Live action-godis från Mass Effect 3

Robot
Live action-godis från Mass Effect 3

Om jorden skulle bli ett gigantiskt stridsfält inom kort, hur skulle du spendera dina sista dagar i trygghet?

#mass-effect, #mass-effect-3, #bioware, #ea


Medlem
Live action-godis från Mass Effect 3

Ooooh goosebumps. Giev nao!

Medlem

Personligen tycker jag trailern hade varit mycket bättre utan den alltför ofta förekommande pysen med överdrivet dramatisk röst.

Medlem

Duger gott och väl till att stilla hunger efter D3 och GW2, ett litet tag iaf


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem

GOTY! GOTY! GOTY!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Var väl inget vidare klipp det där. Förstår inte meningen med att de ska filma vissa scener i verkligheten och sedan lite fult lägga in allt annat. Det ser bara fult ut och förstör känslan.

Medlem

Sprut i byxan


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

är fruktansvärt besviken på att Reapers ska komma i egen hög person och attackera. de besegrade protheans hur lätt som helst men lilla söta mänskligheten ska få dom att bita i gräset? nej bättre hade det varit om spelet gått ut på att stoppa deras ankomst

Medlem

EPIIIIIC

BTW de är inte jorden som kommer soppa gatan med Reapers de är hela galaxen så ja tror inte du behöver vara orolig!

N7!

Medlem

Fy fan det finns inga ord för hur sugen jag är på det här spelet!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Häftig faktiskt!

Medlem

Najs trailer, ödesmättad.

Medlem
Skrivet av Typhor:

är fruktansvärt besviken på att Reapers ska komma i egen hög person och attackera. de besegrade protheans hur lätt som helst men lilla söta mänskligheten ska få dom att bita i gräset? nej bättre hade det varit om spelet gått ut på att stoppa deras ankomst

Anledningen att de kunde göra det var ju att de stängt av mass-relaynätverket från citadelet så de kunde plocka av alla planeter enskilt, utplåningen av the protheans tog ju århundraden enligt vigil.
Ska dock bli intressant att se vad motiveringen är för att de inte bara rushar rakt på efter att de krossat flottorna vid jorden, civila kan de ju slakta senare.


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem

Riktigt snygg trailer, får mig att längta ännu mer till den 8e mars. Jag hoppas på en episk avslutning på trilogin!

Medlem
Medlem
Skrivet av Typhor:

är fruktansvärt besviken på att Reapers ska komma i egen hög person och attackera. de besegrade protheans hur lätt som helst men lilla söta mänskligheten ska få dom att bita i gräset? nej bättre hade det varit om spelet gått ut på att stoppa deras ankomst

Fast precis som Amtays säger nedan förstörde de ju den infrastruktur Protheans förlitade sig så mycket på, och nyttjade den för att invadera dem bakom allt vad försvarslinjer heter. Sen finns det i princip ingen information kvar om deras civilisation som säger hur starka de faktiskt var, teknologi-, mantals- eller styrkemässigt.

Skrivet av Amtays:
Skrivet av Typhor:

är fruktansvärt besviken på att Reapers ska komma i egen hög person och attackera. de besegrade protheans hur lätt som helst men lilla söta mänskligheten ska få dom att bita i gräset? nej bättre hade det varit om spelet gått ut på att stoppa deras ankomst

Anledningen att de kunde göra det var ju att de stängt av mass-relaynätverket från citadelet så de kunde plocka av alla planeter enskilt, utplåningen av the protheans tog ju århundraden enligt vigil.
Ska dock bli intressant att se vad motiveringen är för att de inte bara rushar rakt på efter att de krossat flottorna vid jorden, civila kan de ju slakta senare.

Psykologisk krigföring kanske? De [Reapers] kanske förlitar sig så starkt på att allt upprepar sig som det har gjort varje gång de har börjat om cykeln, att de tar till oortodoxa metoder om det skulle skita sig? Lite panik, månne? Deras akilleshäl kanske är just att de har en väldigt specifik rutin för civilisationsutplåning, och när den rubbas blir de sårbara?

Hmm, den som lever får se.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Axel, Du borde läsa detta, de innehåller godis. Men de gööör de inte de står godis i rubriken, men faaan inte någe godis här?!?!?? Fan FZ! Nu blev jag Ledsen!!

Medlem
Skrivet av Lindback:

Axel, Du borde läsa detta, de innehåller godis. Men de gööör de inte de står godis i rubriken, men faaan inte någe godis här?!?!?? Fan FZ! Nu blev jag Ledsen!!

Men nu kommer ju Axel också bli besviken!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

"better with kinect and xbox 360"

Haha vilken rolig skämt där på slutet "Kinect" pff.... trolollolo

Medlem
Skrivet av MasterKJK:

"better with kinect and xbox 360"

Haha vilken rolig skämt där på slutet "Kinect" pff.... trolollolo

på vilket sätt då?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av MasterKJK:

"better with kinect and xbox 360"

Haha vilken rolig skämt där på slutet "Kinect" pff.... trolollolo

på vilket sätt då?

Att dem påstår att spelet är bättre med kinect och xbox. Om man nu gillar kinect är ju förstås en sak. Men sen att säga att det är "bättre".
De får låta konsumenterna bestämma om det är bra eller inte...

Medlem
Skrivet av Haha_1:
Skrivet av Lindback:

Axel, Du borde läsa detta, de innehåller godis. Men de gööör de inte de står godis i rubriken, men faaan inte någe godis här?!?!?? Fan FZ! Nu blev jag Ledsen!!

Men nu kommer ju Axel också bli besviken!

Axel jag tycker fan att du borde svara nu! Och FZ var är mitt godis??

Medlem

Hade dom sökt upp Calle som Sheppard här så hade de inte behövt dölja ansiktet i trailern.

Medlem
Skrivet av Lindback:
Skrivet av Haha_1:
Skrivet av Lindback:

Axel, Du borde läsa detta, de innehåller godis. Men de gööör de inte de står godis i rubriken, men faaan inte någe godis här?!?!?? Fan FZ! Nu blev jag Ledsen!!

Men nu kommer ju Axel också bli besviken!

Axel jag tycker fan att du borde svara nu! Och FZ var är mitt godis??

Axel är arg på dig nu!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Har väldigt höga förväntningar på ME3, älskar både första och andra spelet i serien så jag förväntar mig ingenting mindre denna gång. Håller på att spela igenom tvåan nu så man är insatt i storyn och intrigerna innan trean drar igång.

Medlem

Eh, nej tack.

Medlem

Nära nu, kommer bli bra det här!

Medlem
Skrivet av Ischim0n:

Eh, nej tack.

Har du inte prövat Mass Effect så bör du

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Ischim0n:

Eh, nej tack.

Har du inte prövat Mass Effect så bör du

Har provat, men jag kunde inte hitta någon känsla alls för det. Tror det va tvåan jag testade, så 3an lockar inte

Medlem
Skrivet av Ischim0n:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Ischim0n:

Eh, nej tack.

Har du inte prövat Mass Effect så bör du

Har provat, men jag kunde inte hitta någon känsla alls för det. Tror det va tvåan jag testade, så 3an lockar inte

Smaken är som baken antar jag!

12
Skriv svar