Förboka Sniper Elite V2 - skjut ihjäl Hitler

Robot
Förboka Sniper Elite V2 - skjut ihjäl Hitler

Extrauppdrag tillkännagivet för folk som förbeställer krypskytteliret där du ges möjlighet att ta sikte på en något kontroversiell historisk figur.

#sniper-elite-v2, #505-games, #rebellion-games


Medlem
Förboka Sniper Elite V2 - skjut ihjäl Hitler

Men jag vill döda Stalin eller Mao! Hitler går väl iof bra det också.

Medlem

Dom får akta sig så att Hitlers advokater inte stämmer dem!

Medlem

Hitler, the man you love to hate.

Medlem

Fattar inte varför de tänkte göra detta spel konsolexklusivt.

Medlem

Skulle så gärna vilja ha ett sniper elite i modern tappning

Medlem

spelet hade varit bra awesome om man fått spela som Major König (Enemy at the gates)

Medlem

Vad i helvete??! Är Kar 98 ett extravapen? Hur i helvete tänkte de där?? Gewehr 43 skulle väl isåfall vara SVT-40s motsvarighet, men att göra Tyska armén huvudvapen till ett exklusivt vapen är bara efterblivet.

Inaktiv
Skrivet av red_laces:

Vad i helvete??! Är Kar 98 ett extravapen? Hur i helvete tänkte de där?? Gewehr 43 skulle väl isåfall vara SVT-40s motsvarighet, men att göra Tyska armén huvudvapen till ett exklusivt vapen är bara efterblivet.

Kunde inte sagt det bättre själv. Kar 98 är ju standard i alla ww2 spel. Blir då fan inget köp oavsett känns som spelet kommer vara värdelöst oavsett

Medlem

Konstigt tänk. Men de fick några rader i rampljuset o därmed lite reklam.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Har jag missat någon världslig omröstning om vilka personer som är historiens minst omtyckta figurer?????


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av swordfish:

Har jag missat någon världslig omröstning om vilka personer som är historiens minst omtyckta figurer?????

Tydligen. lol


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Haha, kul att de iaf vågar vare lite originella och inte bara kör med Mr random elak ryss/talliban utan tar en klassiker (det är originellt nu ffs) ^^

Medlem

Kommer det någon DLC med Cecilia Malmström? Alla gamers värsta fiende i svedala.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Vart förbokar man ? Har kollat på prisjakt men det finns ingen PC version listad och en googling ger bara variationer av denna artikel.

Medlem

Fan vad ballt!! Vill ha mer WW2 lir med lite alternativ story. Hade varit roligt med ett helt spel i sån här tappning..

Något som hade varit ballt var om man hade ett lönnmördarspel där man skulle döda viktiga nyckelpersoner, och beroende på om du lyckas eller ej stöps världen om. Så hade det kunna sträcka sig över ett par århundraden.
Det hade varit ballt!

1
Skriv svar