Flera pc-uppdateringar för Battlefield 3 denna vecka

Detta händer minst ett par gånger, varenda gång jag spelar på Noshahr Canals;

Jag skjuter ihjäl någon & dör själv av hans eller hennes eld, vi dödar varann samtidigt. Hade spelet reggat träffarna korrekt hade detta fenomen vart beroende på en faktor, att någon av oss måste hunnit trycka av ett skott under tiden som det dödande skotten ifrån den andres vapen färdades i luften. Vilket skulle vara e.x.t.r.e.m.t ovanligt när det som i dessa fall sker point blank blank containrarna.

Eller när man tömmer ett halvt magasin i nyllet på någon för att sedan inse att det måste vart lösplugg man laddat bössan med. Problem logic? *trollface*

Problemet är att Battlefield 3 använder client side hit registration, just din egen ping har ingen betydelse när problem som detta dyker upp. Det har så ofta vart rena lotteriet om det pink cloud man ser ska räknas som träff någon sekund senare. Det förstör hela upplevelsen när man är sjukt inne i spelet & väldigt taggad på att vinna.

Det är nästan lika enerverande att vara den på andra sidan av det motsatta problemet, dö bakom skydd. Jag brukar faktiskt bli så förvånad de få gånger jag faktiskt överlever mitt dykande bakom skydd efter ett par träffar, så när jag ligger där så vet jag för en förvirrad sekund inte vad jag ska göra. Am I dead?! Is this life? ^^

http://www.youtube.com/results?search_query=battlefield+3+hit...
Lite filmer som tydligt visar hur fel det kan bli.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lag_%28online_gaming%29#Client-s...
Wiki om Client side.

I spel som inte har Client Side så får spelare lära sig att kompensera siktet efter träffarna. Det sker helt undermedvetet & är en lösning som vi alla har kunnat lita på i alla år. Det är fail när man har bra uppkoppling, nära till stationen, nära till servrarna & låg ping men ändå upplever fetare lagg i ett helt nytt spel än man upplevde för en hink full av år sedan på sitt 56k modem.

Jag lyxar mig i gnäll här men i en onlineshooter ska fan träffar vara prioriterade, annars är det fubar!

Medlem
Skrivet av Ender:

Men vad är det med dessa dubbelposter?

Och så drar vi till med en tredje post bara för att! Du vet att det går att radera och redigera inlägg.

Skrivet av Diskmaskin:

Svensk kvalité rakt ner i toaletten, MAV relaterade krashar får man dagligen på ett Sandy Bridge / Nvidia 570GTX / w7 x64 system.. Dice som har en rad BF titlar bakom sig borde kunna leverera ett stabilt spel vid release och om inte, patchar och hotfixes över nätterna.. Men nej vi får vänta ett halvår på att skiten ska infinna sig.
Jävla stolpskott på Dice!

-Nöjd kund (Roligt spel egentligen), men jävligt frustrerad på hanteringen!

Känner precis likadant, sitter på i princip samma hårdvara.

Det ska inte ta ett halvår att patcha bort t.ex. när man fastnar på svart skärm med "Loading" nere i ena hörnet minst en gång per spelsession. MÅNGA har det problemet men vet inte ens om Dice har sagt något om att de ska fixa det. Kommunikationen med communityn är så bristfällig för ett spel av den här magnituden.

Glad att jag fått tillgång till Tribes Ascend-betan. Ett spel som är i beta men fan så mycket stabilare än Bf3. Varför Dice inte hade en rejäl betatestning långt innan release med någon annan bana än Metro så att de hade kunnat upptäcka många buggar i tid förstår jag inte. Att starta igång en betatestning någon månad innan release är alldeles för sent.

Medlem

Dom får gärna nerfa SOFLAM som har en trasig hitbox (eller för liten), tål för mycket, låser på targets på runt 500m avstånd (utan aktiv användning dessutom) som sen lätt mördas oavsett vart man står med en javelin som inte ens kräver line-of-sight och kan flyga runt hela banan efter sin target om man inte är inomhus eller bakom ett helt berg.

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

M320 är till för att bekämpa infanteri, men jag håller med om raketerna. Finns dock många servrar som inte tillåter att dessa vapen används mot infanteri, så det är ju bara att spela på en sådan.

Har spelat på X antal servrar som har förbjud med RPGs mot infantri både conquest rush team deathmatch. Men inte hjälper det? Man kan se typ hela laget eller alla spelarna säger till den personen NO RPG READ RULES! etc etc. Men det hjälper inte hänt att admin vart inne på servern men dem flesta admins skiter i det o låter dem köra med RPG mot infantri.

Sen tycker jag dem borde införa så man blir automatisk kickad från servern om det är förbjudet att köra RPG mot infantri...

När vi är ändå inne så tycker jag fan dem kan fixa denna helvetes bug som gör att man byter vapen efter varje match valt ett vapen jag ska köra med JUST för den klassen men ändå ska den envisas att byta till ett annat automatiskt. Sen kan dem väl höja damage raten på Javalinen krävs nästan 2-3 skott för att spränga en pansar vagn. Vi var två styckna med javalin o sköt mot en T-90A båda sköt ungefär 4-5 skott sammalagt till den slogs ut.

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

. Sen kan dem väl höja damage raten på Javalinen krävs nästan 2-3 skott för att spränga en pansar vagn. Vi var två styckna med javalin o sköt mot en T-90A båda sköt ungefär 4-5 skott sammalagt till den slogs ut.

Konstig Javelin, måste varit antingen reactive armor abuse eller två engineers som reparerat bakom. Oftast räcker det med en javelin för att slå ut (disable) en tank. En till när den står o brinner så är det klart.

Någon som vet om rök hindrar javelins från att träffa tanks förresten?

Medlem

Hur fan kan ni tycka MAV flygarna är irriterande?

Kolla hitboxen, du skjuter ett full mag på en fiende han dör inte, du dör själv och snubben har 50% hp.

Eller när du blir skjuten, du springer in i ett hus för att få cover, Ja självklart DÅ dör du genom väggen. Rätta mig om jag har fel men vad jag vet kan du inte skjuta genom väggar?

Sen finns det självklart mycket mer att fixa men men... hoppas deras "stora" patch är något bra.

Medlem
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av GurkaN021:

. Sen kan dem väl höja damage raten på Javalinen krävs nästan 2-3 skott för att spränga en pansar vagn. Vi var två styckna med javalin o sköt mot en T-90A båda sköt ungefär 4-5 skott sammalagt till den slogs ut.

Konstig Javelin, måste varit antingen reactive armor abuse eller två engineers som reparerat bakom. Oftast räcker det med en javelin för att slå ut (disable) en tank. En till när den står o brinner så är det klart.

Någon som vet om rök hindrar javelins från att träffa tanks förresten?

Ja rök hindrar javelins körde Wake Island skulle precis avfyra men så hann en T-90A tank dra ut smoke så¨missilen missade tanken. Nej när vi var två så var det ingen som sprang efter tanken eller nån som lagade den eftersom vi hade bra utsikt från huset vi var på. Om jag kör själv med javelin så får jag oftast nästan skjuta 3 skott för den ska sprängas fast jag får full träff.

Medlem
Skrivet av GurkaN021:
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av GurkaN021:

. Sen kan dem väl höja damage raten på Javalinen krävs nästan 2-3 skott för att spränga en pansar vagn. Vi var två styckna med javalin o sköt mot en T-90A båda sköt ungefär 4-5 skott sammalagt till den slogs ut.

Konstig Javelin, måste varit antingen reactive armor abuse eller två engineers som reparerat bakom. Oftast räcker det med en javelin för att slå ut (disable) en tank. En till när den står o brinner så är det klart.

Någon som vet om rök hindrar javelins från att träffa tanks förresten?

Ja rök hindrar javelins körde Wake Island skulle precis avfyra men så hann en T-90A tank dra ut smoke så¨missilen missade tanken. Nej när vi var två så var det ingen som sprang efter tanken eller nån som lagade den eftersom vi hade bra utsikt från huset vi var på. Om jag kör själv med javelin så får jag oftast nästan skjuta 3 skott för den ska sprängas fast jag får full träff.

Du måste kombinera Javelin med SOFLAM eller CITV för att den ska vara effektiv, då träffar den toppen på tanken. Utan så träffar den bara snett uppifrån inte lika effektivt. Med SOFLAM CITV krävs det två Javelin-skott för att spränga en tank.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av GurkaN021:
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av GurkaN021:

. Sen kan dem väl höja damage raten på Javalinen krävs nästan 2-3 skott för att spränga en pansar vagn. Vi var två styckna med javalin o sköt mot en T-90A båda sköt ungefär 4-5 skott sammalagt till den slogs ut.

Konstig Javelin, måste varit antingen reactive armor abuse eller två engineers som reparerat bakom. Oftast räcker det med en javelin för att slå ut (disable) en tank. En till när den står o brinner så är det klart.

Någon som vet om rök hindrar javelins från att träffa tanks förresten?

Ja rök hindrar javelins körde Wake Island skulle precis avfyra men så hann en T-90A tank dra ut smoke så¨missilen missade tanken. Nej när vi var två så var det ingen som sprang efter tanken eller nån som lagade den eftersom vi hade bra utsikt från huset vi var på. Om jag kör själv med javelin så får jag oftast nästan skjuta 3 skott för den ska sprängas fast jag får full träff.

Du måste kombinera Javelin med SOFLAM eller CITV för att den ska vara effektiv, då träffar den toppen på tanken. Utan så träffar den bara snett uppifrån inte lika effektivt. Med SOFLAM CITV krävs det två Javelin-skott för att spränga en tank.

Ja just det, glömde att man kan "manuellt" låsa på med Javelin också. Helt rätt där.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av GurkaN021:
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av GurkaN021:

. Sen kan dem väl höja damage raten på Javalinen krävs nästan 2-3 skott för att spränga en pansar vagn. Vi var två styckna med javalin o sköt mot en T-90A båda sköt ungefär 4-5 skott sammalagt till den slogs ut.

Konstig Javelin, måste varit antingen reactive armor abuse eller två engineers som reparerat bakom. Oftast räcker det med en javelin för att slå ut (disable) en tank. En till när den står o brinner så är det klart.

Någon som vet om rök hindrar javelins från att träffa tanks förresten?

Ja rök hindrar javelins körde Wake Island skulle precis avfyra men så hann en T-90A tank dra ut smoke så¨missilen missade tanken. Nej när vi var två så var det ingen som sprang efter tanken eller nån som lagade den eftersom vi hade bra utsikt från huset vi var på. Om jag kör själv med javelin så får jag oftast nästan skjuta 3 skott för den ska sprängas fast jag får full träff.

Du måste kombinera Javelin med SOFLAM eller CITV för att den ska vara effektiv, då träffar den toppen på tanken. Utan så träffar den bara snett uppifrån inte lika effektivt. Med SOFLAM CITV krävs det två Javelin-skott för att spränga en tank.

Ja jo men sen blir det svårt när vart enda sniper man ser i spelet skiter i markera ut med soflam utan kör sitt eget race med att ligga campa i spawn eller nånstans o bara sitta skjuta.

Medlem
Skrivet av Intuiz:

Eller när du blir skjuten, du springer in i ett hus för att få cover, Ja självklart DÅ dör du genom väggen. Rätta mig om jag har fel men vad jag vet kan du inte skjuta genom väggar?

.

Folk borde verkligen titta mer på Mythbusters... det går utmärkt att skjuta igenom de allra flesta väggar med rätt vapen.

Medlem
Skrivet av darkthunder:

"På längre sikt utlovar utvecklarna också kommande tweakar som ska finjustera balans, gameplay, prestanda och stabiliteten i spelet."

Med andra ord, deras lovord om "Stor uppdatering i Februari", blir antagligen tidigast i Mars.

Precis, och sen i Maj så slutar de helt med uppdateringar / patches eftersom de är upptagna med utvecklingen av nästa dlc pack, alternativt Battlefield 4.

Snälla dice, dö.

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

Ja jo men sen blir det svårt när vart enda sniper man ser i spelet skiter i markera ut med soflam utan kör sitt eget race med att ligga campa i spawn eller nånstans o bara sitta skjuta.

Jag brukar be recons i mitt eget lag att använda soflam i chatten. Det brukar fungera utmärkt. Vad fan ska de med en motion sensor till på en bana som Kharg liksom.

Medlem
Skrivet av Ghostknight:
Skrivet av Intuiz:

Eller när du blir skjuten, du springer in i ett hus för att få cover, Ja självklart DÅ dör du genom väggen. Rätta mig om jag har fel men vad jag vet kan du inte skjuta genom väggar?

.

Folk borde verkligen titta mer på Mythbusters... det går utmärkt att skjuta igenom de allra flesta väggar med rätt vapen.

Haha komigen, menar du träväggar eller? Nu kanske ja borde ha skrivit att jag menade väggar gjorde utav betong

Medlem
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Ghostknight:
Skrivet av Intuiz:

Eller när du blir skjuten, du springer in i ett hus för att få cover, Ja självklart DÅ dör du genom väggen. Rätta mig om jag har fel men vad jag vet kan du inte skjuta genom väggar?

.

Folk borde verkligen titta mer på Mythbusters... det går utmärkt att skjuta igenom de allra flesta väggar med rätt vapen.

Haha komigen, menar du träväggar eller? Nu kanske ja borde ha skrivit att jag menade väggar gjorde utav betong

http://www.youtube.com/watch?v=YUwjfaMJ5JU M91/59 Mosin Nagant vs. concrete

En uråldrig bössa mördar betongväggar, exakt tjocklek vet jag inte men med tanke på att moderna vapen är ännu kraftfullare borde dom inte ha några problem med tjockare väggar än vad som visas. Kanske inte trovärdigaste källan men visa gärna motsatsen i så fall.

Inaktiv

Äntligen.. borde ha gjorts tidigare, trött på alla jäkla krasher som uppstår på Firestorm!

Medlem
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Ghostknight:
Skrivet av Intuiz:

Eller när du blir skjuten, du springer in i ett hus för att få cover, Ja självklart DÅ dör du genom väggen. Rätta mig om jag har fel men vad jag vet kan du inte skjuta genom väggar?

.

Folk borde verkligen titta mer på Mythbusters... det går utmärkt att skjuta igenom de allra flesta väggar med rätt vapen.

Haha komigen, menar du träväggar eller? Nu kanske ja borde ha skrivit att jag menade väggar gjorde utav betong

http://www.youtube.com/watch?v=YUwjfaMJ5JU M91/59 Mosin Nagant vs. concrete

En uråldrig bössa mördar betongväggar, exakt tjocklek vet jag inte men med tanke på att moderna vapen är ännu kraftfullare borde dom inte ha några problem med tjockare väggar än vad som visas. Kanske inte trovärdigaste källan men visa gärna motsatsen i så fall.

Blev inte mycket kvar av den betongbiten! Vore intressant att se vad ett vapen med kaliber 5.56 gör med betong.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Ender:

Men vad är det med dessa dubbelposter?

Och så drar vi till med en tredje post bara för att! Du vet att det går att radera och redigera inlägg.

Så så, skulle också gärna ta bort dubletten om jag visste hur, får bara upp alternativen "Citera | Skicka PM | Redigera | Anmäl ". Har tom försökt redigera inlägget, och raderat all text, men kommer då till en sida som talar om för mig att jag föröker posta ingenting och borde försöka igen efter att jag skrivit något :/

Kan det ha något att göra med att man copy/paste i ett citat eller snabbpost tro?

Hursomhelst, om någon Soflammar en tank så blir den disablad på en träff, och går ner på 2. Allt som flyger verkar gå ner på 1 träff, vilket är som sig bör, då Jet ofta hinner bort innan en låsning med Soflam, och en skicklig Heli pilot är halare än en våt ål. Är osäker på om extra armor på tanks står emot fler Soflam markerade Javelinträffar, men jag tror inte det, och inte heller funkar flares/smoke heller. Allt sånt fungerar dock mot vanlig Javelin låsning.

Kan också vara värt att nämna att Soflam lyser upp som en sol för fienden, så den sniper som sätter upp en sådan kan räkna med att få ducka inom kort. Det som var en nyhet är att den kan automarkera, stämmer det? Trodde man var tvungen att stå och sikta manuellt med den.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Ghostknight:
Skrivet av Intuiz:

Eller när du blir skjuten, du springer in i ett hus för att få cover, Ja självklart DÅ dör du genom väggen. Rätta mig om jag har fel men vad jag vet kan du inte skjuta genom väggar?

.

Folk borde verkligen titta mer på Mythbusters... det går utmärkt att skjuta igenom de allra flesta väggar med rätt vapen.

Haha komigen, menar du träväggar eller? Nu kanske ja borde ha skrivit att jag menade väggar gjorde utav betong

http://www.youtube.com/watch?v=YUwjfaMJ5JU M91/59 Mosin Nagant vs. concrete

En uråldrig bössa mördar betongväggar, exakt tjocklek vet jag inte men med tanke på att moderna vapen är ännu kraftfullare borde dom inte ha några problem med tjockare väggar än vad som visas. Kanske inte trovärdigaste källan men visa gärna motsatsen i så fall.

Blev inte mycket kvar av den betongbiten! Vore intressant att se vad ett vapen med kaliber 5.56 gör med betong.

http://www.youtube.com/watch?v=G6BpI3xD6h0 <-- kolla på biten där m16 skjuter på tegelstenar och trä här.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Ghostknight:
Skrivet av Intuiz:

Eller när du blir skjuten, du springer in i ett hus för att få cover, Ja självklart DÅ dör du genom väggen. Rätta mig om jag har fel men vad jag vet kan du inte skjuta genom väggar?

.

Folk borde verkligen titta mer på Mythbusters... det går utmärkt att skjuta igenom de allra flesta väggar med rätt vapen.

Haha komigen, menar du träväggar eller? Nu kanske ja borde ha skrivit att jag menade väggar gjorde utav betong

http://www.youtube.com/watch?v=YUwjfaMJ5JU M91/59 Mosin Nagant vs. concrete

En uråldrig bössa mördar betongväggar, exakt tjocklek vet jag inte men med tanke på att moderna vapen är ännu kraftfullare borde dom inte ha några problem med tjockare väggar än vad som visas. Kanske inte trovärdigaste källan men visa gärna motsatsen i så fall.

Blev inte mycket kvar av den betongbiten! Vore intressant att se vad ett vapen med kaliber 5.56 gör med betong.

http://www.youtube.com/watch?v=G6BpI3xD6h0 <-- kolla på biten där m16 skjuter på tegelstenar och trä här.

Kul att ni inte förstod vad jag skrev och menade. Nu snackar vi om spelet, inte verkligheten.

Vet inte om det är lagget eller skit hitboxen som händer efter när du tar cover bakom en byggnad och 2 sekunder senare DÖR du.

Medlem
Skrivet av Intuiz:

Kul att ni inte förstod vad jag skrev och menade (not). Nu snackar vi om spelet, inte verkligheten.

Vet inte om det är lagget eller skit hitboxen som händer efter när du tar cover bakom en byggnad och 2 sekunder senare DÖR du.

Förstod precis vad du menade. Var likadant i BC2, Dice nätkod som förstör.

Grön förklarar det bra

Skrivet av Grön:

Detta händer minst ett par gånger, varenda gång jag spelar på Noshahr Canals;

Jag skjuter ihjäl någon & dör själv av hans eller hennes eld, vi dödar varann samtidigt. Hade spelet reggat träffarna korrekt hade detta fenomen vart beroende på en faktor, att någon av oss måste hunnit trycka av ett skott under tiden som det dödande skotten ifrån den andres vapen färdades i luften. Vilket skulle vara e.x.t.r.e.m.t ovanligt när det som i dessa fall sker point blank blank containrarna.

Eller när man tömmer ett halvt magasin i nyllet på någon för att sedan inse att det måste vart lösplugg man laddat bössan med. Problem logic? *trollface*

Problemet är att Battlefield 3 använder client side hit registration, just din egen ping har ingen betydelse när problem som detta dyker upp. Det har så ofta vart rena lotteriet om det pink cloud man ser ska räknas som träff någon sekund senare. Det förstör hela upplevelsen när man är sjukt inne i spelet & väldigt taggad på att vinna.

Det är nästan lika enerverande att vara den på andra sidan av det motsatta problemet, dö bakom skydd. Jag brukar faktiskt bli så förvånad de få gånger jag faktiskt överlever mitt dykande bakom skydd efter ett par träffar, så när jag ligger där så vet jag för en förvirrad sekund inte vad jag ska göra. Am I dead?! Is this life? ^^

http://www.youtube.com/results?search_query=battlefield+3+hit...
Lite filmer som tydligt visar hur fel det kan bli.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lag_%28online_gaming%29#Client-s...
Wiki om Client side.

I spel som inte har Client Side så får spelare lära sig att kompensera siktet efter träffarna. Det sker helt undermedvetet & är en lösning som vi alla har kunnat lita på i alla år. Det är fail när man har bra uppkoppling, nära till stationen, nära till servrarna & låg ping men ändå upplever fetare lagg i ett helt nytt spel än man upplevde för en hink full av år sedan på sitt 56k modem.

Jag lyxar mig i gnäll här men i en onlineshooter ska fan träffar vara prioriterade, annars är det fubar!

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Intuiz:

Kul att ni inte förstod vad jag skrev och menade (not). Nu snackar vi om spelet, inte verkligheten.

Vet inte om det är lagget eller skit hitboxen som händer efter när du tar cover bakom en byggnad och 2 sekunder senare DÖR du.

Förstod precis vad du menade. Var likadant i BC2, Dice nätkod som förstör.

Grön förklarar det bra

Skrivet av Grön:

Detta händer minst ett par gånger, varenda gång jag spelar på Noshahr Canals;

Jag skjuter ihjäl någon & dör själv av hans eller hennes eld, vi dödar varann samtidigt. Hade spelet reggat träffarna korrekt hade detta fenomen vart beroende på en faktor, att någon av oss måste hunnit trycka av ett skott under tiden som det dödande skotten ifrån den andres vapen färdades i luften. Vilket skulle vara e.x.t.r.e.m.t ovanligt när det som i dessa fall sker point blank blank containrarna.

Eller när man tömmer ett halvt magasin i nyllet på någon för att sedan inse att det måste vart lösplugg man laddat bössan med. Problem logic? *trollface*

Problemet är att Battlefield 3 använder client side hit registration, just din egen ping har ingen betydelse när problem som detta dyker upp. Det har så ofta vart rena lotteriet om det pink cloud man ser ska räknas som träff någon sekund senare. Det förstör hela upplevelsen när man är sjukt inne i spelet & väldigt taggad på att vinna.

Det är nästan lika enerverande att vara den på andra sidan av det motsatta problemet, dö bakom skydd. Jag brukar faktiskt bli så förvånad de få gånger jag faktiskt överlever mitt dykande bakom skydd efter ett par träffar, så när jag ligger där så vet jag för en förvirrad sekund inte vad jag ska göra. Am I dead?! Is this life? ^^

http://www.youtube.com/results?search_query=battlefield+3+hit...
Lite filmer som tydligt visar hur fel det kan bli.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lag_%28online_gaming%29#Client-s...
Wiki om Client side.

I spel som inte har Client Side så får spelare lära sig att kompensera siktet efter träffarna. Det sker helt undermedvetet & är en lösning som vi alla har kunnat lita på i alla år. Det är fail när man har bra uppkoppling, nära till stationen, nära till servrarna & låg ping men ändå upplever fetare lagg i ett helt nytt spel än man upplevde för en hink full av år sedan på sitt 56k modem.

Jag lyxar mig i gnäll här men i en onlineshooter ska fan träffar vara prioriterade, annars är det fubar!

Läste inte igenom hela tråden, yep Grön förklarade det bra Men vi får hoppas dem förbättrar en jävla massa med deras "stora"patch.

"Jag lyxar mig i gnäll här men i en onlineshooter ska fan träffar vara prioriterade, annars är det fubar!" fett sant.

Medlem

Inte haft några somhelst problem förrutom att jag hatat konsol-interfacet...
Nu efter patchen så har detta börjat hända:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'imbamakaber' (for 2 minutes) ... Losing Key Packets 9014

Medlem

Hoppas det går att spela spelet på geforce 560 kort snart då -_-


signatur

Game long and prosper

123
Skriv svar