Europeiska Diablo 3-betan igång

Medlem

Ni behöver ju inte bli arga på Blizzard bara för att ni inte får en beta-nyckel även fast ni har varit trogna kunder och äger fler av deras spel m.m. Jag är trogen kund och vill väldigt gärna bli uttagen till betan.

Men de går inte bara efter de som har varit trogna länge, tänk även på hur många miljoner det är som är det. Förstår att man blir sur eller besviken. Det är även jag. Men man kan inte gräma sig över det och vara arga på Blizzard.

Det är väldigt mycket de går efter vad din dator har för prestanda, så de kan testa på olika och även se att just den personen kommer klara av att spela spelet bra.

Är själv mycket besviken för jag inte har fått Diablo3-betan ännu. Men vad tjänar det på att vara arg?

Medlem

Ingen beta här

Dock fick jag prova witch doctor på en polares acc, helt fukking awesome :D! dock är betan väldigt väldigt kort o synd att han sitter o nöter hela tiden så jag aldrig får prova dom andra klasserna =D

Medlem

Hah, har varit registrerad för samtliga betatest av Blizzards spel OCH all större MMO's under de senaste 6 åren, de enda beta nycklar jag har fått var en till SWTOR och en till 1st beta event i Rift.

Har inga större förhoppningar denna gång heller.
Man tycker ju att det faktum att jag spelade WoW i nästan 7 år borde inverka på att få invites men tydligen inte.

Medlem

Nyheten är nästan en vecka sen, gj FZ

Medlem

Många verkar inte riktigt begripa konceptet bakom en beta. Det är inte tänkt att vara en present från Blizzard till alla deras mest trogna fans utan det handlar om att få spelet i ett så finpolerat skick fram tills det är släppt och för att göra det kan dom inte get ut betakoder till bara de folk som har spelat deras spel mest . Dom försöker få med så många olika datorspecifikationer som dom kan för att optimera spelet så att det ska funka på så många olika typer av datorer som möjligt.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

7 år av WoW alla expansioner, SC 2, D2 och expansion ingen beta inv. Ingen rättvisa

Nej du har fått din beskärda del redan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag har suttit och nött Diablo 2 efter jobbet i veckor nu, i väntan på Diablo 3....
GE MIG NU!

Skrivet av Qubaz:
Skrivet av TexN:

Bah man måste ju ha köpt ett blizzard spel

Vem f*n har inte köpt ett blizzard spel?

Vem fan kan logga in på ett låst konto med 4 spel på? Jag blev blåst av Blizzard för ca 2 månader sen och de total-vägrar ta bort authenticator'n från mitt konto såvida jag inte laddar upp en bild av ett ID-bevis, men saken är ju att jag har inte ett enda jävla ID-bevis. Kul va? Så en nyckel är ju 0% chans att få för mig.

Medlem

Konstigt, kan alla se betaklient nedladdning om man skriver in sin ålder när man går in på account i battle.net?
"
Game Client Downloads

Diablo III

To access the download, please verify your age."

Medlem
Skrivet av aholman:

Konstigt, kan alla se betaklient nedladdning om man skriver in sin ålder när man går in på account i battle.net?
"
Game Client Downloads

Diablo III

To access the download, please verify your age."

Nix. Inte jag i alla fall.

Medlem

HELVETE FÅR JAG INGEN FÖR??!?!?!?!?

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Godofcheese:

Jag förstår inte hypen med Diablo III ^^., tyckte inte om de första två, eller ja, jag spelade dom knappt, intresserade mig inte "shrugs"
"awaits flame"

Skrivet av Zero303:

satan i all ära, men jag fattar inte spelen. inget som fångade mitt intresse dock.

Diablo 1-2 är nog bara roligt för de som gillar att få upptäcka nya vapen och rustningar, gillar man inte detta kommer man nog inte få ut så mycket av spelen.

Plus de kanske mest episka mellansekvenserna i PC-spelandets historia, bortsett från de som fanns i WC3 då, såklart.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Godofcheese:

Jag förstår inte hypen med Diablo III ^^., tyckte inte om de första två, eller ja, jag spelade dom knappt, intresserade mig inte "shrugs"
"awaits flame"

Skrivet av Zero303:

satan i all ära, men jag fattar inte spelen. inget som fångade mitt intresse dock.

Diablo 1-2 är nog bara roligt för de som gillar att få upptäcka nya vapen och rustningar, gillar man inte detta kommer man nog inte få ut så mycket av spelen.

Plus de kanske mest episka mellansekvenserna i PC-spelandets historia, bortsett från de som fanns i WC3 då, såklart.

Ja de var grymma, mycket tack vare de som jag spelade klart det, Warcraft 3 (och framför allt expansionen Frozen Throne) var dock snäppet bättre=).

Medlem

Jaha, jag har visst haft US betan, men ingen aning hur länge. Game on!

Gen
Medlem

Synd att inte betan fungerar bara

Medlem

Fick en nyckel 4 dagar sedan

Medlem

Ah önskade att jag fick diablo 3 nycklar istället för dota 2 nycklar...

Medlem

Like i said, alla som är icke tidigare Diablo spelare får spelet för det mesta. Det är lätt för dom att använda betan som ett försäljningsknep. Dröjer nog inte många år till fören Blizzard har en kris pga spelen de gör inte duger längre.


signatur

AYY LMAO

Medlem

är ju tyvärr tidigare diablo spelare både 1 och 2

Medlem

Jag haft betan ett bra tag och man tröttnar på den, på cirka en vecka. De kommer ni också göra!

Första 3 dagarna är de hur kul som helst, med SK runs, och crafting och testa klasserna.

123
Skriv svar