Läkare ragear loss i Globen!

Flakmonkey
Läkare ragear loss i Globen!

Självklart har Aftonbladet ordnat det nu, men lite kul misstag tycker jag
även om det självklart inte är kul när människor skadas.

[ia=514881; large;nb;nl]

#blogg

Medlem
Måste ha varit en jävligt rådande läkare

Läskigt när läkare blir arga :(((

Medlem

Våldsamma läkare där upp i Stockholm.

Medlem

Ja, vi läkare i Stockholm kan verkligen röja loss på fritiden..

Tycker att det väldigt ofta är ganska basala felstavningar i Aftonbladets artiklar. Ganska pinsamt faktiskt för en tidning som försöker framställa sig som seriös. Sedan tillkommer medvetet felsatta rubriker som inte avspeglar innehållet och allmänt oseriös journalistik (som inte allt för sällan gränsar till ren och skär lögn).

Medlem
Skrivet av zAjben:

Ja, vi läkare i Stockholm kan verkligen röja loss på fritiden..

Tycker att det väldigt ofta är ganska basala felstavningar i Aftonbladets artiklar. Ganska pinsamt faktiskt för en tidning som försöker framställa sig som seriös. Sedan tillkommer medvetet felsatta rubriker som inte avspeglar innehållet och allmänt oseriös journalistik (som inte allt för sällan gränsar till ren och skär lögn).

Tänkte också på det... Det känns som det är 14-åringar som sätter rubrikerna på aftonbladet. Skulle iof förklara mycket, som överanvändandet av "CHOCK" på alla löpsedlar.

Medlem

Sen att man ALLTID ska krysta fram någonting fyndig i rubrikerna. Det kanske vore jätteroligt om det var någon gång ibland, men när det är 4-5st krystade rubriker på huvudsidan, då blir man bara ledsen i ögat. Så nu har jag fått gnälla av mig

1
Skriv svar