Y U SO LIMITED!?

Skägg.
10 Chambers
Y U SO LIMITED!?

Chocolate, never leave me. Love you!

[ia=514258; large;nb;nl]

#blogg


signatur
Medlem
Y U SO LIMITED!?

Vad vidrigt, lakrits är bland det värsta som finns...

Skägg.
10 Chambers

Särskilt upside down-lakrits!


signatur
Inaktiv
Medlem

hehe ja den smakade inte så illa som jag trodde att den skulle göra..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Jag kräver detta.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Fick en tanke på raciskonspirationer som alltid påverkar godisbranschen chokladen heter black edition ??


signatur

"Med Gud och segrande vapen" Gustav II Adolf

Medlem
Skrivet av Headcutter:

Fick en tanke på raciskonspirationer som alltid påverkar godisbranschen chokladen heter black edition ??

precis!!!! jag känner mig oerhört kränkt!!!!!! vart fan är WHITE EDITION?!!?!?1?!?!?!?!?!?!?!??!!?

. . .

ont: Frukt och mandel, ev, schweizernöt <3

Medlem

Y U PUT UP SO 90 DEGREE WRONG PICTURE!?

Skägg.
10 Chambers

Picture, Y U SO WRONG!?


signatur
Medlem

Den där måste jag testa...

vbz
Medlem
Medlem

jag gillade den chokladkakan mums

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Headcutter:

Fick en tanke på raciskonspirationer som alltid påverkar godisbranschen chokladen heter black edition ??

precis!!!! jag känner mig oerhört kränkt!!!!!! vart fan är WHITE EDITION?!!?!?1?!?!?!?!?!?!?!??!!?

. . .

ont: Frukt och mandel, ev, schweizernöt <3

Medlem

Designen på lakritsbitarna på omslagspappret för tankarna till meteoriter istället för lakrits..

Medlem

Borde vara olagligt att blanda något så vidrigt som lakrits med något så gott som choklad.

Medlem

Lakrits + Choklad = <3

Medlem
Skrivet av Fargo:

Borde vara olagligt att blanda något så vidrigt som lakrits med något så gott som choklad.

beror ju på vilken laktris du menar, nu så består ju den här choklad kakan utav den goa sorten dvs den salta laktrisen från vårt grannland salmiakk också kallat, så det är ju inte egentligen den där hemska söta laktrisen som kommer från england, men denna chokladbit är mumsigt med saltlaktris bitar

Medlem
Skrivet av pippen1001:
Skrivet av Fargo:

Borde vara olagligt att blanda något så vidrigt som lakrits med något så gott som choklad.

beror ju på vilken laktris du menar, nu så består ju den här choklad kakan utav den goa sorten dvs den salta laktrisen från vårt grannland salmiakk också kallat, så det är ju inte egentligen den där hemska söta laktrisen som kommer från england, men denna chokladbit är mumsigt med saltlaktris bitar

All typ av lakrits är satans påfund. Usch och tvi!

Medlem
Skrivet av pippen1001:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Headcutter:

Fick en tanke på raciskonspirationer som alltid påverkar godisbranschen chokladen heter black edition ??

precis!!!! jag känner mig oerhört kränkt!!!!!! vart fan är WHITE EDITION?!!?!?1?!?!?!?!?!?!?!??!!?

. . .

ont: Frukt och mandel, ev, schweizernöt <3

http://minigamer.webblogg.se/images/2010/marabout-vinter-vit-...


tack för den + rep

Medlem

hmm inte sett den ;>

Inaktiv

Folk som inte gillar lakrits borde deporteras till Kambodja.

Medlem

Jag gillar lakrits men deporteras gärna till Kambodja för en solsemester på några veckor.

Inaktiv
Skrivet av asdfg:

Jag gillar lakrits men deporteras gärna till Kambodja för en solsemester på några veckor.

Arbetsläger på livstid, inte chartertrip din sötvattenspirat.

Medlem

God är den :)!

1
Skriv svar