Like, hello

Redaktör
Ponny
Like, hello

Hej, hej från ett golv i Saffran-cisco (nu blev det väl rätt, Sebbz?!?!?). Varför golv? Därför att sladden inte räcker till. Hotellet är högt, staden är backig och jänkarna ler så att deras huvuden nästan går itu. Sött. På tal om nåt helt annat steg just min hajp-o-meter för Assassin's Creed III till löjliga nivåer.

Anywoo, jag är klar med Xbox-eventet här men på lördag bär det av till en grej hos Bioware i Austin. Det ryktas att Texas är hett och att Ann Ward bor där (googla!).

Note to self: PS Vita är en fantastisk resekamrat - men batteriet är det inte.

Det var allt. För now.

Kram,
Bamseponny

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Like, hello

Wahey! Se till att tvinga Bioware att göra ett RPG i isometrisk 2D så blir jag glad, mister Bamseponny. Seså, get to it!

+1

Berätta för dem om vikten med att kunna spela spelet med en hand, nu när du ändå är där.
Och att dumpa det där tarvliga ME konversations hjulet. Hatar den mekaniken, ge mig text som jag måste läsa och får mig att tänka efter "ja, det där är något som jag skulle säga i denna situation."

(Kollektiv kram).


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Är du fortfarande skadad, Traveller? Lägg ner nu, it's getting old!

THATS IT!
I CHALLENGE YOU TO THUMBWAR!

Jag önskar det mer än du tror, men att inte kunna använda en handkontroll skapar abstinens. Jag har nu klarat av 3 utav 6 space quest, och The Dig.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Ta med nya xboxen hem vettja


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar