Speltesta Arma III efter årets E3-mässa

Robot
Speltesta Arma III efter årets E3-mässa

Bohemia släpper en tidig testversion strax efter E3, det senarelagda lanseringsdatumet motiveras med att utvecklarna vill hinna med rigorösa tester innan släpp.

#bohemia-interactive, #arma-iii


Medlem
Speltesta Arma III efter årets E3-mässa

Helvete vad gött! Längtar som fan, men datorn lär ju gå på knäna..


signatur

The King is Back

Inaktiv

Här talar vi riktiga spel gubbar. Inte en massa monster, aliens och såna konstigheter. (Ok, är man tio bast är det väl godkänd underhållning, men ni andra).

Och gissa vad som är bäst? Arma görs inte till konsol, så vi vet att det inte kommer bli ett begränsat spel, varken grafiskt, kontrollmässigt eller intellektuellt. Det kommer utnyttja datorns och datorspelarnas potential, utvecklarna vågar tänka kreativt och satsa på PC - den billigaste och bästa plattformen. (Handlingen att köpa konsol är ett filter).

Ett givet köp !


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av Floffe:

Här talar vi riktiga spel gubbar. Inte en massa monster, aliens och såna konstigheter. (Ok, är man tio bast är det väl godkänd underhållning, men ni andra).

Och gissa vad som är bäst? Arma görs inte till konsol, så vi vet att det inte kommer bli ett begränsat spel, varken grafiskt, kontrollmässigt eller intellektuellt. Det kommer utnyttja datorns och datorspelarnas potential, utvecklarna vågar tänka kreativt och satsa på PC - den billigaste och bästa plattformen. (Handlingen att köpa konsol är ett filter).

Ett givet köp !

haha va? fick mig att skratta iaf ^_^

Medlem
Skrivet av korosuu:
Skrivet av Floffe:

Här talar vi riktiga spel gubbar. Inte en massa monster, aliens och såna konstigheter. (Ok, är man tio bast är det väl godkänd underhållning, men ni andra).

Och gissa vad som är bäst? Arma görs inte till konsol, så vi vet att det inte kommer bli ett begränsat spel, varken grafiskt, kontrollmässigt eller intellektuellt. Det kommer utnyttja datorns och datorspelarnas potential, utvecklarna vågar tänka kreativt och satsa på PC - den billigaste och bästa plattformen. (Handlingen att köpa konsol är ett filter).

Ett givet köp !

haha va? fick mig att skratta iaf ^_^

Floffe har rätt och jag tycker inte att det finns så mycket att skratta över...

Medlem

Köpte Arma II för ett tag sedan men har inte spelat det, hört mycket om den här serien. Gillade första Operation Flashpoint, grymt imponerad när jag spelade det första gången även om spelet inte var helt utan fel. Helt klart intresserad av ett Arma III

Medlem

Så detta är alltså något man kan ladda ner senare?

Medlem

Arma2 väcker underbara gaming minnen med mil sim klanen 16AA jag var med i.
Underbara kordinerade operationer med 30 spelare där alla kunde sina uppgifter, allt från klan strider, till luftlandsättningar, mörkerstider och ökenoperationer.
Kanske dax att damma av uniformen till sommaren igen?

Medlem

kika in på http://www.ssg-clan.se för en svensk Arma 2-klan. 50 medlemmar. 30+ spelare varje söndag som kör 'mil-sim' och koordinerade strider.

www.youtube.com/watch?v=CnDD3-5JdzQ

Medlem

Moddar, editorverktyg, inställningsmöjligheter ej neddummade spel. Det är härligt att det finns företag som utvecklar primärt till PC.

Ingen korridorskjutare på räls. Fritt från quick time events! Bara det är ett plus i kanten.

Klart årets spel för mig. Ja, jag utnämner det redan nu. (lär få en 2a eller 3a i betyg på FZ gissar jag)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

skaffade opf piratkopia precis när det släpptes och det fick mig och flera av mina kompisar att skaffa det sedan arma och sedan arma 2 så kommer nog att bli arma 3 också

1 piratkopia resulterade i mer än 13 orginal köp hmm tur att det är sådan häxjakt på piratkopierare

Medlem

Fan vad Härligt. Hoppas det är riktigt nice provade på arma 2 det var Fett nice som verkligheten nästan=)
radion och allt så helvete nice.

1
Skriv svar