Diablo 3 – FZ:s betanycklar är på väg!

Medlem

Undrar när man ska få turen att vinna något. Har varit med i varenda tävling haha, otur?

Medlem

Synd att man inte skapade ett account för ett år sedan när jag blev recomenderad till sidan.
Men för alla som är sura på att en massa som skapade sina konton i veckan så är det ju grymt fel.
Kolla på vinnarnas profiler, ca 1.5k+ dagar på de flesta.
Men men Grattis till alla vinnarna! Kötta några monster från mig ^^

Medlem
Skrivet av fibnot:

Hur länge håller utdelningen på? Eller är det redan över?

Det är över.

Medlem

Har verkligen otur med dessa tävlingar... meh.

Medlem

Fan, ingen nyckel Får hoppas på en Guild Wars 2 nyckel helt enkelt.

Medlem

Oh well annu en tävling jag inte får beta nyckel på. Bara att vänta på the real deal när nu spelet kommer. Ni som fått nycklar, ha så kul nu så kanske vi ses i Diablo 3 när det är ute!

Medlem

så har nån fått en key än ?

Medlem

Ovanligt har inte vunnit något sedan 2006.. lär ju inte vinna något framöver heller

Inaktiv

Ni som är nyreggade och fick en nyckel - brinn i helvetet!

Medlem

Ni borde ha gjort som joinDotA, som inte tillät nya användare att vara med i utlottningen av betakeys. Känns lite småsurt att folk som endast reggar sig på sidan för att få en nyckel vinner när gamla användare blir utan.

My 2 cents.

Medlem

Håll tummarna!

Medlem

eller som gamereactor gjorde, 100 nycklar först som klickar får en, det brukar ju FZ göra ibland på betor osv.. det kan ju inte ändå inte vara lika för alla oavsett hur man gör.

Liq
Medlem

Analklåda också! Som vanligt så vinner man inget \:

Medlem

Typ 172367164871487 nyregestrerade som fått nycklar.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Buhu Har alltid sån otur när det gäller sånt här.

Medlem

Wohooo! Första vinsten på fz!!

Medlem

Många arga inlägg för de inte fick en nyckel. Jag har också deltagit i en hel del tävlingar, har inte vunnit en enda gång. Visst suger det att vissa bara reggat sig för att få en nyckel och sedan kanske aldrig kommer använda sitt konto igen eller ens använda FZ igen men samtidigt finns det nog en större andel som kommer stanna kvar (jag säger inte att så är fallet bara att det kan vara så). GR använde sig av först till kvarn metoden, är den mer rättvis? Ja chansen att få en nyckel är givetvis avsevärt mycket större om man brukar uppdatera sidan med jämna mellanrum men rättvis? Personligen tycker jag inte att den är det, FZ sätt var enligt mig mer rättvist, kanske inte om man går efter hängivna medlemmar eller hängivna läsare men de metoder som föreslagits är inte heller 100% rättvist. Somliga har tur andra inte, jag gråter inte för att jag är en av de som tillhör den sistnämnda kategorin och jag skyller heller inte på FZ för att jag råkar tillhöra den.

Kolla på medlemmen ovan mitt inlägg, registrerad före mig men inte skrivit mer än 22 stycken inlägg, vem av oss skulle förtjänat nyckeln enligt er som hade sett att den gick till trogna fans? Vad är det som säger att medlemmen ovan mig inte läser FZ dagligen och är kanske till och med en mer trogen läsare än jag själv?

Medlem

Broken heart! Hade drömt om att få en betakey!
Men nu får man väl lira wow istället...

Medlem

Ni kanske ska kolla era servrar, för ni verkar ha nått slags fel för jag har inte fått nått meddelande att jag har vunnit en betanyckel.

Medlem

Nåja, jag nöjer väl mig med att följa ForceSC2strategy på YouTube.

EDIT: Och grattis till er som vann!

Medlem

jäkla skit med, fick ingen. Har aldrig vunnit på såna här lotterier, det är säkert korrupt. >_>

Medlem

WOOOOOOOOOOOOOO! Tack FZ! Älskar er <3


signatur

osv.

Medlem

Alltså... jag fick en SJUKT LYCKLIG!
Tack som fan. Nu kommer jag inte få nå solljus :< (Inte som om jag får det annars ändå, men)

Medlem
Medlem

känns som Diablo 3 kommer bli en storsäljare! sånt här tryck har det väl aldrig varit på kommentarerna?

Medlem
Skrivet av X|Rolando:

Haha, har helt fördärvat Star Wars, förstår inte varför Lucas editerade in detta i BD versionen och sin vana trogen vägrade han lyssna på sina fans.

Medlem
Skrivet av mrmanman:

känns som Diablo 3 kommer bli en storsäljare! sånt här tryck har det väl aldrig varit på kommentarerna?

Jag kommer nog inte köpa det. Men beta är ju gratis, gratis är gott

Medlem

Happ... Medlem sedan 2004 och ingen av 200 nycklar till mig.

Vore intressant att veta hur många av dom 100 tals nya användarna som kommer vara aktiva här från och med ikväll.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Dahlis87:

Jag kommer nog inte köpa det. Men beta är ju gratis, gratis är gott

Fast nu är det ju som så att man iom Beta även går med på vissa saker, man går till exempel med på att allt man kommer få ta del av endast är för en själv, bryter man mot detta avtal kan det få rättsliga konsekvenser. Hela vitsen med en Beta är att ge feedback till utvecklaren, personligen kan jag tycka att denna feedback endast borde komma från de som är intresserad av spelet, inte att det är gratis att delta. Har dock själv aldrig deltagit i en Beta utan bara läst om hur det funkar, kommer nog dock delta i Tribes betan och GW2 betan är jag väldigt intresserad av (hade signat mig redan igår om det inte vore för att de ville ha ens systemspecs på den dator man ska använda för den, då jag inte planerar att använda denna datorn får jag vänta tills jag har den dator som jag ska använda).

Skriv svar