Xbox Live i telefonen

Robot
Xbox Live i telefonen

Windows Phone försöker brotta sig in på telefonmarknaden, och lockar bland annat med en massa nifty Xbox Live-funktioner. Vi tittar närmare på om och hur en Windows Phone-lur berikar din tillvaro.

#microsoft, #halo-reach, #kinectimals, #kinect-adventures


Medlem
Xbox Live i telefonen

Väldigt trevlig artikel.

Medlem

windows phone är imba även om man bortser från xboxlive
den kommer slå rejält

Inaktiv

Windows phone is the shit. Jag tror helt klart på att Microsoft kommer börja ta seriösa andelar av mobilmarknaden med sitt OS. Det är stilrent, snyggt och funkar riktigt bra.

Inaktiv

Dom nya telefonerna har verkligen blivit awesome med hjälp av Windows.. Microsoft behöver plocka några andelar från marknaden och nu vill jag gärna se en riktig monster mobil från Nokia.

Medlem

Nya nokia lumian är grym!

Medlem

Bra jobbat, FZ! Jag ska absolut kika på en Windows phone när jag byter upp mig. Jag är en xboxkille, helt klart. Väntar fortfarande på en portabel xbox dock. Man kan hoppas.

Medlem

Jag är mycket nöjd med min Lumia 800 som jag skaffade i januari. Ibland kan den kännas lite slö när man Spotifyar sig samtidigt som man surfar en mediatät hemsida, men annars flyter det på mycket väl. Gillar gränssnittet mycket om än att det finns några smådetaljer jag skulle vilja ändra. Kanske i framtiden?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Fick min lumia igår, riktigt bra telefon måste jag säga. Grymt mycket bättre än jag någonsin trott, och jävligt snygg också.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Skrivet av HaZe303:

Fick min lumia igår, riktigt bra telefon måste jag säga. Grymt mycket bättre än jag någonsin trott, och jävligt snygg också.

http://www.synsam.se/

Inaktiv
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av HaZe303:

Fick min lumia igår, riktigt bra telefon måste jag säga. Grymt mycket bättre än jag någonsin trott, och jävligt snygg också.

http://www.synsam.se/

...och vad är det som gör Lumia ful?

Medlem

Har min HTC Titan med WP7.5, damn nöjd fortfarande!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv

Lumia e en underbar telecom. Ni glömde Zune integrationen, att man kan se sina köpta filmer på tel sàväl som på xboxen

Medlem

Hade en Windows 7 Phone i cirka 9 månader och jag gillade huvudupplägget, som var otroligt snyggt och lättnavigerat. Potential finns definitivt! Dock var det så många smågrejer som gjorde att jag bytte till en Iphone i slutändan.

Medlem

Har haft min WP i snart ett år och är fortfarande jäkligt nöjd med den. Gillar hur smidig, överskådlig den är att använda och rappheten.

Xbox Live integration med Xbox i WP har jag inte kikat så mkt på då TVn pajjade för ett tag sedan. Men ser fram emot att se hur integrationen xbox, pc och WP kommer se ut iom att "Win8 consumer prewiew" släpps om några dagar.

Tror också och hoppas att WP kommer få mer fäste nu ju mer den upptäcks.

Medlem
Medlem

Min jailbreakade iphone 4 med NYZ duger åt mig.

Medlem

microsoft och apple suger ändå x)

Medlem

Vilken onödig flopp :/

Medlem

vill sjävl köpa en windows phone, men detta med xbox-live är lite avlockande. Är detta ett måste om man skaffar en windows phone, eller går det att totalt skita i det?


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

vill sjävl köpa en windows phone, men detta med xbox-live är lite avlockande. Är detta ett måste om man skaffar en windows phone, eller går det att totalt skita i det?

Xbox Live i telefonen är trevligt men valfritt.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem
Skrivet av Game Ove(r):
Skrivet av Annanaz:

vill sjävl köpa en windows phone, men detta med xbox-live är lite avlockande. Är detta ett måste om man skaffar en windows phone, eller går det att totalt skita i det?

Xbox Live i telefonen är trevligt men valfritt.

Ah tackar för svaret, blir kanske att investera i en sådan ngn dag då


signatur

Rwa?

1
Skriv svar