Assassin's Creed 3 bekräftat

Robot
Assassin's Creed 3 bekräftat

Ryktena kring nästa del i lönnmördarserien stämde. Assassin's Creed III utspelas under den amerikanska revolutionen.

#ubisoft, #assassins-creed-iii


Medlem
Assassin's Creed 3 bekräftat

Spännande period!

Medlem

Kalas säger jag! Diskuterade med en vän om hur de kommer använda sig av präriens och nybyggarnas levnadsvillkor som höll sig tämligen närmre marken än vad vi fått uppleva tidigare i Assassin's Creed-serien. Så vi hoppades bägge två på en omstöpning av klättringssystemet, eller rentav ett slopande av det, då det just nu inte känns så logiskt att klänga och klättra runt alltför mycket (bergsklättring borträknat).

Så ett (förhoppningsvis) nytt gameplay-fokus och en brinnande revolution? Ja tack!


signatur
Medlem

YAY Mer Assassins creed på tiden att vi får en ny huvudperson. (inte för att Ezio var dålig, han var ass cool)

Medlem

Det här ser jag fram emot ganska rejält. Har inte varit så sugen i Brotherhood eller Revelations, men det här känns annorlunda och spännande faktiskt. Vill se mer!


signatur

Videomupp

Inaktiv

omigodomigodomigod!

Medlem

Awesome
Revelations var ganska dåligt för att vara ärlig.
Men var nödvändig för att sluta hans Arc antar jag
hoppas att denna blir bra.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Är inte Revelations 3:an? (Brotherhood vara bara en avstickare) TRodde det var Assassins Creed 4 nu?
Börjar bli vimsig..


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Awesome picture is awesome!

Hoppas ännu större områden nu med lite djupa skogar man kan springa i!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

bent toe: AC1-AC2-AC BH- AC Rev-AC3 Precis som diablo först 1 sen 2 sen LoD Sen 3an.
Då brotherhood och revelations är bara en Expansion på 2:an eller hur man ska förklara.
Back till Assassin's creed 3, Tror detta kommer bli sjukt gött. Har spelat igenom alla och köra 100% och gjort allt skit man kan tänka sig, Ser fram emot detta som det skulle vara mitt första barns födelse!

Medlem
Skrivet av Remus:

Awesome picture is awesome!

Hoppas ännu större områden nu med lite djupa skogar man kan springa i!

Samma här vill se mer fri spel, som när man kunde åka mellan staderna. eller t.ex om man kunde klättra på alltin speciellt träd(skulle vara en sjukt bra hideout) finns inget värre en när man e jagad och springer på nått som inte går att klättra på, Ett träd är väll endå klätterbart

Medlem

WOHO!!! Mer AssCreed!!

Medlem
Skrivet av NilsDacke:

Spännande period!

Absolut, men jag hade ändå föredragit en europeisk storstad framför en amerikansk.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Fast det är väl inte bekräftat ännu, då deras pressrelease inte gått ut än(?).
Bilden kan mycket väl vara en del av det stora hela spelet, då rykten sagt att AC III ska utspela sig på flera olika platser i världen. De säger ju att de ska berätta allt senare - varför påstå att de har bekräftat ryktena redan nu, FZ?


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem
Skrivet av mini-mus:

Fast det är väl inte bekräftat ännu, då deras pressrelease inte gått ut än(?).
Bilden kan mycket väl vara en del av det stora hela spelet, då rykten sagt att AC III ska utspela sig på flera olika platser i världen. De säger ju att de ska berätta allt senare - varför påstå att de har bekräftat ryktena redan nu, FZ?

Undercover intels?

Medlem

Gillar idén, men det Assassins Creed-serien behöver mest just nu är en nystart. Inte bara när det kommer till tid och land, utan till hur själva spelet är uppbyggt. Kanske kan de som någon skriver ovan flytta fokus från klättringen och i stället lägga in något annat moment. Ha kvar klättringen, men låt den inte dominera så mycket. Samma sak med mycket annat. Tvivlar på att de kommer att göra något sådant dock. Antagligen blir det precis samma spel fast med andra texturer. Igen.

Medlem

Suck, amerikanska revolutionen.. Vilken besvikelse när vi kunde fått ett spel i Rom under antiken.

Medlem

Dom bara spottar ur sig AC spel hela tiden, har ju inte hunnit spela klart brotherhood eller revelations än, det börjar komma för mycket för snabbt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Dom bara spottar ur sig AC spel hela tiden, har ju inte hunnit spela klart brotherhood eller revelations än, det börjar komma för mycket för snabbt.

Du får spela hårdare, 100% Sync och sidouppdragen klarar man av fort ju

Medlem

Får man döda Abe Lincoln är den stora frågan.

Medlem

Hoppas dom slängt in ny grafikmotor och mycket mer saker än som kom mellan Brotherhood och Revelations, känns som man spelar ett expansion pack

Nåja, nog med gnällandet och tummet upp istället


signatur

Game long and prosper

Medlem

skönt att det blir lite större miljöskillnad från de andra spelen i serien


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

En av de saker som jag tycker ska bli mest intressant med Assassin´s Creed III är hur pass stor skillnad det blir på spelet till de nuvarande konsolerna (PS3+360) och till Wii U. Om det nu släpps till Wii U. men det borde det väl göra, Ubi sa väl redan på E3 2011 att serien skulle släppas på Wii U, varör då inte börja med detta spel samtidigt som lanseringen i höst, när de ändå har allt utom konvertering, finputsning och anpassning till Wii U gratis?

Och hur står sig Wii U-versionen, om den nu blir av, mot PC-versionen???

PS Vita? Varför inte, den ska ju ha kapacitet i klass med PS3. Om Ubi menar att det här blir deras största spel hittills borde de vara måna om att ge ut det på så många plattfomar som möjligt.

En sak till, FZ: er snabbsvarskommenteringsfunktion suger. Då och då närt jag skrivit kommentarer på nyheter i det snabbfönstret så har allt försvunnit utan att publiceras. Därför kopierar jag min text den här gången innan jag trycker på knappen, för säkerhets skull!

Medlem
Skrivet av Fargo:

Får man döda Abe Lincoln är den stora frågan.

Njae, tror inte det. Amerikanska revolutionen var väl 1776 eller något sådant och Lincoln var väl president under inbördeskriget? Inbördeskriget var 1861 - 1865, men Linkan mördades väl mitt i??? Har för mig det.

Fast det visste du kanske redan och försökte mest få till en rolig kommentar?

TILLÄGG: Spelet ska väl utspela sig under den amerikanska revolutionen? Har för mig jag läste det igår nånstans. ELler det kanske fortfarande är ett rykte? Och vi vet inte ännu NÄR under USA:s snart 240-åriga historia som spelet utspelar sig...?

Medlem
Skrivet av red_laces:

Suck, amerikanska revolutionen.. Vilken besvikelse när vi kunde fått ett spel i Rom under antiken.

Innan AC II så gick det rykten om FRANSKA revolutionen, det tycker jag hade varit intressant

Inaktiv

varför inte kulturrevolutionen i kina? ungefär lika intressant
då va dom kinesiska brudarna som snyggast iaf..

Medlem

Riktigt bra val av tidsperiod. Efter Japan och WW2 då såklart. Men det kommer förhoppningsvis.

Medlem
Skrivet av Banjo:
Skrivet av red_laces:

Suck, amerikanska revolutionen.. Vilken besvikelse när vi kunde fått ett spel i Rom under antiken.

Innan AC II så gick det rykten om FRANSKA revolutionen, det tycker jag hade varit intressant

Franska revolutionen vore absolut intressant, vore kul att springa omkring och lönnmörda i Paris under total anarki.

Medlem

Kan inte säga att detta lockar mig alls... Av alla spel som har spelats på den tiden så är det stora öken områden...
Assassins creed har ju charmed att klättra på stora byggnader i störa fantastiska städer.

Ser inte fram emot att scouta en öken från en 1 meters kaktus..


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Är det Arla som är i farten med mjölkningen ? Same shit over and over again, Ubisoft goes activision( CoD) sorgligt men sant

12
Skriv svar