First 30 min av spelet ***** tråd uppe igen! :) Enjoy !

Inaktiv
First 30 min av spelet ***** tråd uppe igen! :) Enjoy !

Tjena killar och tjejer på fz.se

Här är första ut av MÅNGA 30 minuters videor jag kommer göra för dom som vill "se" om spelet är BRA innan dom köper det : )
----------------
Första spelet ut är : VESSEL

Ett nytt PHYSX spel till PC
ENJOY videon som också är i 1080p

1. http://youtu.be/TcqY6jAyt-U
2. http://youtu.be/B6ubDVdC4tg
3. http://youtu.be/_fS4gvyGGSM
------------------------------
*Note*

En online video från: European Escalation kommer senare ikväll : )
----------
Spel som är under uppladdning:

Deep Black
Tid kvar: ca 30 min


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Inaktiv

mycket bra initiativ!

Medlem

Coolt spel!


signatur

Have a good time!

Ser ut som att det skulle passa perfekt på min PS Vita. ^^ Varför tre delar förresten, inte fått det där "över 15-minuter" joxet?


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Inaktiv
Skrivet av TheShadyShader:

Ser ut som att det skulle passa perfekt på min PS Vita. ^^ Varför tre delar förresten, inte fått det där "över 15-minuter" joxet?

Nej inte fått den :S, Men det roliga i det hela är att, EN gång för inte så länge sen (ca 2 månader)
så hade jag så jag kunde lägga upp 1h filmer . Jag hade också en 1h film uppe , sen tog jag bort den för att göra om filmen lite - lägger upp den igen och den säger att "jag har inte rättigheter" att lägga upp så långa.

Läste runt på forum och saker vid den tidpunkten då jag trodde det bara va en "Bugg" som kunde fixas, visade sig snabbt att det va flera som lagt upp 1h filmer och sen tagit bort dom och då fått sina "rättigheter" att lägga upp "Långa" filmer mystiskt bort tagna

Så tyvärr - Alla 30 min filmer som kommer att komma upp kommer vara i 3 delar tills dom som har Youtube får fingrarna ur rö*** och fixar alla som en gång hade "rättigheterna"

Glad ialf att du gillade filmen : ), Och håller med , skulle vara riktigt kul på min iphone tex

Ang Warfare EU esc.... Filmen kommer komma upp senare i dag/natt - ska sätta mig och spela några ronder är det tänkt sen i natt när bruden gått och lagt sig, Så håll utkik på tråden om du vill se hur det spelet är.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

@ red eye

Bra att du fortsätter. Tror också det är bra att du begränsar dig till 30 minuter.

För övrigt köpte jag "From dust" till slut när det kom på rea på Steam.

Edit: Jag skulle rekommendera att du inte använder röd text på en röd bakgrund då det är svårt att läsa texten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

@ red eye

Bra att du fortsätter. Tror också det är bra att du begränsar dig till 30 minuter.

För övrigt köpte jag "From dust" till slut när det kom på rea på Steam.

Edit: Jag skulle rekommendera att du inte använder röd text på en röd bakgrund då det är svårt att läsa texten.

Okej : ), tack för tippset - ändrar det nu : )


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

1
Skriv svar