Blacklight-uppföljaren snart i öppen beta

Robot
Blacklight-uppföljaren snart i öppen beta

Blacklight Retribution har överlag bemötts med god kritik nätet över. Snart drar free-to-play-pangaren in i öppen beta där du får möjlighet att se om du håller med. Spana även in den senaste trailern.

#blacklight-tango-down, #zombie-studios, #blacklight-retribution


Medlem
Blacklight-uppföljaren snart i öppen beta

Ser ut att matcha F.E.A.R. i grundläggande grafisk komplexitet.

For shame. När kom Crysis ut, igen? Det här kan inte anses snyggt någonstans. Sjukt brundaskig och idisslad art direction, dessutom.

2/10

Medlem

Spelade detta på Dreamhack Winter 2011 och kan bara säga att mitt hjärta har aldrig pumpat så mycket efter jag spelat detta! Har close beta men har inte installerat det än! Vet ej varför dock :S


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Måste nog säga att skjut känslan i det här spelet va rätt dålig, är ju iofs beta.

Medlem

Har varit intresserad av det här spelet sedan jag såg en avsnitt av IW med utvecklaren, blir nog till att köra det när det är klart.

Medlem

köpte det till PC när det kom ut nästan ingen spelade, lite ledsamt


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Har closed beta... Har inte testat det... Vet inte varför jag applyade till betan ens, kom väl inte in i betan förrens MW3 släpptes antar jag. Varför spela detta när Modern Warfare 3 respektive Battlefield 3 finns? Om man inte äger något av dem, kanske... Annars vet jag inte.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av KatOne:

Ser ut att matcha F.E.A.R. i grundläggande grafisk komplexitet.

For shame. När kom Crysis ut, igen? Det här kan inte anses snyggt någonstans. Sjukt brundaskig och idisslad art direction, dessutom.

2/10

Vem jämför ett f2p lir med crysis/fear? Va? Hur går det ens ihop?

Ser helt okay ut. Tänker testa iaf.

1
Skriv svar