Robot
Vinn Catherine

Vi har lagt vantarna på hela tio exemplar av spelet, plus ett lass bonusprylar. Visst gillar du de oddsen?

#catherine


Medlem
Vinn Catherine

Erkänner att jag googlade fram svaret till fråga tre

Medlem

En tävling med lite insprängd allmänbildning. Pedagogiskt värre
Kan ju hoppas att fru Fortuna knackar på dörren hos en fattig student med ett exemplar av Catherine i handen

Medlem

Fråga: Lottar ni fram vinnarna eller plockar ni ut dem för hand?


signatur

Imperator

Redaktör
Skrivet av Reize:

Fråga: Lottar ni fram vinnarna eller plockar ni ut dem för hand?

Exakt hur vi gör stannar innanför redaktionsväggarna, men vi lottar inte.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Reize:

Fråga: Lottar ni fram vinnarna eller plockar ni ut dem för hand?

Exakt hur vi gör stannar innanför redaktionsväggarna, men vi lottar inte.

Vad för ljusskygga, demoniska ritualer uttövar ni där på FZ-kontoret egentligen?


signatur

Imperator

Moderator | Testpilot

Fråga 3 var random. Använde bara uteslutningsmetoden och hoppas jag fick rätt svar T_T


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Skrivet av Reize:

Vad för ljusskygga, demoniska ritualer uttövar ni där på FZ-kontoret egentligen?


signatur

Kluriga frågor! Var ju trots allt över ett halvår sedan recensionen skrevs, så jag vet inte om jag som recensent ens själv skulle få rätt på alla utan att tjyvläsa min egen text igen.

Medlem

Sådära, om man råkar vinna så får man väl hålla spelet gömt från sambo och barnen, guilty pleasure :E


signatur
Medlem

Härlig sista fråga

Skrivet av pierreB:

Sådära, om man råkar vinna så får man väl hålla spelet gömt från sambo och barnen, guilty pleasure :E

Äsch då, de bilder och den reklam som använts för att marknadsföra Catherine har varit klart mer kontroversiell än själva spelet, så du har nog inget att oroa dig för. Men ja, att hålla det undan från kidsen är sannolikt en bra idé i varje fall.

Medlem

Fan, är det verkligen okej att kalla spelet erotiskt? Jag har också gjort det, men nu när jag har spelat igenom det så undrar jag om det är rätt stämpel. Naken hud och så etc, men där var inget särskiljer det från en vanlig film typ.

Älskar riktigt unika spel, känns som om man inte spelat ett sedan Heavy Rain

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Reize:

Fråga: Lottar ni fram vinnarna eller plockar ni ut dem för hand?

Exakt hur vi gör stannar innanför redaktionsväggarna, men vi lottar inte.

Låter väldigt suspekt kan man tycka skulle ju iofs förklara varför jag aldrig vunnit något då jag varit kritiskt till kvalitén på redaktionen mer än ett tillfälle

Medlem

Jag gissade på samtliga och kommer alltså inte vinna hehe. Om jag ens FÅR vinna eftersom jag faktiskt har vunnit en gång tidigare.


signatur
Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Reize:

Fråga: Lottar ni fram vinnarna eller plockar ni ut dem för hand?

Exakt hur vi gör stannar innanför redaktionsväggarna, men vi lottar inte.

Låter väldigt suspekt kan man tycka skulle ju iofs förklara varför jag aldrig vunnit något då jag varit kritiskt till kvalitén på redaktionen mer än ett tillfälle

Medlem
Skrivet av AlexTheNotGreat:

Älskar riktigt unika spel, känns som om man inte spelat ett sedan Heavy Rain

Har du en wii så kolla up

Medlem

Jag är riktigt sugen på att pröva det här spelet, så jag håller tummarna extra hårt!!!!
Lycka till, allihop!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Bara att hålla tummarna

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Cane:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Reize:

Fråga: Lottar ni fram vinnarna eller plockar ni ut dem för hand?

Exakt hur vi gör stannar innanför redaktionsväggarna, men vi lottar inte.

Låter väldigt suspekt kan man tycka skulle ju iofs förklara varför jag aldrig vunnit något då jag varit kritiskt till kvalitén på redaktionen mer än ett tillfälle

http://3.bp.blogspot.com/_lD5nplPLYn4/TJGmclIxcUI/AAAAAAAAAok...

Vart ju iofs bekräftat att det inte var random så det måste ju finnas något mer bakom det.

Medlem

Fint med en tävling!

Önskar alla gl hf!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Catherine var ett spel som man var sugen på men tyvärr blev spoilad på slutet.

Kommer inte ihåg allt men blir kanske ett köp i framtiden när man förhoppningsvis glömt det mesta :(.

Medlem

Jag önskar mig ett riktigt porrspel. Typ lite som Larry Laffer men inte tecknat och riktig porr...

Medlem

omg måste vinna detta ser sjukt kul ut. Jag som älskar pussel


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av pierreB:

Sådära, om man råkar vinna så får man väl hålla spelet gömt från sambo och barnen, guilty pleasure :E

Äsch då, de bilder och den reklam som använts för att marknadsföra Catherine har varit klart mer kontroversiell än själva spelet, så du har nog inget att oroa dig för. Men ja, att hålla det undan från kidsen är sannolikt en bra idé i varje fall.

LIES!

Hur fungerar det egentligen med åldersgränserna när ni tävlar ut spel med "från 18 år" på lådan?. Ingen under arton behöver göra sig besväret?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av bumper:

Jag önskar mig ett riktigt porrspel. Typ lite som Larry Laffer men inte tecknat och riktig porr...

"Plumbers dont wear ties"...check it out.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Aha Tompa.. då är det en fråga om "asskissing" då?! *målar läpparna* Då kör!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Uteslutningsmetod på fråga 3.
Ett spel som verkar väldigt intressant, och extramaterialet nästan ännu mer intressant! En t-shirt liksom, hur klockrent är inte det när det är ett spel som detta?

Håller tummarna, PÅ RIKTIGT, för första gången på länge.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av AlexTheNotGreat:

Älskar riktigt unika spel, känns som om man inte spelat ett sedan Heavy Rain

Har du en wii så kolla up

https://www.youtube.com/embed/zBzefa9qC_U

Tackar, där fick du mig att väcka hela min familj... Klart värt det dock!

12
Skriv svar