Söker webdesigner/"Någon som kan göra en väl utvecklad hemsida"

Medlem
Söker webdesigner/"Någon som kan göra en väl utvecklad hemsida"

Tjenare alla.

Det är så att jag står i behovet av någon som kan skriva egen hemside-kod, helt säkerligen HTML, kanske t.om HTML5, med content i någon form av interagerbar kod. (Helst inte flash, men detta lämnar jag till personen ifråga.
Detaljer om vad hemsidan representerar osv ges vid intresse.

Hemsidan är inget jätteprojekt, men fortfarande inget litet. Vi pratar alltså inte direkt FZ, utan en hemsida som ska representera en grupp extrem-sportutövare. Hur design osv ska se ut, och hur hemsidan ska fungera, är inte helt bestämt än då vi helst vill bolla detta lite med designern för att få input och tankar från annat håll.

Om äran inte är nog (Läs: Om kompensation önskas ) så ska nog det helt säker gå att ordna. Vi har plats på webhotel och domän registrerat redan, det enda som behövs är alltså någon som kan skriva koden.

Skriva här, eller skicka ett PM här med kontaktuppgifter, så ska vi nog kunna ordna detta. I vilket fall måste vi ju dock förr eller senare skicka ett PM med kontaktuppgifter, då jag hellre ser att detta sköts via IM än via PM.

Tack på förhand!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Vet inte hur du har inställningarna och om du därmet får notis vid PM, så tänkte att jag skriver här med.

Kolla det jag skrev i PMet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

ndr
Medlem

Om du inte har några jätte stora kunskaper inom webbdesign men ändå vill skapa en sjyst hemsida finns ju alltid Wordpress Väldigt enkelt att slänga upp något snyggt och smidigt.

Medlem

Conthrox som skrev ovan har redan räddat mig. Men tack för tipset.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar