Diablo 3 – FZ delar ut betanycklar!

Medlem

Gött hoppas xD


signatur

//Peace out

Medlem

Bra initiativ!

Medlem
Medlem
Medlem

Vore Underbart

Medlem

Hoppas hoppas hoppas!

Medlem

Efter att ha tänkt till, och det är kanske lite sorgligt, men det finns inget jag hellre skulle vilja ha för tillfället.

Medlem

En trött vandrare tillika krigare sätter sin fot på den lokala tavernan i samhället Tristram. När den släcker törsten i sin strupe, får han samtidigt bekräftelse på det som trots vara sagor och skrönor för att barnen ska lägga sig i tid. Vandraren ska precis bege sig när en herre vid namn Cain dyker upp vid hans sida..
Snart har ett storslaget äventyr börjat med herr Cain och hans outtömliga visdom som ledsagare. Vandraren vars namn är Pakia, stannar kvar i orten skickar tillbaka den ena efter den andra demonen till helvetet. Samtidigt som hans erfarenhet växer och han hittar skatter han inte hade kunnat drömma om..
När mörkret äntligen tar slut och en av de tre, faller för hans svärd. Är det redan för sent, törsten efter makt och girigheten har tagit kontroll. Han vill ha mer.. mer.

Därefter har Tristram besökts mången gånger i olika former, reinkarnationer och med varierande svårighetsgrad. Aldrig vet man vad som kommer hända och så ska det förbli. Ser verkligen fram emot att åter gästa denna virtuella värld som så många timmar hållit oss fångna!

Medlem

Skulle behöva 2000 nycklar och inte 200

Inaktiv

Ni användare som är upprörda över nyregistreringar kanske skulle ta och leta reda på den där Diablo3 beta emulatorn som finns i något mörkt hörn på internet.

Medlem

Jag intresseanmäler mig!

Medlem

Sist in först ut!

Medlem

testar för att få en

Medlem

I can haz jes?

Medlem

Hur "Anmäler" man sig?

Medlem

Fy faaaan vad många kommentarer. Efterlängtat spel? Välkommen alla nya, dessutom!

Medlem

sweet, bara att hoppas då

Medlem

Som man har väntat! Härliga tider väntar framöver, med timvis av spelade och förmodligen en flickvän fattigare, men vad gör det?

Medlem

ÅH GODE GUD....PLEEEEAAASEEE!!!!!

Medlem

Dags att "pausa" bekantskapskretsen, igen!

Medlem

Man undrar ju hur många som är med i tävlingen?

Medlem
Medlem

vafan, jag hoppas verkligen inte de lottar ut till folk som skapade kontot samma dag som detta annonserades!

Medlem
Medlem

Ge hit!!
Tack på förhand:)

Medlem

Woohoo! Anmäler mig Hoppas

oohh!! hoppas man får en nyckel blev nog en hel del nya medlemmar när detta utannonserades

Medlem

gimme gimme!
8 st Battle.net konto som man ansökt om beta för via opt-in men inte fått 1 enda invite :/

Medlem

ett PAR HUNDRA nycklar! Sweet! måste ju bara vinna då ju!

Medlem

YEEhzzz plEAzzzzee

Skriv svar