Simcity 5 avslöjat!

Robot
Simcity 5 avslöjat!

Tysk speltidning läcker bilder och information från Maxis glödheta uppföljare.

#maxis, #simcity-5


Medlem
Simcity 5 avslöjat!

Najs Det gillas

Inaktiv

Vore ju helt underbart, synd att 2013 är så långt bort.
Men skönt att se ett SimCity 5, var räd att dom skulle köra vidare med societies.

edit: tillhör ju lätt kategorin top5 spel man vill se i sitt liv, mer sim city, mer civilization, mer deus ex och mer half life. Lägg till lite mer doom/hexxen/quake också och jag kan vara nöjd.

Medlem

oooh så underbart.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Var så länge sedan jag spelade ett SimCity spel, nu vart jag sugen på att köra ett, har för mig att jag köpte del fyra för ett tag sedan=).

Medlem

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHEEEELVETE YEEEEES


signatur

"I did put the fires out" - "You made them worse!" - "Worse?!.. Or better?"

Medlem
Skrivet av Aresz:

Vore ju helt underbart, synd att 2013 är så långt bort.
Men skönt att se ett SimCity 5, var räd att dom skulle köra vidare med societies.

edit: tillhör ju lätt kategorin top5 spel man vill se i sitt liv, mer sim city, mer civilization, mer deus ex och mer half life. Lägg till lite mer doom/hexxen/quake också och jag kan vara nöjd.

Hur kan denna lista helt sakna infinity engine spel som baldurs gate?

Medlem

Svårt att säga hur det här kommer att bli, men det behövs något unikt för att särskilja det från andra stadsbyggarspel, däribland sina egna föregångare.

Medlem

Varför ska det vara i framtiden? Likadant med nyaste Anno, det gör att det förlorar charmen imo
Hoppas man kan välja olika tider eller att man kan spela ända tills framtiden så att det inte bara utspelar sig i framtiden.

Medlem

Äntligen!! Hoppas på en riktig uppföljare som är värd att bära namnet SimCity och inget fjasko som Societies.

Medlem

CitiesXL är ju stora konkurrenten gissar jag.


signatur

Nä men, annars då?

Inaktiv

Oj oj oj!
Hoppas de gör om det till en cinematisk FPS! Call of Sim City!

Medlem

ÄÄÄÄNTLIGEEEEN!

Medlem

"Ett exempel är att vägarna numera kan snirkla sig fram utan att tvunget behöva vara spikraka."

Knappast en nyhet i genren. Cities XL har haft denna funktionen sedan start.

Medlem
Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Börjar tröttna på 4:an och även om Cities XL är spelbart kommer det inte upp i SC:S nivå. Hoppas på ett riktigt bra soundtrack också, blir dock svårt att nå upp till temat till min barndom: http://www.youtube.com/watch?v=qi5vDWICWsQ

Medlem
Skrivet av tirim4:

Hoppas på ett riktigt bra soundtrack också, blir dock svårt att nå upp till temat till min barndom: http://www.youtube.com/watch?v=qi5vDWICWsQ

Good times, good times

Medlem

Fan vad skoj!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Äntligen! Tråkigt med 2013 men det får det vara värt!


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Vad man har väntat på det här


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Så man har längtat! Blir ett definitivt köp!

Medlem

om det här stämmer blir det den bästa nyheten på länge:)
fyfasen va nice:D


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

ååh gillas starkt! kanske ska man installera 3an lr 4an nu bara för att man vart sugen haha

Medlem

Omg, en dröm blir sann!

Nåja, man ska väl inte förvänta sig FÖR mycket. Men underbart att en 5:a är på G iallafall.

Medlem

YES! Det var på tiden!

Medlem

SimCity 5 = MOTHERFUNKY YES!!

Sim games so far = EA ?

EA = Orgin

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! :C


signatur

// FeeAC

Medlem

kan vara rätt roligt att lira SC, 4an hade jag ett par timmar underhållande med. Ett Sim City 5 vore trevligt..

.. men sen vill jag minnas att Sim City ägs av EA? Vilket innebär massvis med DRM, origin, Day 1 DLC och annat _BS_

http://steamcommunity.com/groups/ANTI-EA

Medlem

HAHAHAH! Ojojojjoj!

Kommer ihåg när jag var och satt vid datorn. Brorsan hade fixat något Sim City och där satt jag och bygga väger och tågbanor som en galning! När jag byggt några byggnader kunde jag aldrig förstå varför det var en stor blixt ovanför dem.

Goa tider. <3

Inaktiv

Hurra, riktiga spel på tapeten!

Sim City Societies är vad jag förstår en fördumning för att öka säljsiffrorna till barn och konsolspelare som stiftar bekantskap med tangentbord för första gången.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

12
Skriv svar