Counter-Strike-skaparen släpper nytt

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av burkmopp:

Personligen tyckte jag firearms moden var långt roligare än CS, till och med vanilla HL var roligare med dess flummiga vapen så som snarks, för att inte glömma action halflife eller varför inte the opera om jag minns namnet rätt.

Nog fan spelade jag CS en gång i tiden, men jag längtar knappast tillbaka.

dock blir tacitcal intervention långt ifrån cs så jag ogillar då folk dömer spelet mer än vad dom sett

ja trailern säger inte så mkt så det vore synd o dömma efter den


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av nils45:

Av Counter-Strike så blev det vissa delar av spelet som blev populärt, inte hela spelet. Oftast är det så det brukar vara av något som blir populärt, något Gooseman inte hade planerat ifrån början. Glöm inte bort att Half-life motorn hade en stor del i känslan också. Att folk fortsätter göra sådana här spel är bara fel, de förstår inte att det hela handlar om tur att något blir så populärt. Nu är det ju ändå Gooseman, skaparen av det hela. Så vem vet.

Menar du på allvar att counter strikes framgångar berodde på tur?

Medlem

SKITGRYMT undrar om det är multiplayer shooter eller om det bara är singleplayer spel

Inaktiv
Skrivet av toast:
Skrivet av qun0:
Skrivet av burkmopp:

Personligen tyckte jag firearms moden var långt roligare än CS, till och med vanilla HL var roligare med dess flummiga vapen så som snarks, för att inte glömma action halflife eller varför inte the opera om jag minns namnet rätt.

Nog fan spelade jag CS en gång i tiden, men jag längtar knappast tillbaka.

dock blir tacitcal intervention långt ifrån cs så jag ogillar då folk dömer spelet mer än vad dom sett

ja trailern säger inte så mkt så det vore synd o dömma efter den

precis dock har jag sett amerikaner spela closed beta av detta lir och vet redan att det är långt ifrån cs och det var därför han gjorde tactical eftersom det var såhär han ville cs skulle vara.

dock suger det att fz inte skrivit ner att européer inte kan regga in sig för betan utan bara amerikaner än så länge för jag försökte själv

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=35URNz1Z6P4&feature=related Kolla på den filmen i 720p och säg att Tactical Intervention ser dåligt ut... Jag tycker det ser snyggare ut än CS:GO och Mycket kan ändras innan release, Ser ut som en nypa frisk luft

jag tycker Valve gör CS:GO helt fel då dom använder CS:Source banorna i stället för CS1.6 banorna. Många banor ser riktigt ruggigt tråkiga ut i designen, och dom verkar ha samma ljud som i CS:SOURCE på nästan allt? Jag som trodde det skulle vara lite mer som CS1.6, Piffa upp dom gamla klassiska ljuden i stället för att använda source ljuden som är riktigt fula

http://www.youtube.com/watch?v=vIP8azmhZ8I&list=UUVD-u8fo_n5E...
jag tycker dom skulle piffat upp Condition zero banorna i stället för source banorna!

CS:GO är en uppiffad version utav CS:SOURCE som vill vara mer som CS1.6 men alla banor ser exakt ut som source banorna och dom har använt source ljud så det är lite fail men jag kommer nog spela spelet om det är lite mer som cs1.6 och source känslan är väck

Tactical Intervention ser ut som en uppgraderad version utav CS1.6 fast med nya banor
Ska bli spännande att få testa betan

Inaktiv
Skrivet av Msiden:

http://www.youtube.com/watch?v=35URNz1Z6P4&feature=related Kolla på den filmen i 720p och säg att Tactical Intervention ser dåligt ut... Jag tycker det ser snyggare ut än CS:GO och Mycket kan ändras innan release, Ser ut som en nypa frisk luft

jag tycker Valve gör CS:GO helt fel då dom använder CS:Source banorna i stället för CS1.6 banorna. Många banor ser riktigt ruggigt tråkiga ut i designen, och dom verkar ha samma ljud som i CS:SOURCE på nästan allt? Jag som trodde det skulle vara lite mer som CS1.6, Piffa upp dom gamla klassiska ljuden i stället för att använda source ljuden som är riktigt fula

http://www.youtube.com/watch?v=vIP8azmhZ8I&list=UUVD-u8fo_n5E...
jag tycker dom skulle piffat upp Condition zero banorna i stället för source banorna!

CS:GO är en uppiffad version utav CS:SOURCE som vill vara mer som CS1.6 men alla banor ser exakt ut som source banorna och dom har använt source ljud så det är lite fail men jag kommer nog spela spelet om det är lite mer som cs1.6 och source känslan är väck

Tactical Intervention ser ut som en uppgraderad version utav CS1.6 fast med nya banor
Ska bli spännande att få testa betan

Då är ju problemet att när jag reggade mig så fick jag inte joina betan dom sa att jag var från europa och det var endast för north america. Var ju samma sak när closed på tactical var igång

Medlem
Skrivet av qun0:

Då är ju problemet att när jag reggade mig så fick jag inte joina betan dom sa att jag var från europa och det var endast för north america. Var ju samma sak när closed på tactical var igång

Många betor brukar vara för endast North america och dom flesta går över till europa efter ett tag.
Ibland kan man ändra proxy på internet browsern så man kan få en key. Men inte alltid

Medlem

jag får huvudvärk av att läsa en del kommentarer här!, sluta surfa på webben och läs lite i er Svenska-ABC bok istället,.
Nästan så man kan tro att google translate-beta har översatt en del inlägg

Medlem

"...blir free-to-play..." - där slutade jag läsa

12
Skriv svar