Shootmania Storm

Robot
Shootmania Storm

Vad måste en shooter göra för att sticka ut i den tättbefolkade fps-genren? Shootmania gör det oväntade – det skalar bort glittret och låter spelarna bygga sina egna drömmar.

#trackmania-1, #nadeo, #shootmania-storm, #trackmania-2, #quake-iii-arena-1, #questmania, #half-life-counter-strike


Medlem
Shootmania Storm

Väldigt intressant! Tack för tankarna.

Medlem

Mm, låter mysigt!

Medlem

Är verkligen inte ett fan av detta "maniaplanet" hade hellre sett att Trackmania 2 släpptes som ett spel alla kan köpa utan att den skiten krävs.

Medlem

Någon annan som blir skickad till FZ.se när man trycker på bilden till nyheten (vet inte om det har ngt namn, men nästan högst upp på sidan, bredvid "heta nyheter"


signatur

Rwa?

Medlem

Ser bra ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Redaktör
Skrivet av Annanaz:

Någon annan som blir skickad till FZ.se när man trycker på bilden till nyheten (vet inte om det har ngt namn, men nästan högst upp på sidan, bredvid "heta nyheter"

Inte nu längre, för jag har rättat mitt eget misstag.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Annanaz:

Någon annan som blir skickad till FZ.se när man trycker på bilden till nyheten (vet inte om det har ngt namn, men nästan högst upp på sidan, bredvid "heta nyheter"

Inte nu längre, för jag har rättat mitt eget misstag.

Tackar tackar, det uppskattas.


signatur

Rwa?

Inaktiv

ser väldigt intressant ut imo!


signatur

äldre än dig!

Medlem

Ser ur att kunna bli riktigt skoj. Väntar fortfarande ivrigt på lite mer information om deras andra titel, QuestMania

Inaktiv

Helt klart intressant.

Medlem

Little Big Shooter?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Kunde ha varit intressant om det inte vore för det faktum att Ubisoft står som utgivare för spelet i fråga.

Medlem

Ubisoft? Nej tack.

Medlem

Saknar TDM annars ett skit bra spel...

1
Skriv svar