World of Warplanes – se upp, ryssen kommer!

Robot
World of Warplanes – se upp, ryssen kommer!

Последние Всемирного OOF самолеты трейлер демонстрирует советских военно-воздушных сил.

#world-of-warplanes, #world-of-tanks, #wargaming


Medlem
World of Warplanes – se upp, ryssen kommer!

Detta har inte intresserat mig alls. Jag är riktigt inbiten WoT-spelare. Men det är bara World of Battleships av deras kommande titlar som tilltalar mig. Återstår väl att se hur det blir med WoWP, det blir kanske riktigt kul. Kanske bryter upp WoTs långsamma taktiska stil med något snabbare. Gillar att alla tre delarna kommer vara knutna till varandra.

Medlem

Du kan också anmäla dig till den "globala" alphan på hemsidan!

Medlem

Som sagt World of Warplanes är bara en panik utveckling eftersom det kommer ett World of Planes from IL2 utvecklarna.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Man kan inte lita på ryssen :0

Medlem

Nej WoWP är inte en panikutveckling.
Orsaken att de fick panik var att de inte visste om att WoP fanns och WoWP hade tillomed arbetstiteln WoP när IL2 utvecklarna släppte sin bomb. Då när WoP uppdagades hade de inget annat val än att byta namn och avtäcka WoTP för att inte tappa det momentum de redan fått genom WoT till WoP.
Projektet var således redan igång innan.

Medlem
Skrivet av Kiske:

...

Så sant som det är sagt. WG har haft målet att täcka land, luft och hav sedan WoTs beta. Det finns ingen panik här (mer än den som alltid följer med när man skapar spel).

1
Skriv svar