Fler Diablo 3-betanycklar på väg

Medlem

Varför kan inte dem ha någon kampanj på att få en beta nyckel vid förbokning av spelet ,, Skulle assap förboka det -_-


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av bjosarn:

Jag har varit anmäld sen ett år tror jag. Vann nyckel från FZ förra veckan, registrerat och spelat. Igår fick jag mail från Blizzard som meddelade och gratulerade mig för de hade minsann bjudit in mig till betan nu! Systemet, efter att de skickat ut massvis med nycklar till "fansites" m.m., verkar inte fungera riktigt 100.

Aja okej. Haha nej det kan det inte göra då.
Hur verkar det gentemot D2?

Men grattis till beta nyckeln, ha så kul!

Utifrån mitt tycke så tycker jag att det svararar ganska bra emot föregångarna.
Mycket är sig likt men det finns även mycket nya småsaker som är trevligt.

Det ända jag kanske kan tycka är lite negativt är att de tog bort runes som drop, utan att vara med i betan då de fortfarande fanns kvar så tror jag att det hade varit trevligare då det hade gett det en liten mer unik känsla när en rune droppar.

Medlem

reagerade när jag såg mitt förnamn men för att sedan inse att det inte var jag ..

Medlem
Skrivet av Darken:

Protosstrator , hur fick du från blizzard bara sådär?

Jag hade skapat konto redan innan sc2 släpptes och anmälde mitt intresse för betatestning. Jag fick båda.

Jag är något besviken med spelet dock, känns som att spela en nyare version av Dungeon Siege.

Inaktiv

Väntar snällt på min collectors ed. känner det att en tredjedel av första akten är lite för mycket spoilers för mig så jag skippar dessa tävlingar helt och hållet. Men grattis till vinnarna!


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Fick också en beta-invite på en annan sida, utan FB.
SUCK ON IT


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Scarth:

Det är för räven större chans att hitta en shiny i Pokemon!

Ja, jisses...ni barn och era lustiga uttryck!

Åh, barn nej, Det finns gamla pokemonspelare också!

Medlem
Skrivet av Protosstrator:
Skrivet av Darken:

Protosstrator , hur fick du från blizzard bara sådär?

Jag hade skapat konto redan innan sc2 släpptes och anmälde mitt intresse för betatestning. Jag fick båda.

Jag är något besviken med spelet dock, känns som att spela en nyare version av Dungeon Siege.

Nu vill jag inte vara kinkig, men jag köpte nyligen Dungeon Siege 3 (PS3) bara för att ha just ett sådant spel att lira med lilltjejen. Baldurs Gate: Dark Alliance till PS2 (och uppföljaren) var grymma, men finns det ett liknande släpp till PS3? Näe, inte alls.
Dungeon Siege 3 kommer nära i typen av gameplay, men där stannar det. Ja kan inte gå 5 meter i DS3 utan att jämföra med D3's beta, som redan är tusen gånger mer genomtänkt. Startade en karaktär efter jag köpt spelet med tjejen, en "warrior", och hon körde en Arcon-thingy...funkar väl ok, men när jag startar en ny karaktär med lilltjejen, en Wizard tillsammans med hennes Ranged så är det svårt så in åt helv...
Uppenbarligen måste någon välja den enda melee karaktären om man inte vill springa omkring i morgonrock ock bli förnedrad av ett par jäkla pungråttor. Det återstå att se hur D3 blir på konsoll (kommer såklart köpa det först och främst på PC), men det är fan helt omöjligt att göra det sämre än vad DS3 är nu.

Medlem

Grattis till vinnarna men via facebook? fudge that.

dmn
Medlem
Skrivet av Scarth:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Scarth:

Det är för räven större chans att hitta en shiny i Pokemon!

Ja, jisses...ni barn och era lustiga uttryck!

Åh, barn nej, Det finns gamla pokemonspelare också!

Ja visst, en del tycker ju om barnspel.

123
Skriv svar