Counter-Strike-skaparen släpper nytt

Robot
Counter-Strike-skaparen släpper nytt

Pc-exklusiva Tactical Intervention blir free-to-play – registrera dig för den stängda betan nu!

#tactical-intervention


Medlem
Counter-Strike-skaparen släpper nytt

Not impressed.

Medlem

Det här liret har varit på gång ett tag, kommer ihåg videos och skit ifrån det här liret för typ 3 år sen?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ja, jag undrar också lite. Vi har ju ett antal artiklar om spelet i databasen redan ^^


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Ser ut som cs:s med slipade fordon.


signatur

------------------------------
youtube.com/rhozac

Medlem

Synd att dom ens har lagt ner pengar på det..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

Oftast finns det en anledning till att dom gör ett spel F2P...


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

skrev upp mig till betan redan i början av 2010 x)

MFZ
Medlem

signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Inaktiv

Ser bättre ut än Cs: Go iaf.

Medlem

Ser extremt fail ut.

Inaktiv

Någon borde berätta för dem att det finns en anledning till att spelföretagen slutade göra CS-kloner för ett par år sedan.

Medlem

Ser fett kazzt ut

Medlem

Skapade inte Valve Counter-Strike?

MFZ
Medlem
Skrivet av Warwick:

Skapade inte Valve Counter-Strike?

nej, det var en random mod från början.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av modusoperandi:
Skrivet av Warwick:

Skapade inte Valve Counter-Strike?

nej, det var en random mod från början.

Och Valve bara snodde det? Får han någon sorts andel av det Valve tjänar på spelet?

Medlem

Av Counter-Strike så blev det vissa delar av spelet som blev populärt, inte hela spelet. Oftast är det så det brukar vara av något som blir populärt, något Gooseman inte hade planerat ifrån början. Glöm inte bort att Half-life motorn hade en stor del i känslan också. Att folk fortsätter göra sådana här spel är bara fel, de förstår inte att det hela handlar om tur att något blir så populärt. Nu är det ju ändå Gooseman, skaparen av det hela. Så vem vet.

Medlem
Skrivet av Warwick:
Skrivet av modusoperandi:
Skrivet av Warwick:

Skapade inte Valve Counter-Strike?

nej, det var en random mod från början.

Och Valve bara snodde det? Får han någon sorts andel av det Valve tjänar på spelet?

http://en.wikipedia.org/wiki/Minh_Le

Han mar nog bra.


signatur

Taskigt.

Inaktiv
Skrivet av Warwick:
Skrivet av modusoperandi:
Skrivet av Warwick:

Skapade inte Valve Counter-Strike?

nej, det var en random mod från början.

Och Valve bara snodde det? Får han någon sorts andel av det Valve tjänar på spelet?

En del royalties får han säkert men inte några fantasisummor. Kom ihåg att CS började som en mod till Half-life och därför var det också gratis fram till Source-versionen av spelet helt enkelt därför att utvecklarna inte kunde ta betalt för spelet.

Lite som Black Mesa-teamet som håller på med en konvertering av orginal-HL till Source...

Inaktiv
Skägg.
10 Chambers

Minns alla "counter-strike killers" för ett tiotal år sedan


signatur
Medlem

Var det ingen som la märke till flygande portföljen vid 0,26 ser ingen orsak till att den ska bara flyga upp i taket sådär.

Medlem
Skrivet av Corax:

Var det ingen som la märke till flygande portföljen vid 0,26 ser ingen orsak till att den ska bara flyga upp i taket sådär.

Mina portföljer gör så all the time :I

Medlem

det här blir nog bra till slut,,
till er som skriver negativt om den här killen: han skapade för fan counterstrike,, han förtjänar er respekt

Medlem

Skulle vilja se en bra team-shooter där sidorna inte är speglade av varandra utan kanske balancerade på andra sätt, kanske ett Swat-team som är ganska konstant i sin utrustning & i sina roller, men att man på andra sidan får olika kriminellagäng med nichad utrustning, kanske gäng väljs lite random eller att de har speciella kartor för varje. kunde vara de kriminella som utförde handlingar som att råna en bank för att sedan försöka fly, finns det tillräckligt med flyktvägar, kanske möjlighet för dem att vara några fler etc så gör det kanske inte jätte mkt om swat är bättre utrustade? och möjligen lite större kartor än CS vore trevlig tycker jagt!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

Så ni som tycker detta är fail menar att det blir f2p? eller att det är ska efterlikna cs?

Ta reda på varför killen som är skaparen av cs var ute efter när han gjorde detta lir om ni har glömt bort det eller drar jag upp en liten förklaring redan nu.

Han var inte nöjd med cs utan det blev inte som han tänkte sig. därav gör han detta som var som han ville cs skulle bli. Hur kan något bli misslyckat som skaparen av cs gör? ni alla här har garanterat i yngre dagar tagit på er själva av glädje och spelat counter strike. Tror nästan ni själva är misslyckad

Inaktiv

Sedan kändes ju inte värt att skriva in sig för beta då det verkar bara vara tillgängligt för amerikaner ännu

Medlem

Personligen tyckte jag firearms moden var långt roligare än CS, till och med vanilla HL var roligare med dess flummiga vapen så som snarks, för att inte glömma action halflife eller varför inte the opera om jag minns namnet rätt.

Nog fan spelade jag CS en gång i tiden, men jag längtar knappast tillbaka.

Inaktiv
Skrivet av burkmopp:

Personligen tyckte jag firearms moden var långt roligare än CS, till och med vanilla HL var roligare med dess flummiga vapen så som snarks, för att inte glömma action halflife eller varför inte the opera om jag minns namnet rätt.

Nog fan spelade jag CS en gång i tiden, men jag längtar knappast tillbaka.

dock blir tacitcal intervention långt ifrån cs så jag ogillar då folk dömer spelet mer än vad dom sett

Medlem

Säger det igen... fina kopierade 90tals händer.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

12
Skriv svar