[Skänkes] 2 st "The Ship"

Medlem
[Skänkes] 2 st "The Ship"

God afton allesammans!

Nu är det så att jag under en ganska lång period haft 2st gifts i Steam som innehåller "The Ship 2". Då jag själv har det och känner att någon annan kanske vill ha det så kan jag lika gärna slänga iväg dessa till några andra, kanske sitter det någon där ute (precis som jag) som inte har någonting att spela i helgen? Då är det bara att hojta till, förslagsvis tillsammans med en polare bara hojta till! Har ingen aning om hur stort intresse det finns, men det är som sagt lika bra att kasta iväg de om det finns någon som behöver det mer än mig!

Ha det bra allihop!

Vad går spelet ut på? Försökt kika lite på youtube men hittar ingen bra video... Tänkte att du kunde få mina Steam-nycklar (rabatt) som man skrapade ihop för ett tag sen men de var ju tydligen borta nu... =(


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Tjaa, varför inte? Körde ettan en del, hade varit intressant att se hur tvåan är.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Skulle vara intressant Visste in ens att det fanns en 2a

Medlem

Ledsen mina damer och herrar, har klantat till mig rejält. Stod "The Ship - 2 Pack Gift". Det är alltså inte 2an utan ettan som giftsen handlar om där "2 pack gift" står för att det är både multiplayer och singleplayer delen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag härmed spräcker några återuppväckta drömmar om en tvåa, för visst vore det otroligt intressant med en uppföljare?!

Men har alltså två gifts kvar för ETTAN om någon skulle vara intresserad av det ändå!

Tja, om du vill bli av med det så har jag en polare som vill testa det också... Känns ju lite sådär dock eftersom spelet trots allt kostar en slant... =(


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Avstängd
Medlem

Antar att båda är borta?


signatur

Rwa?

Avstängd

Mitt steam-id är "dassaren". Tack på förhand

Jag och min kompis norpade dem, hade lite problem med att få igång spelet först men löste det efter ett tag. Tack igen till Mimer!


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

1
Skriv svar