Sista chansen – få en Diablo 3-nyckel av FZ!

Medlem

Jag vill ha en beta nyckel!


signatur

This is Jimmy

Medlem

Håller tummarna så hårt det bara går !

Medlem

Får panik på jobbet!! Hoppar in på sidan vartannan sekund, kan inte jobba, ni måste dela ut dem innan arbetsdagen e slut, annars blir det inte mycket gjort!

Medlem

Argh! FZ sluta plåga oss! Skicka ut nycklarna så man kan bli besviken nån gång

Medlem

Jag måste börja jobba snart...

Medlem

Hoppas verkligen att jag vinner denna gången

Medlem

Kan ni inte dela ut dom snart ><

Medlem

Kan snart inte vänta längre på vilka som vann
Bara hoppas man sj är involverad ^^ 2012 kanske e mitt år att vinna

Medlem

Haha, ja FZ kommer få börsen att gå ner då vi alla sitter på jobbet och refreshar oss blodiga Ny parameter i samhällsekonomin!

Medlem

Hur många gångerr har ni kollat eran mail idag! jag började klockan 5 i morse...

Medlem

\,,/(*.*)\,,/


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Kockis_Kalle:

Hur många gångerr har ni kollat eran mail idag! jag började klockan 5 i morse...

yicks, varför itne bara göra någonting vettigt istället:P? har inte kollat en endast gång, inte ens tänkt på denna tävling haha, men får hoppas på det bästa för alla:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Att vänta och se om man har vunnit chansen att spela ett spel man väntat på i något år är verkligen plågsamt.

Men inte lika frustrerande som igår när jag var inne på Gamereactor. Hade kollat in sidan 18:00 och sedan gått för att äta. 18:03 la de upp koder till de 100 första som klickade på "jag vill ha en nyckel" nyheten. När jag sedan kom tillbaka så var naturligtvis alla nycklar tagna.

Medlem
Skrivet av Kockis_Kalle:

Hur många gångerr har ni kollat eran mail idag! jag började klockan 5 i morse...

Kan inte släppa datorn


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av RuneClaw:

Att vänta och se om man har vunnit chansen att spela ett spel man väntat på i något år är verkligen plågsamt.

Men inte lika frustrerande som igår när jag var inne på Gamereactor. Hade kollat in sidan 18:00 och sedan gått för att äta. 18:03 la de upp koder till de 100 första som klickade på "jag vill ha en nyckel" nyheten. När jag sedan kom tillbaka så var naturligtvis alla nycklar tagna.

Lider med dig!

Medlem
Skrivet av RuneClaw:

Att vänta och se om man har vunnit chansen att spela ett spel man väntat på i något år är verkligen plågsamt.

Men inte lika frustrerande som igår när jag var inne på Gamereactor. Hade kollat in sidan 18:00 och sedan gått för att äta. 18:03 la de upp koder till de 100 första som klickade på "jag vill ha en nyckel" nyheten. När jag sedan kom tillbaka så var naturligtvis alla nycklar tagna.

¨Det är riktigt tröttsamt när sånt händer.... eller typ de gånger man sitter och väntar.
Det är 2000 nycklar kvar, man trycker på F5 och det står "Nycklar slut"
Sjuuukt många gånger detta hänt mig.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Hoppas hoppas!
Hur många kan man joina i MP?

Medlem

hoppas hoppas hoppas!! man får en!!

Medlem

varför kan de inte bara ha en open beta god damn it!

Medlem
Skrivet av Lordbelthazor:

varför kan de inte bara ha en open beta god damn it!

Det blir inte lika mycket hype då


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

FZ för tusan, sluta dra ut på lidandet!

Redaktör
Medlem
Skrivet av Tompa:

Har ni skickat :(? Fick ingen isf.

Medlem

"Ni vann", alla då alltså? Jiiiiiipppppi.

Medlem
Skrivet av comp1337:

"Ni vann", alla då alltså? Jiiiiiipppppi.

hahah om den ändå vore så:D

Skriv svar