Lanseringstrailern för Wargame: European Escalation

Robot
Lanseringstrailern för Wargame: European Escalation

Hårdkokt realtidsstrategi med fokus på Kalla kriget-perioden och total undergång – ja tack?

#wargame-european-escalation


Lanseringstrailern för Wargame: European Escalation

Extremt bra spel. Mycket rekommenderad. Denna rekommendationen är från betan.

Medlem

Riktigt riktigt bra spel.. kommer från att bara spelat lite av betan.

Wargame: European Escalation är ute nu! KÖP KÖP KÖP! laddar ner från USA server på steam. Funkar kanon

Medlem

Av trailern att döma så ser det ju till en början lovande ut, tills man ser att alla fordon kör otroligt fort, soldaterna springer i 90km/h och sprutar spårljus omkring sig som om alla soldater va utrustade med spårljusammo. Eller varför inte anfalla en bepansrad konvoj springandes (i 90km/h) för att bli nedmejade, är det realismen utvecklarna talar om?

Kan tilläggas att detta såg jag i en annan trailer från samma spel. Men här kan man i alla fall se orealistisk fart på alla fordon. Ser ju helt stört ut.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Så då är frågan, ha spelet på steam, eller köpa det på greenmangaming för en hundring billigare?

Inaktiv

återstår att se hur bra det här är.. misstänker dom kompromissat lite för amerikanska gamers föredrar all action - no brain.

Medlem

Känns lite som World in Conflict, men tyvär för mycket no brainer för min smak, då kan man lika gärna spela
SC2 i stället... lite mer realism hade inte vart fel. Man skanar Close Combat-serien extra mycket när man
ser en hord av olika truppslag springa i klunga...

Medlem
Skrivet av Bobbey:

Känns lite som World in Conflict, men tyvär för mycket no brainer för min smak, då kan man lika gärna spela
SC2 i stället... lite mer realism hade inte vart fel. Man skanar Close Combat-serien extra mycket när man
ser en hord av olika truppslag springa i klunga...

Kunde inte sagt det bättre själv, Close Combat va ett riktigt bra.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:

Av trailern att döma så ser det ju till en början lovande ut, tills man ser att alla fordon kör otroligt fort, soldaterna springer i 90km/h och sprutar spårljus omkring sig som om alla soldater va utrustade med spårljusammo. Eller varför inte anfalla en bepansrad konvoj springandes (i 90km/h) för att bli nedmejade, är det realismen utvecklarna talar om?

Kan tilläggas att detta såg jag i en annan trailer från samma spel. Men här kan man i alla fall se orealistisk fart på alla fordon. Ser ju helt stört ut.

Du är alltid så negativ!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Bobbey:

Känns lite som World in Conflict, men tyvär för mycket no brainer för min smak, då kan man lika gärna spela
SC2 i stället... lite mer realism hade inte vart fel. Man skanar Close Combat-serien extra mycket när man
ser en hord av olika truppslag springa i klunga...

Jao håller med, av de filmer jag har sett så verkar spelet sakna stategiskt djup. Vilket är lite synd, hade kunnat bli riktigt coolt om de hade satsat lite mer på realism.
Mmm close combat var riktigt najs back in the days, tycker dock att Men of war spelen lyckats rätt bra med att bära facklan vidare.

Medlem

Köpte detta spel på steam För nån dag sen då de va BETA mp å kan säga att de är rätt nice

Medlem

Tydligen så är det en steam-kod man får när man köper spelet på greenmangaming, så det finns inget skäl till att inte köpa det där.

Har spelat några timmar nu och tycker att det är ganska bra. Det är definitivt ett annorlunda rts mot vad man är van med. Några konstiga designval här och där, dock. Det känns som att realism gick före gameplay vid några tillfällen. Grafiken är inte så mycket att hurra för i allmänhet, men fordonen och explosionerna är riktigt snygga.

1
Skriv svar