Monopol med Street Fighter-tema

Robot
Monopol med Street Fighter-tema

Istället för de vanliga gatorna återfinns kända platser från Street Fighter-spelen. Nej, det är inget skämt.

#capcom


Medlem
Monopol med Street Fighter-tema

Vad många spelföretag som börjat mjölka spelarna. Är vi fans verkligen så dumma att vi faller för detta?

Medlem

Eh, vilken marknad finns det för detta?

Medlem

gta vice city monopol och ni får mina pengar direkt xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

gta vice city monopol och ni får mina pengar direkt xD

+1

Inaktiv

Det finns redan 2 st monopol spel ute, det första som kom ut på xbox 360 / ps3 var det bästa, det andra med levande figurer och enormt jobbiga röster sög,
jag skulle vilja se mer tärnings spel släppas som tvspel , typ tjuv och polis och nya finans, fast då utan fjantiga rörliga figurer med påfrestande röster.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av BeachBum4fun:

Det finns redan 2 st monopol spel ute, det första som kom ut på xbox 360 / ps3 var det bästa, det andra med levande figurer och enormt jobbiga röster sög,
jag skulle vilja se mer tärnings spel släppas som tvspel , typ tjuv och polis och nya finans, fast då utan fjantiga rörliga figurer med påfrestande röster.

öööööö, va?
Du nämner monopol tv-spel.
Detta har inget med det att göra lol.

Det finns rätt många monopol ute i brädspel, tusentals.

Lite lustig kommentar om något som nyheten inte handlar om

Jag gillar monopol versionerna, kommer köpa detta och starcraft 2 Risk utan tvekan.

Inaktiv
Skrivet av Mitsu:
Skrivet av BeachBum4fun:

Det finns redan 2 st monopol spel ute, det första som kom ut på xbox 360 / ps3 var det bästa, det andra med levande figurer och enormt jobbiga röster sög,
jag skulle vilja se mer tärnings spel släppas som tvspel , typ tjuv och polis och nya finans, fast då utan fjantiga rörliga figurer med påfrestande röster.

öööööö, va?
Du nämner monopol tv-spel.
Detta har inget med det att göra lol.

Det finns rätt många monopol ute i brädspel, tusentals.

Lite lustig kommentar om något som nyheten inte handlar om

Jag gillar monopol versionerna, kommer köpa detta och starcraft 2 Risk utan tvekan.

aha ok, läste inte så noga, det är ju inte så ofta FZ skriver om brädspel så jag tog för givet att det var ett nytt Monopol tv spel med streetfighter tema,

hursom helst är det ingen mer som skulle vilja se ett tjuv och polis och Nya finans som tv spel ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av BeachBum4fun:
Skrivet av Mitsu:
Skrivet av BeachBum4fun:

Det finns redan 2 st monopol spel ute, det första som kom ut på xbox 360 / ps3 var det bästa, det andra med levande figurer och enormt jobbiga röster sög,
jag skulle vilja se mer tärnings spel släppas som tvspel , typ tjuv och polis och nya finans, fast då utan fjantiga rörliga figurer med påfrestande röster.

öööööö, va?
Du nämner monopol tv-spel.
Detta har inget med det att göra lol.

Det finns rätt många monopol ute i brädspel, tusentals.

Lite lustig kommentar om något som nyheten inte handlar om

Jag gillar monopol versionerna, kommer köpa detta och starcraft 2 Risk utan tvekan.

aha ok, läste inte så noga, det är ju inte så ofta FZ skriver om brädspel så jag tog för givet att det var ett nytt Monopol tv spel med streetfighter tema,

hursom helst är det ingen mer som skulle vilja se ett tjuv och polis och Nya finans som tv spel ?

hoppas mer på ett riktigt mysigt å på gränsen läskigt cluedo lir xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Well som Risk fan så ser jag fram emot SC2 Risk

1
Skriv svar