Snart släpps Mass Effect 3 – här är släpprullen

Robot
Snart släpps Mass Effect 3 – här är släpprullen

Folk som snackar, en planet som det ser lite mörkt ut för och en bunt citat från spelkällor som diggar trilogins tredje del. Rädda jorden i FZ:s filmarkiv.

#mass-effect-3, #ea


Inaktiv
Snart släpps Mass Effect 3 – här är släpprullen

Och jag som trodde dom inte kunde knäcka ME2 lunch rullen.... vad fel man kan ha.

Dom har gjort det igen ! - Så jävla EPIC - Så mycket GÅSHUD just nu så det finns fan inte !!!!

Everything that has a beginning has an end mister shepard
Humanity will fail and we will conquer!!!

Fick fan en tår i ögat nästan när man hör: This is it - Isn`t it?

Musiken är från gruppen: Two steps from hell. För dom som undrar.
SJUKT nice musik - passar fan till allt.

Spela bf3 med den musiken och du krigar i det mest EPISKA kriget du varit med om haha


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

OJOJOJOJOJOJ


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Provade demot och det är snyggt och allt men jag gillade inte att man ser gubben snett bakifrån. Så det blir inget för mig


signatur

Jäh!

Medlem

Epic...wait for it...dary!


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Riktigt taggad! Min canon ligger och väntar på att få bli importerad sen i förrgår. Detta kommer utan tvekan bli grymt, frågan är om man ska spela ME3 först och läsa recensioner sedan?

OT: Grym trailer som väntat. Two Steps From Hell är riktigt bra men Protectors of the Earth känns lite väl överanvänd.

Medlem

GOTY! GOTY! GOTY! GOTY!

GOTY! GOTY!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Medlem

Så jävla episkt

Medlem

För helvete EA. Spelet är installerat, nu väntar vi bara på att ni ska låsa upp det. Skit i releasedatum, bara lås upp. Låsupplåsupplåsuppslåsupp!

Medlem

*gåshud delux*....


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Grymt va ordet

Medlem

Hoppas man kan överge mänskligheten, Jorden i alla fall.

"we never answered the question "Why?" Why are we as a people worth saving? " - William Adama

Medlem

Ja! Grym trailer och dom valde helt rätt låt! Jag hade hoppats, på att dom skulle använda den till detta, ända sen jag först hörde den. Dess namn är ju för guds skull "Protectors of the Earth"! ( av Two Steps From Hell)

Inaktiv

Det är nästan så att man tjuvskjuter i kallingarna.

Medlem

Jag hoppas verkligen att Rachni-drottningen (s)om man räddade i 1an kommer och hjälper till, vore fett coolt!

Och ja, rysningar på hög nivå!!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Mycket effektiv och stämningsfull film. Hade jag inte redan förbokat så hade den helt klart fått mig att göra det.

Medlem

Taggad var ordet

Medlem

Detta är så populärt, men ändå ser jag inte vad som är bra med de här spelen...
Fast jag har aldrig gillat StarWars heller, så det kanske är därför


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Finns ju inte ord. Smått taggad

Medlem
Skrivet av Halttu:

Finns ju inte ord. Smått taggad

"Smått taggad"? Dagens underdrift?

Jag har inte varit så här sugen på ett spel så länge jag kan minnas.

Medlem

Nää, jag tycker bara det gått utför med Mass Effect, ettan var ett bra rollspel, 2:an var mindre bra, 3:an (från vad jag spelat i demot) var bara "Gears of Mass Effect" , dålig 3:e personskjutare med lite dialoger.... Blir inget köp för min del iaf.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Ok, jag ska ge det ett försök. 2an var trots allt ganska ok.

Men, några kompanjoner dog under sista uppdraget, hur får jag tillbaka dem i 3an? (fuska dvs).


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av Floffe:

Ok, jag ska ge det ett försök. 2an var trots allt ganska ok.

Men, några kompanjoner dog under sista uppdraget, hur får jag tillbaka dem i 3an? (fuska dvs).

PC eller 360? På PC så kan man ju ladda ner specialsaves som blir gjorde efter vad du vill. 360 vette fan.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Floffe:

Ok, jag ska ge det ett försök. 2an var trots allt ganska ok.

Men, några kompanjoner dog under sista uppdraget, hur får jag tillbaka dem i 3an? (fuska dvs).

Kommer nog en savegame editor till ME3 där du kan ändra allt vad som har hänt och inte hänt.

Inaktiv

Det är egentligen bara det jag vill ändra (på PC). Egentligen kommer jag inte ihåg så mycket av vad som hände i förra spelet, men det var bra i alla fall förutom att jag missade några uppdrag som ledde till att karaktärerna föll bort. Jag är nog därför mer ute efter en savegame editor än färdiga saves.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Hur mycket man lovordar detta beror väl på om man önskar en animerad film med interaktionsmöjliheter eller ett renodlat spel. Om man önskar ett spel blir det ett problem att det är så bombastiskt och episkt och storytungt som i sin tur leder till ännu mer filmsekvenser. Jag hoppas FZ kommer skriva om det i recensionen: hur mycket som är gameplay och hur mycket som är annat. Jag spelade demot och det var fantastisk grafik och jag älskade vapnen och ljudet i dom musiken var ljuvlig men det fanns inte så mycket att spela ändå. Den där armerade snubben t ex, skjut på han så dör han, skjut varsomhelst, det spelar ingen roll. Och så rör man sig på ett begränsat sätt och kameran zoomar in och ut för den ville hjälpa till men det kändes bara bökigt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Animationerna och lipsynchingen ser riktigt dåliga ut...... till och med om man jämför med ME2. Tror på rush job för att få ut spelet så fort som möjlig.

Hade heller väntat 1 år extra om de hade finputsat på det. Nu ser det dock helt bedrövligt ut.


signatur

Den som vet vet.

AW8
Medlem

Ja, kan man säga någonting annat än episkt?


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Jag hade klarat ME2 och alla överlevde (+ alla beslut under spelets gång givetvis gjorda), men datorn är blåst sedan dess och inte tänkte jag på att göra någon backup av filerna.

Så vet någon om hur spelet kommer vara om man INTE har någon tidigare historik? Kommer alla vara vid liv? Har man varit god/ond tidigare? Har man speciella förhållanden till vissa av besättningen? Vad har man gjort för beslut?

Synd med sparfilerna, men vill kunna påverka hur det ser ut för 'mig' i trean ändå. Vill ju inte vara en 'standard'-Shepard


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

12
Skriv svar