FZ delar ut fler Diablo 3-betanycklar!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Om du nu är beredd att sluta använda FZ så gör det då? Ta bort dig för guds skull. Återigen.. ingen tvingar dig att skaffa Facebook. Trevlig kväll på dig!

Har inte skrivit en endaste gång att jag skulle sluta använda FZ bara för det här, vad jag har skrivit är att vissa kanske gör det, det är en ganska stor skillnad det, trevlig kväll på dig med ;).

PS, jag har redan FB men jag är inte direkt stort fan av den, funderar starkt på att ta bort den.

Medlem

Personligen är jag så anti Facebook som man kan komma, la ner mitt konto för över fyra år sen. Nog om det.

Jag kan dock förstå värdet för FZ i att synas där. Det jag dock inte förstår är varför man inte bara nyttjar de positiva aspekterna med att nå en större läsarkrets och posta nyheter i stil med "Om fem minuter släpper vi en ny fråga med chans att få en betanyckel till Diablo III! Signa upp eller logga in på fz.se för att ta del!". Istället sätter man nageln i ögat på de som hoppas innerligt att få ta del i betan med att tvinga dessa till facebook istället för att bara nyttja FB till att annonsera om att gå till FZ.

Om måladressen var fz.se skulle alla vara glada och ni når en större krets läsare. Win, win?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

PS, jag har redan FB men jag är inte direkt stort fan av den, funderar starkt på att ta bort den.

Kan tipsa som att man måste "maila" FB att ta bort hela ens konto, jag lyckades tydligen bara av-aktivera mitt vilket jag blev lite sur på.

Tar 2-4 dagar för dem att ta borts ens FB ur deras register ect.

Medlem

I bästa fall runt 1% chans att vinna en nyckel antaget att de flesta svarade rätt som kommenterade innan midnatt. Löjligt liten chans...

Medlem

Blir inget tack vare FB. Synd.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

FACEBOOK. seriöst, lägg ner sånt skräp. Jag är trogen medlem på ERAN sida inte på facebook.

Medlem

Som vanligt ska man särbehandlas för att man inte har FB. Behåll eran Satans III key!

Skriv svar