Fredagsfilm – skamlös egenreklam från PC Gamer

Robot
Fredagsfilm – skamlös egenreklam från PC Gamer

Vi toppar fredagseftermiddagen med en reklamfilm från Sveriges bästa speltidning.


Medlem
Fredagsfilm – skamlös egenreklam från PC Gamer

haha denna va ju grym!

Medlem

Tycker personligen Gamereactor har mycket bättre recensioner och artiklar.

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Tycker personligen Gamereactor har mycket bättre recensioner och artiklar.

Gamereactor? Snälla. Amatörsida i jämförelse.

Skrivet av Tobblish:

Tycker personligen Gamereactor har mycket bättre recensioner och artiklar.

!!!HERESY, UNBELIEVER!!!!!!

Medlem

Fint initiativ men, finns det något alternativ till att köpa numret i PDF?

Jag har flertal tidningar som forskning och datortidningar som staplas här med enstaka men intressanta artiklar, så det skulle vara praktiskt att köpa ett nummer i PDF format.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

@ohem
PDF-format?, ja, det skulle vara nice, och lite lättare tycker jag, tidningar brukar också "gå sönder" enkelt ;o .. hehe..
men, jag tror jag vet varför dom inte säljer i pdf format, , då går det att dela ut via internet = mindre inkomst

såklart kan man ju scanna in tidningen på datorn den vägen för att dela.. men.. vrf?, när man är klar så har alla läst ju xD

så ja, kommer troligen inte komma i pdf format, in this life time
kanske när träd och sånt skit börjat ta slut ^^ håll tummarna?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Tycker personligen Gamereactor har mycket bättre recensioner och artiklar.

Haha! Oj.. uhm.. dagens troll?

Medlem

nice ! vill gärna läsa om spelutbildningarna !
inte för att jag tror man kan komma in på nån utan gymnasieutbildning, men ändå x)

Medlem

Jag har prenumererat sedan första numret, grym tidning

Medlem

Hehehe, det är så mycket bättre när man drar på smilbanden istället för grimascherar efter en reklam!

Medlem

U so crazy.

På tal om FZas filmproduktioner så hörde jag er julkalender-jingle i en reklam på TV igår, blev lite smått förvånad.

Medlem
Medlem
Skrivet av ohem:

Fint initiativ men, finns det något alternativ till att köpa numret i PDF?

Jag har flertal tidningar som forskning och datortidningar som staplas här med enstaka men intressanta artiklar, så det skulle vara praktiskt att köpa ett nummer i PDF format.

Jo, men visst. Piratkopiering av tidningar kanske blir en stor grej under 2012...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Detta är ett tecken i tiden. Hade det varit Aftonbladet eller Expressen som skyltade med att man får med en högtalare när man köper en tidning och bilaga så hade jag ryckt på axlarna, nu rycker jag istället på ögonbrynen. Låt kvällstidningarna hålla på med sina gåvor, morden i midsommer, james bond etc. Fyll tidningen med bra innehåll så kommer läsarna.


signatur

-It takes a lot to laugh but a train to cry-

Medlem

i dont wanna live on this planet anymore:/


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av T.Mani:
Skrivet av ohem:

Fint initiativ men, finns det något alternativ till att köpa numret i PDF?

Jag har flertal tidningar som forskning och datortidningar som staplas här med enstaka men intressanta artiklar, så det skulle vara praktiskt att köpa ett nummer i PDF format.

Jo, men visst. Piratkopiering av tidningar kanske blir en stor grej under 2012...

Är det inte den typen av resonemang som ger dålig DRM i dagens spel? (Ubisoft)


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Papperstidning är så 1900-tal

Skämt o sido, det vore bättre med ett login så att man kan läsa tidningen online istället. Alltså inte PDF eller liknande, utan att artiklarna låses upp på en vanlig hederlig webbsida så att man kan läsa dom oavsett om man är på dator/mobil eller läsplatta.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Är ju bra mycket skönare att sitta på toan, soffan eller i köket med en tidning än att anstränga sig för att läsa på en dator.

Medlem

någon som minns PC GAMER the Movie?

1
Skriv svar