Forza Horizon – första trailern läckt

Robot
Forza Horizon – första trailern läckt

Vadan detta, ännu en läcka från Microsoft Spring Showcase 2012? Utvecklas av Turn 10 och PlayGround Games.

#forza-motorsport-4, #forza-horizon, #microsoft-spring-showcase-2012


Medlem
Forza Horizon – första trailern läckt

*kollar igenom trailern*
...
Jag visste redan vad den handlade om innan jag såg den. Ändå hade jag glömt syftet med den när jag såg färdigt den. Kom tillbaka hit och tänkte "Just det ja, Forza var det." .____.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Need for speed: The Run, fast bra?
Såg så ut i alla fall.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Grymt bra låt iaf! Sen kan jag inte säga mer positivt om trailern tyvärr.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Skrivet av Proximately:

*kollar igenom trailern*
...
Jag visste redan vad den handlade om innan jag såg den. Ändå hade jag glömt syftet med den när jag såg färdigt den. Kom tillbaka hit och tänkte "Just det ja, Forza var det." .____.

Exakt samma här. Vafan? Nåt jävla party hela videon rakt igenom? Nämen seriöst...

Medlem

Forza, streetracing?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Forza, streetracing?

Min mun vattnas.

Medlem

Basement Jaxx om jag inte helt missminner mig?

Medlem

Hoppas på open-world, ett nytt och förbättrat tdu

Fan - skärpning. Chemical Brothers med Hey Boy Hey Girl. Därför folk inte skall få uttala sig på forum när de slänger sig med sådana felaktigheter;)

Medlem

Ja det där var väl kanske den sämsta trailern jag sett, öronvåldtagningen från musiken hjälpte inte heller.

CTI
Medlem

Fasen det rycker i gasfoten redan

Och skönt låt val i trailern var länge sedan man hörde Chemical Brothers,


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Hoppas också på en open world, då kommer det bli perfect (Y) Men angående trailern så verkar den ganska fake.

Medlem

ea nekade microsoft och forza porsche bilarna.

nu är forza på krigsstigen och tänker ta mark från need for speed serien.

haha så är det kanske inte, men det verkar ju inte bli nått underground 3 från ea inom snar framtid, kanske är microsoft som får ta och täppa den luckan.

Medlem
Skrivet av Devildoll:

ea nekade microsoft och forza porsche bilarna.

nu är forza på krigsstigen och tänker ta mark från need for speed serien.

haha så är det kanske inte, men det verkar ju inte bli nått underground 3 från ea inom snar framtid, kanske är microsoft som får ta och täppa den luckan.

Jag menar det. Hur galet är det att inte tillåta den ultimata banbilen Porsche i Forza 4. Bara för att EA själva inte kan göra ett bra bilspel. Man såg ju hur det gick med NFS Shift. Det kunde blivit bra, tycker synd om SimBin som fick jobba med såna nollor.

Medlem

Trailern fick mig att tänka på Gumball 3000..

Medlem
Skrivet av dahlbäckkrome:

Fan - skärpning. Chemical Brothers med Hey Boy Hey Girl. Därför folk inte skall få uttala sig på forum när de slänger sig med sådana felaktigheter;)

Nu var du väl lite väl hård! Jag frågade ju om jag kom ihåg rätt, och när du säger det så är det ju faktiskt chemical brothers!

Medlem

En positiv sak som man ser av trailern är att det ser ut som att Porschen är tillbaka!!

Medlem

Ser ju skapligt ut för atta vara skapat av "Sveriges ENDA kvinnliga spelproducent" (studentmagasinet)
Tragiskt, komiskt och helt absurt...

Medlem

Sämsta trailern....ever?? 40 sekunder "musik" och 5 sekunder spel, 9 sekunder text typ...så värdelöst

1
Skriv svar