Animationssnack från Ghost Recon: Future Soldier

Robot
Animationssnack från Ghost Recon: Future Soldier

Ny utvecklardagbok låter förklara hur karaktärer smyger och slänger sig. Spana in i vårt arkiv.

#ubisoft, #tom-clancys-ghost-recon-future-soldier


Inaktiv
Animationssnack från Ghost Recon: Future Soldier

Ändrar sig i januari, släpper till pc i mars?
Ghost Recon my ass

Medlem

Det ser väldigt tråkigt ut tycker jag, genom alla gameplays och videos man har sett

Medlem

Det är ju inte så Ghost aktigt när det är full action hela tiden... i de första spelen så undvek man ju att hamna i strid eftersom det var så lätt att dö då...

Medlem

Jag hade varit mer nöjd om det inte kom till PC alls.

Att släppa sådana här "uppföljare" genererar bara badwill hos (oss äldre) PC-spelare.
Men det är kanske det de vill... *KONSPIRATION!!1"


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Shimo:

Jag hade varit mer nöjd om det inte kom till PC alls.

Att släppa sådana här "uppföljare" genererar bara badwill hos (oss äldre) PC-spelare.
Men det är kanske det de vill... *KONSPIRATION!!1"

Tror inte bryr sig så mycket om oss som varit med serien från början. Större marknad att få med sig alla run'n gun spelande konsol kids.

Att nu även GR är i tredje-person precis som de gjort med Rainbow six serien är ju bara det en indikation om att det inte är något hardcore tactical lir. Tråkigt är det, men förutom namnet har ju inte detta mycket att göra med den ursprungliga serien.

Jag passar.

Medlem

Äger Graw 1 och 2 på pc (dock bara kört första spelet än så länge som jag gillade trots att de tagit spelet i en helt annan riktning, om det var något som GRIN kunde så var det att utveckla spel de inte själva stod bakom, Graw är ett ypperligt exempel på detta). Var nära ett tag att jag bojkottade Ubisoft helt för några år sedan (detta var när de enträget påstod att Starforce inte ställde till problem för köparna och hade skiten på samtliga spel de släppte) men till slut verkade de inse att de var tvungna att slopa detta drakoniska skydd. Trodde de lärt sig en läxa av detta men nej då, antingen är det helt ute efter att sluta utveckla spel för pc (vilket jag har trott en längre tid) eller så har de inte lärt sig ett skvatt (detta tror jag mindre på). Ubisofts agerande och sättet de valt att gå ut med saker offentligt (som att någon av deras anställda sade att merparten av deras pc köpare är kriminella) visar tydligt vad de anser om sina pc köpare.

När jag såg spelet på E3 så vart jag iaf lite intresserad, idag är jag inte intresserad ett dugg, skulle inte sörja om detta företag gick i konkurs, visst tråkigt för alla anställda men så som de behandlar sina kunder så förtjänar de inte att vara kvar.

Medlem
Skrivet av Aresz:

Ändrar sig i januari, släpper till pc i mars?
Ghost Recon my ass

PC versionen kommer senare än de andra om jag inte minns fel.

EDIT: Kanske var något jag hittat på själv :/

Inaktiv

Nej, det här såg ju inte speciellt upphetsande ut. Förstår faktiskt knappt varför man gör sådana här spel - finns det verkligen en publik som vill spela exakt samma spel dag efter dag, år efter år? Märkligt.

Medlem

Det blir alltid nya 16-20åringar varje år... så jo det finns väl alltid nån som är intresserad av detta.

Medlem

Måste man fastna bakom varenda vägg, pelare osv?
Cover-system =/

Medlem

GoW möter BF3


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Gött det kommer till pc trots allt. Fast jag tyckte AI:n på fienden var helt rubbad på GRAW 2 på pc, blev ihjälskjuten direkt när man visade sig för fienden,hur långt ifrån man än var.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Gött det kommer till pc trots allt. Fast jag tyckte AI:n på fienden var helt rubbad på GRAW 2 på pc, blev ihjälskjuten direkt när man visade sig för fienden,hur långt ifrån man än var.

Hände samma sak i första spelet, om man ville gå en säker död till mötes så var det bara att rusa ut mitt i öppna gatan. På 360 kunde man göra detta utan att dö en säker död, vidare kunde man även använda stationära vapen (något man inte kunde i pc versionen) vilket, antagligen, ledde till att man inte behövde bry sig speciellt mycket om hur mycket ammo man hade. På pc däremot var man tvungen att ta det himla försiktigt, inte rusa ut på öppen gata, AI´n var avsevärt mycket träffsäkrare, pc versionen var på det hela betydligt mer utmanande än dess konsolversion.

Medlem

Usch, att alla ska använda Gears cover systemet, jag blir tokig!
Det är inte en spännande nyhet längre, det är lika utjatat som arrow to the knee "skämtet"


signatur

Game long and prosper

Varje preview känns likadan, varför inte kalla spelet: "Tom Clancy's Ghost Recon: Supermen Soldiers", för det verkar inte finnas något som kan bräda dem (?) Att bli osynlig à la "Crysis", verkar helt obefogat, Ai:n kan ju ändå inte "se" dem.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

ser kul ut, men vet inte riktigt om det är ett ghost reacon spel...

Medlem

Inte en chans i hela världen Ubisoft får mina pengar.. Äckliga svin! Hoppas spelet blir det mest piratade spelet under 2012 och försäljningssiffrorna är det lägsta någonsin i spelbranchen! Inte för att jag kommer pirata det men.....

Medlem

saknar gamla ghost så jävla mycket, som i delta force spelen smyga runt och sätta alla skott vid rätt tillfälle annars var det bye bye


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Javas:

Usch, att alla ska använda Gears cover systemet, jag blir tokig!

Jo, dom var ju verkligen först med det

Första riktiga PC-spel jag spelade var TC's Rainbow Six (dessutom roligt när man läst boken)..

Toppen måste varit Rouge Spear som man nötte sönder till oändlighet. Kunde spendera en timme på att välja rätt lag och att planera anfall in i minsta detalj, för att sedan utföra den perfekta aktionen som var över på några minuter. Varför kan vi inte få ett sådant spel igen..

Medlem

Minns oxå R6:RS, det var där min PC-spelande karriär tog fart. Sjukt kul.
Och vfr vi inte får ngt sånt igen är att vi är för gamla och för få som vill ha det så.

Nu kommer det ett spel som är 3:e person på. Dvs alla snoriga äckliga småbarn kommer att campa järnet och göra livet surt för dom som kan stava till "Teamplay/Teamwork"

Men jag är intresserad av detta (pga alla andra dåliga FPS som kommit på sistone, typ MW3, BF3 osv osv)

Medlem

Minns oxå R6:RS, det var där min PC-spelande karriär tog fart. Sjukt kul.
Och vfr vi inte får ngt sånt igen är att vi är för gamla och för få som vill ha det så.

Nu kommer det ett spel som är 3:e person på. Dvs alla snoriga äckliga småbarn kommer att campa järnet och göra livet surt för dom som kan stava till "Teamplay/Teamwork"

Men jag är intresserad av detta (pga alla andra dåliga FPS som kommit på sistone, typ MW3, BF3 osv osv)

Medlem
Skrivet av xzeros:
Skrivet av Javas:

Usch, att alla ska använda Gears cover systemet, jag blir tokig!

Jo, dom var ju verkligen först med det

Första riktiga PC-spel jag spelade var TC's Rainbow Six (dessutom roligt när man läst boken)..

Toppen måste varit Rouge Spear som man nötte sönder till oändlighet. Kunde spendera en timme på att välja rätt lag och att planera anfall in i minsta detalj, för att sedan utföra den perfekta aktionen som var över på några minuter. Varför kan vi inte få ett sådant spel igen..

Det och SWAT 4 var fantastiska spel. Synd att såna inte görs längre, marknaden för taktiska shooters är väl inte lika lukurativ som andra.

Medlem
Skrivet av xzeros:
Skrivet av Javas:

Usch, att alla ska använda Gears cover systemet, jag blir tokig!

Jo, dom var ju verkligen först med det

Första riktiga PC-spel jag spelade var TC's Rainbow Six (dessutom roligt när man läst boken)..

Toppen måste varit Rouge Spear som man nötte sönder till oändlighet. Kunde spendera en timme på att välja rätt lag och att planera anfall in i minsta detalj, för att sedan utföra den perfekta aktionen som var över på några minuter. Varför kan vi inte få ett sådant spel igen..

Det och SWAT 4 var fantastiska spel. Synd att såna inte görs längre, marknaden för taktiska shooters är väl inte lika lukurativ som andra.

Medlem
Skrivet av WhiteHorse:

Minns oxå R6:RS, det var där min PC-spelande karriär tog fart. Sjukt kul.
Och vfr vi inte får ngt sånt igen är att vi är för gamla och för få som vill ha det så.

Ja det är för få som vill ha den typen av spel, Ubisoft ändrade helt inriktning på serien efter Lockdown (första gången spelet kom till konsol innan pc om jag inte missminner mig). Räcker ju att bara kolla på hur bra varje "nytt" MW spel säljer för att se att folk vill ha spel som är inte kräver speciellt mycket av spelaren, spel som får en att tro att man är bättre än man är.

Medlem
Skrivet av WhiteHorse:

Minns oxå R6:RS, det var där min PC-spelande karriär tog fart. Sjukt kul.
Och vfr vi inte får ngt sånt igen är att vi är för gamla och för få som vill ha det så.

Ja det är för få som vill ha den typen av spel, Ubisoft ändrade helt inriktning på serien efter Lockdown (första gången spelet kom till konsol innan pc om jag inte missminner mig). Räcker ju att bara kolla på hur bra varje "nytt" MW spel säljer för att se att folk vill ha spel som är inte kräver speciellt mycket av spelaren, spel som får en att tro att man är bättre än man är.

Medlem

Fy fan vilket skräp dom bajsat ut!

Hoppas Navy Seals-soldaterna som ställt upp skäms rejält.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

1
Skriv svar