Världens 50 bästa spelslut listade – Call of Duty vann

Medlem

Nästan bara nya spel med kass story i stort sett på listan. Bara nån enstaka titel borde vara med. Var är Deus Ex, S.t.a.l.k.e.r, System Shock 2, osv osv?
Som andra här i tråden undrar jag över åldern på de som blivit tillfrågade.

Medlem

Men seriöst... -_- hur kan ett spel som går ut på att hålla inne W och sedan peka på folk?
Arkad skjut spel.. herregud min skapare... Snälla fråga inte småglin nästa gång, utan folk som vet vad Mario är tex.
FF7 är imo det bästa spelet out there.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

........*episk tystnad*

AMENVAIHELVETESJÄVLARENUDEHÄÄÄÄÄRR!!!

*DJUPT andetag*

Ja....va ska man säga egentligen..? Tror starkt att de som blev tillfrågade struntade i frågan och gjorde som de gör på forum runt om på internet o bara skrek ut vilket spel de tyckte var bäst.

Nä, nu ska jag ta ett glas med C-vitamin o återfå livsenergin för efter att ha läst listan så kände jag mig 10 år äldre.

Medlem

Den här listan är gjord av 13000 personer, den visar inte realistiskt vad alla miljoner gamers tycker.

Medlem

"Bästa spelsluten någonsin de senaste fem åren" eller?

Medlem

Jäkla p12 lista...


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Parabellum87:

@ qun0

Välkommen att forstätta i pm för att diskutera! Nyheten verkar inte vara din prio ett precis..

Tycker jag har en hel del rätt i det jag skriver. För du kan inte komma och påstå du vet exakt vad som är bra spel då ALLA tycker olika. Så om jag skulle tycka om kanske (tar ett exempel) pettsson och findus, så tycker jag ju kanske det är världens bästa spel inom mitt eget tycke. Men jag skulle ju inte sätta mig ner eller gå fram till någon som tycker annorlunda att dom inte vet vad bra spel är. För som sagt alla tycker olika. Och dessutom cod har en egen spelstil jämfört med cs, bf och alla andra spel på marknaden. Så du har inte mycket att sätta emot mig för du snacka en massa svammel

Inaktiv

En hälsning till er alla. SLUTA GNÄLL så jävla mycket. Är ni så patetiska att ni måste sitta framför skärmen och gråta för vad som står där? då har ni fan inget liv. Ni vet inte alls vad bra spel är ni kan inte tycka åt andra vad som är riktiga spel och inte gå och lägg er

Medlem
Skrivet av qun0:

En hälsning till er alla. SLUTA GNÄLL så jävla mycket. Är ni så patetiska att ni måste sitta framför skärmen och gråta för vad som står där? då har ni fan inget liv. Ni vet inte alls vad bra spel är ni kan inte tycka åt andra vad som är riktiga spel och inte gå och lägg er

Så att gnälla om att andra gnäller på din skärm är alltså helt annorlunda? Det är alltså så man lever ett liv? Och vi kan inte tycka åt andra vad som är bra spel men du kan tycka att vi inte vet vad bra spel är?

*sniff* Vad är det där för lukt? *sniff* Jag tror banna mig det luktar hyckleri!

Medlem

Inte många spel på den listan förtjänar att vara där. Och DEFINITIVT inte Black Ops! Jag kan fanimig inte ens komma ihåg hur det slutade, alls. En polare sa nånting om en båt. Ingen aning ändå.

Ett spel som verkligen hade förtjänat topp 3 är väl Splinter Cell Convictions coop-story, samt Deus Ex Human Revolutions.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av qun0:

En hälsning till er alla. SLUTA GNÄLL så jävla mycket. Är ni så patetiska att ni måste sitta framför skärmen och gråta för vad som står där? då har ni fan inget liv. Ni vet inte alls vad bra spel är ni kan inte tycka åt andra vad som är riktiga spel och inte gå och lägg er

You're just shooting yourself in the foot son.

Och för att komma on-topic igen, jag tycker också att det är lite speciellt att just Call of Duty har fått så många placeringar men det är nog just för att det är så himla populärt bland en viss åldersgrupp och att de ofta inte har upplevt så många olika spel, nutida eller lite äldre men det är lite sådär tycker jag att hålla på och domdera att "de inte vet vad ett riktigt spel är", det är 13 000 personer, det är ganska många liksom. Men som jag skrev förut, det är helt klart speciellt, jag tycker att det finns många spel med otroliga cliffhangers, vändningar och regelrätta slut som man bara vill gråta tårar av lycka eller diverse andra känslor...


signatur

"Ungefär lika användarvänligt som en ihoprullad skallerorm"

Inaktiv
Skrivet av Mr_O_Himself:
Skrivet av qun0:

En hälsning till er alla. SLUTA GNÄLL så jävla mycket. Är ni så patetiska att ni måste sitta framför skärmen och gråta för vad som står där? då har ni fan inget liv. Ni vet inte alls vad bra spel är ni kan inte tycka åt andra vad som är riktiga spel och inte gå och lägg er

You're just shooting yourself in the foot son.

Och för att komma on-topic igen, jag tycker också att det är lite speciellt att just Call of Duty har fått så många placeringar men det är nog just för att det är så himla populärt bland en viss åldersgrupp och att de ofta inte har upplevt så många olika spel, nutida eller lite äldre men det är lite sådär tycker jag att hålla på och domdera att "de inte vet vad ett riktigt spel är", det är 13 000 personer, det är ganska många liksom. Men som jag skrev förut, det är helt klart speciellt, jag tycker att det finns många spel med otroliga cliffhangers, vändningar och regelrätta slut som man bara vill gråta tårar av lycka eller diverse andra känslor...

nope det gör jag inte utan säger bara som det är. Om du vet vad ren fakta är så förstår du vad jag menade

Skriv svar