Ny chans – vinn Diablo 3-betanycklar!

Medlem
Medlem

Ni som ansökt via opt in kolla erat b-net konto eftersom de släppte första europeiska vågen imorse. Själv så sitter man o göttar sig med betan, håller på och kör en Wizzard nu, ska dra upp den till level 13 och se vad för skills han får fram till dess, verkar riktigt skön, har tidigare kört 2 monks till full level och en Witch Doctor. Man vill bara fortsätta efter betan är slut!


signatur

The King is Back

Medlem

Vet någon om blizzard kör en ny EU-våg imorrn?

Medlem

Facebook,,,,,, vad är det?

Medlem

Mer facebook?

"och vi testar att köra ut dessa på vår Facebook-sida för att förhoppningsvis få fler att upptäcka att FZ är landets största och bästa spelsajt. Så tänker vi"

På beskotnad aav att göra mänder av trogna läsare förbannade? Håll isär facebook från FZ !

Medlem

plz giff nyckel

Medlem
Medlem

Så, hur känns spelet da ni som fått er beta idag. Är det "diablo" eller känns det fel?

Medlem

Hartass Hartass

Medlem

Trevligt! Vann en nyckel från Svenskadiablo.se!

Medlem

Jobbigt liv man har om man blir förbannad över att en betanyckels-utdelning äger rum på Facebook....

Medlem

Nej tack till Facebook. Så roligt är det inte att leta buggar i Diablo3.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

CTI
Medlem

"Jobbigt liv man har om man blir förbannad över att en betanyckels-utdelning äger rum på Facebook.... "

Hmm du verkar inte fatta poängen varför många protesterar mot användatet av Face Book på FZ

Bara Döda Fiskar Flyter Med Strömmen......


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Har de nån inverkan desta snabbare man fick in svaret ? eller är de random?

Medlem
Skrivet av faceslicer:

Har de nån inverkan desta snabbare man fick in svaret ? eller är de random?

Är ganska säker på att de slumpar ut detta så det där behöver du inte oroa dig för så länge svaret kom in i tid;)

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av faceslicer:

Har de nån inverkan desta snabbare man fick in svaret ? eller är de random?

Är ganska säker på att de slumpar ut detta så det där behöver du inte oroa dig för så länge svaret kom in i tid;)

hehe jag ligger 2:a på den listan så jag hoppas dom går efter den

Medlem

Andra gången gilt då! :D!!

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Vet någon om blizzard kör en ny EU-våg imorrn?

Tror dem redan gjort det tidigare i veckan, vet dock inte om dem har nåt speciellt schema, min kompis fick en beta igår iaf.

Spelade till lvl9 och kryssade ner (han gillar inte sådana spel) orättvist

Medlem

Alltså, detta skit med att gå igenom Facebook måste upphöra. Skärpning för helvete.

Medlem

Men alla har inte facebook! Varför inte ha en sådan tävling som första gången? Sen att "tvinga" folk till att gilla. Lame.

Medlem

Ge er, det är ingen som tvingar er.... Är det inte snarare schysst att de tipsar om att de kör en tävling på sin FB-sida nu? Jag menar, de kunde ju skitit fullständigt i det och bara gett de med FB en chans att vinna...

Medlem

Företag som ber folk att gilla dom på Facebook hamnar automatiskt på min lista för dom jag inte ska gilla. Det har blivit en standardgrej att ha med "Gilla oss på Facebook" som en del av marknadsföringen.

Medlem

Du måste ha en fruktansvärt lång lista på företag du inte gillar, med tanke på att det mer eller mindre är standard att skapa en sida för sitt företag på facebook nu för tiden... Men du tycker det är bättre att man måste signa upp sig på deras newsletter? Eller registrera sig på deras forum? Eller nåt annat liknande som bara skapar problem..

Förstår inte facebook-hatet, man skapar en sida, matar inte in nån info, stänger av all deras email-kommunikation och sen är det fritt fram att "like'a". Är man riktigt paranoid skapar du en dummy-hotmail och skickar eventuella utskick dit.

Det är ungefär lika jobbigt som att skriva fem poster på FZ's forum.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Men alla har inte facebook! Varför inte ha en sådan tävling som första gången? Sen att "tvinga" folk till att gilla. Lame.

Ett företag vill väll synas? Dock så tycker jag ang t.ex denna tävling vill man vinna en beta nyckel då får man väll offra sig lite och skriva på facebook? samma sak som att du skriver här? Du tar ju ingen skada av att besöka en annan sida, sen är ju Facebook en socialt nätverk vilket gör det lättare att få folk att vara med på tävlingar mm.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Företag som ber folk att gilla dom på Facebook hamnar automatiskt på min lista för dom jag inte ska gilla. Det har blivit en standardgrej att ha med "Gilla oss på Facebook" som en del av marknadsföringen.

Hatar facebook, har apple-logga som visningsbild...

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Sen att "tvinga" folk till att gilla. Lame.

Alltså det är inte så att de tvingar en att gilla dom, för att kunna kommentera på deras FB sida så funkar tyvärr FB på det här viset, tidigare gick man med i en grupp nu måste man gilla den. Nu verkar det dock som de inte kommer använda sig av den här formen av sätt att tävla på i mer än enstaka fall, huvuddelen av tävlingarna kommer nog funka som tidigare.

123
Skriv svar