Assassin's Creed III: Ubisofts största titel någonsin

Medlem

Hur hajpad? Lagom

Medlem
Skrivet av riktigninja:

antikens länder runt medelhavet hade känts kul .. dom har hängt upp sig för mkt på medeltiden

Medeltiden? Det skulle väl vara ettan då, men det är 3 spel sen dom var i medeltiden, känns inte som om dom har hängt upp sig där direkt xD

Sen måste man säga att man ser fram emot nästa spel rejält, kommer sakna Ezio, men han hade iaf två bra spel man kan gå tillbaka till ^^

Undrar förresten hur seriösa dom var med den där omröstningen dom hade om nästa spel om dom har jobbat i tre år på det här? Hur länge kan man jobba utan att bestämma tidsålder och plats egentligen? O.o

Medlem

Hoppas på Egypten, landets historia och kultur har alltid fascinerat mig. Oavsett plats i världen kommer det nog bli grymt!

Inaktiv

Egypten känns lite orealistiskt med tanke på att landet har varit ganska ointressant länge. För jag antar att spelet kommer att gå framåt i tiden som varit fallet med alla tidigare "huvudinstallationer".

En till sak att ta i beaktning är att enbart det första spelet utspelade sig under en turbulent tid. Ezio-trilogin hade ju ett väldigt lugnt politiskt klimat.
Om de väljer att låta det utspela sig under franska eller amerikanska revolutionen så kan det bli problem för att historian är så pass välkänd att den inte lämnar mycket rum för konspirationsteorier. Även om det alltid är möjligt att krydda till sidospår av de både revolutionerna.

Medlem

Feodala Japan eller Andra världenskriget hade varit bästa settingsen. Nu kommer det nog se ut som alla andra spel tidigare i serien.

Medlem
Skrivet av White:

Feodala Japan eller Andra världenskriget hade varit bästa settingsen. Nu kommer det nog se ut som alla andra spel tidigare i serien.

Och det vet du utan att veta när och var spelet är? Imponerande ^^

Förresten, andra världskriget skulle suga, hur stor nytta skulle lönnkniven göra?

Medlem

Om vi tänker oss att vi ska gå framåt i tiden från 1500-tal... Tiden runt franska revolutionen hade väl varit kul? Paris erbjuder ju en del klättringsmöjligheter, samt även andra Europeiska städer under samma tid.

Medlem

Så det är därför det står 2012-11-01 på spelinformation?

Smartassing can be fun


signatur

Trust is for fools...

Medlem

ohem 2012-02-15 20:02:56 #1

Men, om det här är 3an vad var då Brotherhood och Revelations?

Du är ju helt efterbliven tänk till lite det är bara ett namn på spelet Assassins creed III men det är som att säga Battlefield 3 inte är det 3rd battlefield spelet i serien samma med Battlefield 2 och många andra spel också.. hur belv du född från en åsna eller en kamel eller?

Medlem

Någon som vet vart Jade Raymond tog vägen?
Sedan AssCraft 1 så har jag inte sett röken av henne...
Hon är ju min blivande fru trotts allt

12
Skriv svar