De hetaste spelen i mars

Robot
De hetaste spelen i mars

FZ Play sammanställer de spel som släpps i mars som ni läsare gett mest uppmärksamhet.


Medlem
De hetaste spelen i mars

Mass Effect 3. Tom köpt ett nytt graffe för att kunna maxa det (till skillnad från de tidigare spelen).

Medlem

Verkar bli en billig månad, inget intressant där Får väl se om det kommer nåt intressant indiespel, dom brukar ha en förmåga att bara ploppa upp

Medlem

Nä håller inte med om SSX, har velat haft ett sedan SSX3, och det var ju bra längesedan, så där går min mätare i tomatröd


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Lite trist är det att varken SSX eller I am alive kommer till PC - de såg busroliga ut bägge två.

Medlem

Vad är I am Alive för spel? Sökte på webhallen hittade inget, sökte även på steams butik... hittade heller ingenting :S

Redaktör
Skrivet av Lolflakes:

Vad är I am Alive för spel? Sökte på webhallen hittade inget, sökte även på steams butik... hittade heller ingenting :S

Förhandstitt.


signatur
Medlem

Den där Hot or Not-mätaren indikerar ju hur bra eller intressanta spelen är enligt redaktionen, bara hur generiska och mainstream dom är. Vi vet alla att ME3 är överhypat, ingen idé att ha en mätare liksom...


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Vad är I am Alive för spel? Sökte på webhallen hittade inget, sökte även på steams butik... hittade heller ingenting :S

Det säljs bara via Xbox Live


signatur

Imperator

Medlem

Borde stå "De hetaste spelen som kanske kommer i mars" !
Äsch jag blir bara lite uppjagad över att borderlands och alien blir försenat, man kan aldrig lita på dom där spelföretagen....borde vara nått straff för förseningar, eller så slutar dom lova specifika datum.

Medlem

I am alive ser ju jäkligt intressant ut faktiskt.

Medlem

Det fanns inte mycket intressant den här månaden...

Me3 kanske blir ett köp när jag väl kämpat mig igenom tvåan...

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av Lolflakes:

Vad är I am Alive för spel? Sökte på webhallen hittade inget, sökte även på steams butik... hittade heller ingenting :S

Det säljs bara via Xbox Live

Fattigt!

Medlem

Inte mass effect 3 iallafall tror nog det är inget. tråkit nog tror jag mass effect kommer va som tvåan och gilla det tyvärr inte ettan är det ända för mig.


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Inaktiv

ME3. Allt annat är ointressant.

Medlem
Skrivet av mordsint:

ME3. Allt annat är ointressant.

yea!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Finns det ingen lista för oss som är helt ointresserade av en video på 4+ minuter ???

Medlem

Var är Street Fighter x Tekken? Hallååå?

Medlem

vårvärme? här är det iallafall typ 1 meter snö ute och runt -10 dygnet runt =p

Avstängd

Baldurs Gate på steam, hoppas! <3

FM-guru
F.d. Sisyr

Meh. ME3 är väl lite halvintressant, resten helt ointressant. Dålig månad.

Medlem

fattig pc-månad alltså.. ME3 blir nog grymt iofs, men hade ju vart fett att slappa med ssx också.

Medlem
Skribent

Själv kommer jag förmodligen inhandla Mario Party 9 imorn vilket blir enda spelköpet för mig denna månad. Om jag inte hittar LA Noire eller Jak & Daxter collection till bra priser.

Medlem

Vad hände med Twisted Metal och Silent Hill. Ja, ja skitsamma men den där mätaren för Blades of Time kan ju stämma för det var helt nytt för mig men det ser ju HYPERINTRESSANT UT! Ska börja kolla upp nu.

Önskar änven jag hade en 360 nu när jag såg I Am Alive...


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Spennet:

Var är Street Fighter x Tekken? Hallååå?

Men det kommer väll inte i mars eller ?


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem
Skrivet av pippen1001:

vårvärme? här är det iallafall typ 1 meter snö ute och runt -10 dygnet runt =p

Här i Borås har det varit runt +10 i princip hela veckan =D

Skrivet av Shadee:

Själv kommer jag förmodligen inhandla Mario Party 9 imorn vilket blir enda spelköpet för mig denna månad. Om jag inte hittar LA Noire eller Jak & Daxter collection till bra priser.

Jak & Daxter finns för 339 på elgiganten, sjukt värt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av kulaN:
Skrivet av Spennet:

Var är Street Fighter x Tekken? Hallååå?

Men det kommer väll inte i mars eller ?

Release date
JP March 8, 2012
NA March 6, 2012[2]
EU March 9, 2012


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av kulaN:
Skrivet av Spennet:

Var är Street Fighter x Tekken? Hallååå?

Men det kommer väll inte i mars eller ?

Release date
JP March 8, 2012
NA March 6, 2012[2]
EU March 9, 2012

omg niiiIIICCEEE LÄTT


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Skribent
Skrivet av zaxXxen:
Skrivet av Shadee:

Själv kommer jag förmodligen inhandla Mario Party 9 imorn vilket blir enda spelköpet för mig denna månad. Om jag inte hittar LA Noire eller Jak & Daxter collection till bra priser.

Jak & Daxter finns för 339 på elgiganten, sjukt värt.

Jodå det tvekar jag inte på, har tagit 100% på första en gång i tiden och ser fram emot att göra det igen :). Däremot är det ingen brådska då jag just köpte Mario Party 9 och har lite annat att pyssla med den här månaden. Det kommer bli ett köp på Jak and Daxter collection frågan är bara när och det enda som skulle göra att jag köper det den här månaden är om jag "hittar ett erbjudande jag inte kan motstå" eftersom jag inte kommer ha tid att spela det inom den närmaste framtiden.

1
Skriv svar