Diablo 3 – FZ:s betanycklar är på väg!

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Som vanligt ingen vinst


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Inaktiv

Ingen vinst som vanligt. Aja sitter och är cool vid skyrim tills vidare då, sedan köper man spelet när det väl kommer.

Medlem

Någon som vunnit och har samma problem som jag och kan inte lägga in nyckeln på ditt battle.net konto?

Medlem

Asså har väntat 4 år på detta spelet beta key hade varit gudalikt

Medlem

Inget här...


signatur
Medlem

Jag vann! Min andra tävling jag vunnit under mina 6 år som medlem. Awesome!

Medlem

Hejsan kära FZ! Fick varken ett pm eller mail med nyckel så antar att något gick snett. Dock är det ingen fara, ni kan skicka en nu i efterhand eller skicka två när ni ändå är igång vetja.

Medlem

Nu får man hoppas det är bra som min polare har sakt och mman fårvånar sig över ett spel att de ska va as bra när man väntat så länge med:)

Medlem

Byter en dota2 key mot en d3 om någon är intresserad, he he!

Medlem

Grattis, och längtar till nästa utlottning

Medlem

Attans! Ingen vinst men jag är å andra sidan inget större Diablo-fan så det var väl inte hela världen. Kul initiativ! Hoppas på fler liknande framöver.

Får försöka plocka hem Mass Effect 3 Space Edition istället. Chansen att få den är ännu större har jag hört


signatur

Mvh,
Michael Claesson

Medlem

Oh. My. God. Jag vann! Första gången jag har vunnit något! Tack så mycket FZ!

Medlem

va sjukt jag fick en keeeeeeey! ALDRIG vunnit något förut haha wieeeeeeee tack FZ

Medlem

Fick som vanligt ingen key damnit varit med 3 4 tävlingar tror jag

ndr
Medlem

Grattis till alla som vann! Själv fick man inget som vanligt.

Ett tips till FZ (nej jag är inte bitter :): Nästa gång ni håller ni en tävling tycker jag att ni borde ha lite kriterier för de som tävlar. T ex att de måste ha varit medlemmar på sidan minst 1år eller liknande.

Ganska tråkigt för folk som besöker FZ.se dagligen men aldrig vinner medans någon annan som skapar kontot dagen innan en tävling och kanske vinner direkt och sedan skiter i att besöka FZ. (Nu vet jag inte om detta har hänt just denna tävlingen).

Medlem

Jag är inte bitter.

Grattis till alla som fick!

Medlem

Lite tråkigt att inte få tillgång till betan men spelet släpps väl förr eller senare så Har redan förbokat det

Medlem

Det var ju synd att man inte själv fick, men men
Grattis till alla som fick sig nyckel, hoppas att ni nu verkligen njuter av spelet.

Medlem

Jag gjorde typ 30 konton via UserBot och fick 3 nycklar.
Någon som vill ha en nyckel?

Just kidding....

Medlem

Lägga sig i duschen och gråta en stund kanske? längtat efter detta förbannade spel i evigheter, kan dom inte skjuta upp det till nästa år? ;(((

Medlem

Grattis allihop!

Medlem

Jag vann en!

Va lite skeptisk till spelet i början men efter bara 5min va jag fast! Kommer bli ett kanonlir!

Medlem

tack FZ!! synd bara att jag inte kan logga in på bnet i spelet, någon annan som fått 315300-felet och löst det? send me a PM

för övrigt är det som några här sagt, min polare visade mig FZ och är rätt säker på att han inte har ett konto, detta var år sedan och han är flitig besökare!


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Inaktiv

Äh, fck D3 å blizz. GW 2 here i come <3

Medlem

Tack så mycket FZ Spelet är underbart kan jag säga.

Medlem

Vill inte spela betan, men se nu till att hitta alla buggar åt bliz så att vi kan få ut spelet på riktigt ASAP.

Inaktiv

meh vart inget, hoppas man har bättre lycka i gw2 betan istället

Medlem

Lol, fick till båda mina account!

Okej då jag ljög!

Avstängd

Trodde inte mina ögon reggade mig bara för denna nyckel och så får man en tusen tack fz <3

Skriv svar