Bioshock Infinite släpps i höst

Robot
Bioshock Infinite släpps i höst

Nästa Bioshock lanseras den 19 oktober internationellt. Amerikanerna får som vanligt spelet några dagar tidigare.

#bioshock-infinite


Medlem
Bioshock Infinite släpps i höst

Hurra!

Inaktiv

Första Bioshock var fantastiskt.
Andra Bioshock var en petitess.
Hur det tredje blir är svårt att sia om men med tanke på utvecklingstiden så kan det väl rimligen inte vara alltför dåligt rent speltekniskt. Om sedan historien är lika imponerande som tidigare verk är en annan fråga.

Irriterande dock att det heter Bioshock när det inte har något med tidigare spel att göra.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Första Bioshock var fantastiskt.
Andra Bioshock var en petitess.
Hur det tredje blir är svårt att sia om men med tanke på utvecklingstiden så kan det väl rimligen inte vara alltför dåligt rent speltekniskt. Om sedan historien är lika imponerande som tidigare verk är en annan fråga.

Irriterande dock att det heter Bioshock när det inte har något med tidigare spel att göra.

Well, första och nu tredje har en viktig sak gemensamt som andra saknar, nämligen http://en.wikipedia.org/wiki/Ken_Levine_(video_game_designer)

Medlem

Bioshock 1 är det enda spelet som kan konkurrera med Zelda OOT om platsen som det bästa Single Player spelet någonsin enligt mig, Bioshock 2 var i mitt tycke fortfarande ett väldigt bra spel men kunde inte på något sätt göra samma intryck som ettan på mig då man redan hade upplevt atmosfären av Rapture i ettan, trots många gameplayförbättringar. Det visar att story och atmosfär gör mer än gameplay och grafik, i alla fall i min egen lilla värld. Har haft Bioshock Infinite förbokat sen det annonserades och ser fram emot det som bara fan, hoppas att det kan göra samma intryck på mig som ettan gjorde nu när det utspelar sig i en helt ny värld med nya karaktärer, återstår att se.

Medlem

bioshock 2 var inte gjort av Irrational Games , de var utvecklat av 2K Marin , så får hoppas att infinite blir lika magiskt som första bioschok var

Medlem

Intressant födelsedagspresent ;p

Medlem

tänk om Colombia är rapture är samme ställe, typ att Elizabeth öppnar en reva och colombia hammnar på havetbotten ?? adam säger bara att han byggde det och får handymans att bli big daddys ?? bara en tanke i mitt lilla huve

Medlem

tänk om rapture och colmbia är samma ställe ?? typ Elizabeth öppnar en reva och colombia hammnar på havets botten och att Andrew Ryan bara hittar stället och får handy mans att bli bigdaddis ??

Mums... Ska ha det till PC och PS3:an.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

så långt borta :S


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

kOMMER HELT KLART FÅ ETT AV ÅRETS GAME OF THE YEAR NOMINERINGAR.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Trevligt, måste dock se till att spela igenom Bioshock 1 och 2 innan jag tar mig an Bioshock 3.

Skrivet av raefzm88:

Trevligt, måste dock se till att spela igenom Bioshock 1 och 2 innan jag tar mig an Bioshock 3.

Detta är inte Bioshock 3


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Fuck yeah!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

toot toot


signatur

hur tjattar man

Medlem

Om man inte har lirat varken1an eller 2an vilket skulle ni rekommendera då?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Så långt kvar. Längtar.

Skrivet av Hymer:

Om man inte har lirat varken1an eller 2an vilket skulle ni rekommendera då?

Jag skulle rekommendera att du spelar 1:an och 2:an


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av sgt_lol:

Fuck yeah!

https://www.youtube.com/embed/nXoEK6z4pdo

http://www.youtube.com/watch?v=i2rpYYUEExU Tänkte mer så jag!

Urk, men roligt ändå


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av raefzm88:

Trevligt, måste dock se till att spela igenom Bioshock 1 och 2 innan jag tar mig an Bioshock 3.

Detta är inte Bioshock 3

tss, all denna trams med att döpa spelen fel, Assassins Creed 5 heter AC 3 etc. detta är imo Bioshock 3!!!!

1
Skriv svar