CoD: Black Ops 2 härnäst

Medlem
CoD: Black Ops 2 härnäst

Amazon har läckt Black Ops 2 och Activision har i vanlig översittarordning utpressat flera sidor att inte rapportera nyheten. Franska Gameblog verkar inte vika sig än så länge dock (se länken, varning för franska!)

http://www.gameblog.fr/news/27499-activision-blackliste-gameb...

Undrar vad de ska hitta på den här gången för att det inte bara ska vara en karbon-kopia av föregående del i serien?


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Ja, det var väl någon månad sen de Activision köpte domännamnet "Black Ops 2", så det var väl väntat.


signatur

Imperator

Medlem

Jag har vääääldigt låga förväntningar.
Kanske dom lacka om RC-XD bilen... Vore helt awesome, värt 499kr!

Medlem

Fast Black Ops är ju inte IW som gör, och var ju betydligt mycket roligare förändring än MW1->MW2->MW3 .


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Mjo det är iofs sant...
Men vad för nytt kan dom egentligen hitta på?
Nej, jag vill ha en CoD till i WW2 form sen så kan dom lägga CoD på hyllan och satsa mer på anti-cheat.
Har spelat MW3 lite nu här ikväll och vartenda jävla Ground War finns det minst en aimbot.

Medlem

COD:BO var asbra enligt mig, dom gjorde faktiskt nys saker med serien där. Men när MW3 kom var det tillbaka till det gamla vanliga igen saknar black ops ska snart köpa det igen men behåller nog MW3 för det blir väl kanske någon gång kull att spela med kompisarna och sova över på release dagen av DLC. Köpte trots allt både orginalet och ELITE försig ångrar lite dom sista 400 kronorna. Dom hade jag kunnat lägga på nåt mör roligare ochs edan sålt MW3 men men gort är gjort. Blir inga mer spel för mig från IW någonsin oavsett om det är COD eller inte. Dock så gillar jag Treyarch och vad dom gör med serien så dom blir alltid ett köp för min del så länge dom fortsätter förnya och hitta på nya bra och roliga grejer och kartor i spelen.. COD 7 var ju den största förändringen sedan COD4.

Medlem

Att säga inga mer köp från IW någonsin, oavsett COD eller inte är bara naivt. Du vet nog lika väl som alla andra att de kan släppa ett spel som intresserar dig långt mer än COD, och som du absolut vill betala för. Att göra såna påståenden är ungefär som "Den nya facebook-designen suger! Jag ska fan avsluta min användare nu!". Två år senare; De är kvar, och är aktivare än någonsin. Säger inte att jag vet hur du tänker, men jag har svårt att tänka mig att du kommer ignorera alla IW-släpp bara för det.

Modern warfare 1 var ju faktiskt intressant då det var något nytt, även om det också var klent mod COD2. Det hade ju lika gärna kunna gjorts med en mod. MW2 var väl.. Helt okej. Har en del MP spelat, och alla intell, all coop gjord. MW3 har jag inte ens köpt, och har ingen intention heller.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Att säga inga mer köp från IW någonsin, oavsett COD eller inte är bara naivt. Du vet nog lika väl som alla andra att de kan släppa ett spel som intresserar dig långt mer än COD, och som du absolut vill betala för. Att göra såna påståenden är ungefär som "Den nya facebook-designen suger! Jag ska fan avsluta min användare nu!". Två år senare; De är kvar, och är aktivare än någonsin. Säger inte att jag vet hur du tänker, men jag har svårt att tänka mig att du kommer ignorera alla IW-släpp bara för det.

Modern warfare 1 var ju faktiskt intressant då det var något nytt, även om det också var klent mod COD2. Det hade ju lika gärna kunna gjorts med en mod. MW2 var väl.. Helt okej. Har en del MP spelat, och alla intell, all coop gjord. MW3 har jag inte ens köpt, och har ingen intention heller.

Jo jag vet att det är lite naivt, men jag betvilar starkt att det halvomplåstrade företaget IW skulle komma med något som intresserar mig dock. Det skulle göra mig väldigt glad om det hände men som sagt jag betvivlar det. Sedan så sa jag aldrig att jag skulle ignorera alla IW-spel jag ger rätt mycket av min uppmärksamhet när jag ser en nyhet om IW eller att det ska släppas ett nytt IW-spel. Det jag sa var att jag kommer aldrig mer köpa ett IW-spel och jag gissar på att jag inte kommer ändra mig på den fronten. Sedan så menade jag att det inte kommit något nytt i call of duty sedan MW1 förutom då COD7 vilket är tragiskt. Har aldrig spelat COD2 så har ingen aning om hur det var.

Medlem

Ah mitt misstag om köp/uppmärksamhet, jag som läste fel!

Men ja, jag säger samma sak, har svårt att tänka mig det, men man vet ju aldrig. Har man tur så kläcker de ur sig något vettigt.. (Är det bara jag som tänker lite; "Maybe Black Mesa.. That was a joke, haha, fat chance"?)


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Ah, mitt misstag om köp/uppmärksamhet. Missförstod hur du menade. Ber om ursäkt för det.

Men ja, håller med dig, kommer mest säkerligen inte köpa något mer IW-spel då det känns som att de ligger lite på konstgjord andning vid det här laget. Är inte intresserad av MW-serien längre alls. Call of Dutys ordinarie känsla är förlorad efter CoD2 i min mening.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar