En försmak av Sins of a Solar Empire: Rebellion

Robot
En försmak av Sins of a Solar Empire: Rebellion

Den fristående RTS-expansionen innehåller allt tidigare släppt material och mer därtill. Senaste beta-förtitten ser du hos FZ – varning för okontrollerat dregglande!

#sins-of-a-solar-empire-rebellion


Medlem
En försmak av Sins of a Solar Empire: Rebellion

Underbart spel! Blir ett köp.

Medlem

Önskar Homeworld 3 kunde göras någon gång.

Medlem

Det kommer väll finnas möjlighet att bara köpa det nya innehållet i Rebellion, om man redan har Entrenchment och Diplomacy?

I övrigt är jag grymt taggad, spelar flitigt med olika moddar, t.ex. Distant Stars, rekommenderas starkt! Spelar dock bara SP men det är lika kul det.

Medlem
Skrivet av Morganrone93:

Det kommer väll finnas möjlighet att bara köpa det nya innehållet i Rebellion, om man redan har Entrenchment och Diplomacy?

I övrigt är jag grymt taggad, spelar flitigt med olika moddar, t.ex. Distant Stars, rekommenderas starkt! Spelar dock bara SP men det är lika kul det.

Om du redan har köpt Diplomacy eller Trinity så får du $10 i rabatt från priset på $39.95, om du förbokar på deras site.
Har själv förbokat det, och spelat lite på betan. Titans är ganska mäktiga.

Medlem
Skrivet av Uzza:
Skrivet av Morganrone93:

Det kommer väll finnas möjlighet att bara köpa det nya innehållet i Rebellion, om man redan har Entrenchment och Diplomacy?

I övrigt är jag grymt taggad, spelar flitigt med olika moddar, t.ex. Distant Stars, rekommenderas starkt! Spelar dock bara SP men det är lika kul det.

Om du redan har köpt Diplomacy eller Trinity så får du $10 i rabatt från priset på $39.95, om du förbokar på deras site.
Har själv förbokat det, och spelat lite på betan. Titans är ganska mäktiga.

Vill helst ha det på Steam, går det via sajten?

nj
Medlem
Skrivet av Morganrone93:
Skrivet av Uzza:
Skrivet av Morganrone93:

Det kommer väll finnas möjlighet att bara köpa det nya innehållet i Rebellion, om man redan har Entrenchment och Diplomacy?

I övrigt är jag grymt taggad, spelar flitigt med olika moddar, t.ex. Distant Stars, rekommenderas starkt! Spelar dock bara SP men det är lika kul det.

Om du redan har köpt Diplomacy eller Trinity så får du $10 i rabatt från priset på $39.95, om du förbokar på deras site.
Har själv förbokat det, och spelat lite på betan. Titans är ganska mäktiga.

Vill helst ha det på Steam, går det via sajten?

Du får en serial du aktiverar i Steam.

Medlem
Skrivet av Morganrone93:

Vill helst ha det på Steam, går det via sajten?

För betan så får du en nyckel som du kan redeema på Steam för att få tillgång till den. Antar att samma händer för fullversionen, då Stardock har blivit bra polare med Valve sedan Gamestop köpte Impulse.
Edit: För långsam. XD

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av Morganrone93:
Skrivet av Uzza:
Skrivet av Morganrone93:

Det kommer väll finnas möjlighet att bara köpa det nya innehållet i Rebellion, om man redan har Entrenchment och Diplomacy?

I övrigt är jag grymt taggad, spelar flitigt med olika moddar, t.ex. Distant Stars, rekommenderas starkt! Spelar dock bara SP men det är lika kul det.

Om du redan har köpt Diplomacy eller Trinity så får du $10 i rabatt från priset på $39.95, om du förbokar på deras site.
Har själv förbokat det, och spelat lite på betan. Titans är ganska mäktiga.

Vill helst ha det på Steam, går det via sajten?

Du får en serial du aktiverar i Steam.

Skrivet av Uzza:

För betan så får du en nyckel som du kan redeema på Steam för att få tillgång till den. Antar att samma händer för fullversionen, då Stardock har blivit bra polare med Valve sedan Gamestop köpte Impulse.
Edit: För långsam. XD

Sagt och gjort, tack båda, laddar hem det via Steam nu!

Medlem

Jag uppskattar att ni är multi-kulturella, men måste ni frestas med baklava så här sent på kvällen ?

Inaktiv

Allting i videon visar skepp från nära håll i strider. När jag spelade Sins, körde jag hela spelet från utzoomat läge där man har kontroll och översikt med ikoner och information. Väldigt likt ett 2D-spel i det läget.

Medlem

Ser helt okej ut, blir nog att testa iaf ^^
Dock hade jag föredragit att se ett Homeworld 3, eller Freelancer 2, om det nu ska pratas om "rymdspel på PC"

Medlem

Sins är ett fantastiskt spel! Det är ett sådant spel man blir uppslukad av. När man tittar på klockan så blir man förvånad över hur många timmar som passerat.

Det är ett "jäklar, jag som måste upp tidigt till jobbet imorgon"-spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Bästa lanspelet EVVAR.
Älskar SINS maratonspel på 6-10 timmar uder lan


signatur

// Bacon <3

Medlem
Medlem

Världens finaste rymdstrategispel någonsin! Ett av de svåraste också, tyvärr :).

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:

Världens finaste rymdstrategispel någonsin! Ett av de svåraste också, tyvärr :).

Svåraste? Busenkelt!

Medlem

Det här blir en solklart köp. Kört de tidigare Sins spelen och dom är riktigt roliga!

1
Skriv svar