Diablo 3 – FZ delar ut betanycklar!

Medlem
dmn
Medlem

Har lirat sen september...börjat tröttna på betan nu

Medlem

hoppas man får delta hihihihi

Medlem

man lever på hoppet..

Medlem

Oh My GOD! Jag och min morbror satt precis och diskuterade när Diablo3 kan bli spelbart, Snart kanske det kan bli en dröm, Livet är en ända röra, detta kanske kan ge mig ljus på tillvaron igen!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Och självklart kommer inte den som reggat 50 konton från samma ip vinna.

Faen!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Medlem

Ni har oddsen emot er, lära vara 1000-tals som har anmält sig till tävlingen; så med all sannolikhet kommer ni INTE att vinna.

Så, nu behöver ni inte bli besvikna om ett par dagar.

Medlem
Medlem

Ge mig en nyckel. Tack på förhand.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ouf, precis fått ny data efter 10år. Dags att lira något annat spel än tibia.

Detta verkar vara DUNDER!!

Booyaka!

Medlem

May best male/female/animal/thing win !

Medlem

Thank god ! Hoppas som bara den att jag får chansen att delta i betan

Medlem

Åh ja snälla!! <33333

Medlem

Gief Beta key...

Vore såå nice att få spela o strema lite D3

Medlem
Medlem

Grymt sköj om man hade fått en!

Medlem

Jösses, vilken folk expolsion!

Till glädje för alla andra så är jag kass på att vinna i alla former av lotterier, gl!

Medlem

Det skulle onekligen vara trevligt

Medlem

Blev helt plötsligt lite kissnödig !

Medlem

Tänker på folk som säger att dom inte gjort ett konto förrens idag, och varit på denna sidan sen x antal år tillbaka. Så en beta nyckel nu har varit det enda tillfället som ni viljat ha ett konto för att vara med i lottningar?

Medlem

Tackar FZ för att ni "lottar" ut nycklarna ist för att dem 200 första som ser nyheten får en.


signatur

Rwa?

Medlem

Häftigt! Fick höra om FZ tävlingen av en vän, så jag hoppas man vinner. Diablo 2 är ett kult spel så har ganska höga förväntningar på Diablo 3 och betan. Undrar om Blizzard lyckats hålla det "Diablo" och inte förvandlat det till World of Diablo om ni förstår vad jag menar


signatur

ROW, ROW, Fight the Power!

Medlem
Redaktör
Skrivet av carlssonn:

Resurser!? Hur svårt kan det vara att filtrera bort de som anmält sig från och med idag? Och då är jag ändå datatekniker så jag vet på ett ungefär vad jag pratar om...

Jag är inte datatekniker så jag vet inte exakt. Men det kräver en arbetsinsats av våra kodare, som förutom FZ har ett 20-tal andra Egmont-sajter att sköta, samt av oss i redaktionen som får avsevärt fler parametrar att ta hänsyn till när vi ska dela ut nycklarna. Och jag lovar att våra resurser kommer bättre till nytta på annat håll. För hur vi än gör den här utdelningen kommer någon tycka att den kunde ha gjorts rättvisare. Att låta alla vara med på lika villkor är den metod som är mest rättvis för de allra flesta, och därför kör vi på den.


signatur
Medlem
Medlem

Tycker det är jättekul att fler folk reggar sig o deltar, blir ju lite mer sport då!

Medlem

Like Like! FZ

Medlem

Jag e inte bitter. Men.... om någon vinner som har 0-2 dagar fz medlemskap så kommer ja börja grina

Medlem

Dibbe - mörkrets härskare, jag ger dig 150st SOJ om jag får en key!

Skriv svar