Assassin's Creed 3 – debuttrailern hos FZ!

Robot
Assassin's Creed 3 – debuttrailern hos FZ!

Ubisofts största satsning någonsin. Lär känna Connor, hälften urinvånare, hälften engelsman som äventyrar friskt under amerikanska revolutionen. I vårt arkiv. Nu. Missa inte.

#assassins-creed-iii, #ubisoft


Medlem
Assassin's Creed 3 – debuttrailern hos FZ!

Kan man se den här utan att bli spoilad??

Har Assassins Creed Revelations här bredvid mig men inte öppnat förpackningen och installerat spelet......


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Oj, det var snabba puckar Knappt 9 månader till release är definitivt bättre än 3 års väntan som det oftare blir. Förutsatt att spelet inte är buggigt som fan till följd av det.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag fick inte uppfattningen att den här trailern egentligen spoilar något. Är det någon som har en annan åsikt?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Hoppas det inte blir ett "god bless america" spel, vill vara britt eller indian och döda lite amerikaner för en gångs skull.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

I approve of this.

Medlem
Skrivet av Remus:

Kan man se den här utan att bli spoilad??

Har Assassins Creed Revelations här bredvid mig men inte öppnat förpackningen och installerat spelet......

Inga spoilers, klarade Revelations igår och det är nog det bästa AC spelet än så länge


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Harpa:

Jag fick inte uppfattningen att den här trailern egentligen spoilar något. Är det någon som har en annan åsikt?

Nej jag håller med. Men kan inte annat än att känna, meh.. Kanske bara är jag men jag tycker de släpper dessa spel allt för ofta nästan, känns mjölkat.

Medlem

Verkar coolt! Har dem skippat lönnmördar-kniven för den visades inte på trailern?


signatur

May the force be with you.

Medlem
Medlem

Ge mig detta spel NU Ubisoft

Medlem

vart kan man ladda ner trailern nånstans? Gärna i HD ;D

Medlem
Skrivet av WildThing:

Oj, det var snabba puckar Knappt 9 månader till release är definitivt bättre än 3 års väntan som det oftare blir. Förutsatt att spelet inte är buggigt som fan till följd av det.

Dom spottar ju ut AC spel. De lär ju bara ändra miljön och pang så har dom ett nytt spel. CoD style!

Medlem

Jag väntar och ser om det är något att ha. AC:R var det sämsta spelet sedan AC1, så jag hoppas att de är på rätt spår igen.

Medlem

Jävligt intressant tidsepok. Bra där

Medlem

Är inte detta utvecklat vid sidan av Brotherhood och Revelations? Alltså de började med det här efter tvåan och så har någon annan tagit hand om de två expansionerna. Det om något bäddar för att vi återigen kan få ett roligt AC.

EDIT: Wikipedia säger att så är fallet iaf.

Medlem

Missvisande att det heter AssCreed 3 när det är typ det femte spelet i serien, icke inkluderat spelen för mobiler etc.
Lite väl mycket klipp och klistra mellan dessa spel imo, och tvivlar inte på att det kommer vara samma sak nu. Den "häftiga nya hjälten" ser ut som en beige altair, och med "exponentiellt utökad mängd gameplay" antar jag att de menar fler värdelösa skattkistor att leta reda på.

Medlem
Skrivet av Nicke9494:

Hoppas det inte blir ett "god bless america" spel, vill vara britt eller indian och döda lite amerikaner för en gångs skull.

Håller med totalt !! blir så förbannad på att amerikaner kan aldrig göra nåt när de åker på lite smäll etc.!

Medlem

Är det bara jag som känner doften av lite USA propaganda här?

Medlem
Skrivet av EGS8877:

Är det bara jag som känner doften av lite USA propaganda här?

Det är utvecklat av fransk-kanadensare för en fransk utgivare. Jag förstår inte riktigt varför de skulle hålla på med USA-propaganda.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Harpa:

Jag fick inte uppfattningen att den här trailern egentligen spoilar något. Är det någon som har en annan åsikt?

Nej jag håller med. Men kan inte annat än att känna, meh.. Kanske bara är jag men jag tycker de släpper dessa spel allt för ofta nästan, känns mjölkat.

Tycker inte alls det känns mjölkat när det har gått 2/3 år mellan spelen. Brotherhood och Revelations ser jag mer som expansioner eller spin-offs till AC2, och inte självständiga titlar. I stil med Half Life 2 som följdes upp av Episode 1/2. Ser verkligen fram emot en ändring i miljön och spelsättet, längtar redan

Medlem

Riktigt jävla coolt

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av EGS8877:

Är det bara jag som känner doften av lite USA propaganda här?

Det är utvecklat av fransk-kanadensare för en fransk utgivare. Jag förstår inte riktigt varför de skulle hålla på med USA-propaganda.

För att sälja det till en massa "Fuck yeah!"-jänkare?

Med det sagt tror jag inte att det blir så.


signatur
Medlem

Eventuell SPOILER om du inte vill veta om den nya karaktärens bakgrund!!!

1. Det heter Assassins Creed för det är det 3:e riktiga uppföljaren i serien. Brotherhood och Revelations är en förlängning/expansion/whatever på 2:an. Man kan se det så här. Assassins Creed 1: Altaiir, Assassins Creed 2: Ezio, Assassins Creed 3: "New guy".

2. "New guy" är varken britisk eller indian utan en blandning av dom båda.

3. Det dolda bladet finns kvar dock visas det inte i trailern som någon påpekade.

4. Som Jozo sa så tror jag inte heller det blir USA-vinklat. Detta har jag ingen fakta på men använder samma argument som ovan

Jag vet namnet på den nye filuren men jag använder det inte för att inte spoila för dom som vill fortsätta vara ovetandes.

Medlem

intressant trailer, AC spelen har en förmåga att komma ut i tätföljd, AC4 redan halvklar?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Fantastiskt låg kvalité på CGI:n


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Harpa:

Jag fick inte uppfattningen att den här trailern egentligen spoilar något. Är det någon som har en annan åsikt?

Nej jag håller med. Men kan inte annat än att känna, meh.. Kanske bara är jag men jag tycker de släpper dessa spel allt för ofta nästan, känns mjölkat.

Tycker inte alls det känns mjölkat när det har gått 2/3 år mellan spelen. Brotherhood och Revelations ser jag mer som expansioner eller spin-offs till AC2, och inte självständiga titlar. I stil med Half Life 2 som följdes upp av Episode 1/2. Ser verkligen fram emot en ändring i miljön och spelsättet, längtar redan

Nu beror det ju på hur man vill se det med expansioner osv men att det inte är en mjölkad serie kan jag inte hålla med om. http://sv.wikipedia.org/wiki/Assassin%27s_Creed-serien nu är det ju till mycket blandat format, men ändå allt detta inom en 5års period och då 5 större titlar/expansioner inräknat.

Jag säger inte att det är tråkigt att man slipper vänta flera år på en titel men personligen känner jag mig ganska mätt på serien just nu, storyn i mitt tycke har inte varit något vidare och det blir lätt tjatigt. Men jag kan hoppas på en nytändning för min del då jag ändå njöt när jag lirade igenom 1 och 2an.

Lägg märke till att yxan har Assassin's Creed "A":et som blad. Grafikmotorn är verkligen utdaterad nu även om det nu är Anvil 2.0 som används.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

För er som är oroliga, utvecklarna har sagt att man i spelet INTE kommer utmåla alla britter som onda och alla kolonisatörer som goda, det kommer finnas hjältar och antagonister på båda sidorna i konflikten. FZ hade mycket info om det här:

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120303/forsta-asscreed-3-...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Bara jag som inte är taggad för detta? Är orolig hur närstriderna kommer funka nu med alla kanoner och arkuböser + miljön, kommer man springa runt i skogen nu istället för städer (Antagligen både-ock?) Hoppas dem kan övertyga mig att detta blir bra.

12
Skriv svar