Europeiska Diablo 3-betan igång

Robot
Europeiska Diablo 3-betan igång

Den första vågen av europeiska betanycklar har skickats ut.

#diablo-iii, #blizzard-entertainment


Medlem
Europeiska Diablo 3-betan igång

Bara hoppas då.

Medlem

Ja jo stor risk att man får en nyckel...

Medlem

Gott, får ta en titt efter jobbet.

Medlem

Märkte idag när jag läste nyheten att jag fått beta 1/3 haha nice. När man gett upp jakten så kommer den på mailen bara sådär. Tankar betan nu

Medlem

Inget idag heller. Fan, jag vill ju testa att spela MED tjejen :/

Avstängd

Jaaa, så det betyder att man äntligen kan få testa betan med nyckeln mna vann hos er? Aja, får väl testa...

Medlem

gief itam!

Oj vad många inlägg jag har gjort dom senaste åren

Medlem

Hur är det nu, får man ett mail från Blizzard om man kommit med eller måste man logga in på Battle.net ock kolla?

Medlem

Fick en i torsdags, det ser bra ut so far

Medlem
Skrivet av Schluug:

Hur är det nu, får man ett mail från Blizzard om man kommit med eller måste man logga in på Battle.net ock kolla?

Tror du får ett mail, men med den stora mängden spammail som kretsar kring D3 så är det stor chans att mailet blir bort filtrerat.
Loggar du in på b.net så kan du se direkt om du har tillgång.
Själv har jag installerat spelet redan, och testar logga in någon gång i veckan.
Still no luck.

Medlem

Bah man måste ju ha köpt ett blizzard spel

Medlem
Skrivet av TexN:

Bah man måste ju ha köpt ett blizzard spel

Vem f*n har inte köpt ett blizzard spel?

Medlem

Trött på Blizzard och hur fan de beter sig emot deras kunder. Har alla spel som finns på Battle.net betalt för wow i flera år och inte fan kan de ge en stor kund en jävla beta key. Så jävla dåligt.


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

Trött på Blizzard och hur fan de beter sig emot deras kunder. Har alla spel som finns på Battle.net betalt för wow i flera år och inte fan kan de ge en stor kund en jävla beta key. Så jävla dåligt.

Du är inte den enda kan jag säga dig, sitter på ts med 7 st kompisar som sitter i samma båt och ingen av oss har fått nyckel heller.
Alla har vart signade för d3 detan direkt den kom upp också.

Men ja, har man alla spel och vart signad så länge borde man ju tycka att man borde vara någon form av prio. Men det är ju många som är signade så finns väl endel o välja på.
Kommer fler nycklar!

Någon som vet när nästa våg släpps?

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av Haziza:

Trött på Blizzard och hur fan de beter sig emot deras kunder. Har alla spel som finns på Battle.net betalt för wow i flera år och inte fan kan de ge en stor kund en jävla beta key. Så jävla dåligt.

Du är inte den enda kan jag säga dig, sitter på ts med 7 st kompisar som sitter i samma båt och ingen av oss har fått nyckel heller.
Alla har vart signade för d3 detan direkt den kom upp också.

Men ja, har man alla spel och vart signad så länge borde man ju tycka att man borde vara någon form av prio. Men det är ju många som är signade så finns väl endel o välja på. Kommer fler nycklar!

Tycker de kan ha någon sorts respekt för folk som är större kunder, men jag svär på på Blizzard använder betan som en hype och ger säkert först och främst till folk de tror blir nya kunder för dom. För blizzard har blivit så sjukligt giriga det sista.


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av Haziza:

Trött på Blizzard och hur fan de beter sig emot deras kunder. Har alla spel som finns på Battle.net betalt för wow i flera år och inte fan kan de ge en stor kund en jävla beta key. Så jävla dåligt.

Du är inte den enda kan jag säga dig, sitter på ts med 7 st kompisar som sitter i samma båt och ingen av oss har fått nyckel heller.
Alla har vart signade för d3 detan direkt den kom upp också.

Men ja, har man alla spel och vart signad så länge borde man ju tycka att man borde vara någon form av prio. Men det är ju många som är signade så finns väl endel o välja på. Kommer fler nycklar!

Tycker de kan ha någon sorts respekt för folk som är större kunder, men jag svär på på Blizzard använder betan som en hype och ger säkert först och främst till folk de tror blir nya kunder för dom. För blizzard har blivit så sjukligt giriga det sista.


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

Tycker de kan ha någon sorts respekt för folk som är större kunder, men jag svär på på Blizzard använder betan som en hype och ger säkert först och främst till folk de tror blir nya kunder för dom. För blizzard har blivit så sjukligt giriga det sista.

Nja, rätt säker på att de till största del vill testa servrar, se om det finns mycket okända buggar osv. De behöver inte använda en Beta som publicitet, alla vet vad D3 är och det kommer komma Tv reklam när det kommer också garanterat.

Jag tippar på att de väljer slumpmässigt ur de personer som har ett blizzard spel på sitt b.net konto bara.

Medlem
Skrivet av Haziza:
Skrivet av firsov:
Skrivet av Haziza:

Trött på Blizzard och hur fan de beter sig emot deras kunder. Har alla spel som finns på Battle.net betalt för wow i flera år och inte fan kan de ge en stor kund en jävla beta key. Så jävla dåligt.

Du är inte den enda kan jag säga dig, sitter på ts med 7 st kompisar som sitter i samma båt och ingen av oss har fått nyckel heller.
Alla har vart signade för d3 detan direkt den kom upp också.

Men ja, har man alla spel och vart signad så länge borde man ju tycka att man borde vara någon form av prio. Men det är ju många som är signade så finns väl endel o välja på. Kommer fler nycklar!

Tycker de kan ha någon sorts respekt för folk som är större kunder, men jag svär på på Blizzard använder betan som en hype och ger säkert först och främst till folk de tror blir nya kunder för dom. För blizzard har blivit så sjukligt giriga det sista.

Personligen tycker jag inte att det är en beta, utan ett demo.

Tänker på BFBC2 "betan", kändes inte som en beta, utan bara ett demo också.

Med beta anser jag att man skall ha tillgång till "allting", inte bara en liten bit (och så som upplägget i min beta har varit, är det bara 1 kapitel, mkt likt ett demo imo).

Medlem
Skrivet av Haziza:
Skrivet av firsov:
Skrivet av Haziza:

Trött på Blizzard och hur fan de beter sig emot deras kunder. Har alla spel som finns på Battle.net betalt för wow i flera år och inte fan kan de ge en stor kund en jävla beta key. Så jävla dåligt.

Du är inte den enda kan jag säga dig, sitter på ts med 7 st kompisar som sitter i samma båt och ingen av oss har fått nyckel heller.
Alla har vart signade för d3 detan direkt den kom upp också.

Men ja, har man alla spel och vart signad så länge borde man ju tycka att man borde vara någon form av prio. Men det är ju många som är signade så finns väl endel o välja på. Kommer fler nycklar!

Tycker de kan ha någon sorts respekt för folk som är större kunder, men jag svär på på Blizzard använder betan som en hype och ger säkert först och främst till folk de tror blir nya kunder för dom. För blizzard har blivit så sjukligt giriga det sista.

Personligen tycker jag inte att det är en beta, utan ett demo.

Tänker på BFBC2 "betan", kändes inte som en beta, utan bara ett demo också.

Med beta anser jag att man skall ha tillgång till "allting", inte bara en liten bit (och så som upplägget i min beta har varit, är det bara 1 kapitel, mkt likt ett demo imo).

Medlem

Uhm, något speciellt ställe man måste klicka på i battlenet för att se om man har fått en nyckel?

Medlem

känns som hela världen ha betan snart förutom jag.

Medlem
Skrivet av firsov:
Skrivet av Haziza:

Tycker de kan ha någon sorts respekt för folk som är större kunder, men jag svär på på Blizzard använder betan som en hype och ger säkert först och främst till folk de tror blir nya kunder för dom. För blizzard har blivit så sjukligt giriga det sista.

Nja, rätt säker på att de till största del vill testa servrar, se om det finns mycket okända buggar osv. De behöver inte använda en Beta som publicitet, alla vet vad D3 är och det kommer komma Tv reklam när det kommer också garanterat.

Jag tippar på att de väljer slumpmässigt ur de personer som har ett blizzard spel på sitt b.net konto bara.

Tror, det är fri reklam för dom och skicka ut betan mesta dels till tidigare icke diablo spelare gör ju det ännu bättre för dom. Förstår vem som helst.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Man har nog störst chans att få en nyckel om man sitter på en hårdvara som ingen annan har då de vill testa på så många system som möjligt.

Ero
Medlem

"Den stora tråden om tycka synd om mig:are"


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem

Jag förstår inte hypen med Diablo III ^^., tyckte inte om de första två, eller ja, jag spelade dom knappt, intresserade mig inte "shrugs"
"awaits flame"


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Jag förstår inte hypen med Diablo III ^^., tyckte inte om de första två, eller ja, jag spelade dom knappt, intresserade mig inte "shrugs"
"awaits flame"

Allt är inte för alla direkt.


signatur

Videomupp

Medlem

Många bittra användare, jag fick min nu i fredags men efter o ha lirat igenom betan med alla klasserna fanns det bara en frustrerad mersmak kvar..

Medlem

satan i all ära, men jag fattar inte spelen. inget som fångade mitt intresse dock.

Medlem

7 år av WoW alla expansioner, SC 2, D2 och expansion ingen beta inv. Ingen rättvisa


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

123
Skriv svar