Assassin's Creed 3 – debuttrailern hos FZ!

Medlem
Skrivet av Reize:

Fantastiskt låg kvalité på CGI:n

Det är inte CGI...


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av båtsman:

Är inte detta utvecklat vid sidan av Brotherhood och Revelations? Alltså de började med det här efter tvåan och så har någon annan tagit hand om de två expansionerna. Det om något bäddar för att vi återigen kan få ett roligt AC.

EDIT: Wikipedia säger att så är fallet iaf.

Och så ÄR fallet!

Spelet har man arbetar på i ca tre år. Alltså strax efter tvåan.


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av helium9100:

Bara jag som inte är taggad för detta? Är orolig hur närstriderna kommer funka nu med alla kanoner och arkuböser + miljön, kommer man springa runt i skogen nu istället för städer (Antagligen både-ock?) Hoppas dem kan övertyga mig att detta blir bra.

Jag är taggad. Ser riktigt bra ut. Det är klart att det inte bara är skog i hela spelet! Definitivt stads miljö också. Vi har ju inte sett det än. Men jämför man med de andra spelen så. Om ni gillade de andra spelen så komemr vi gillar detta också!

Edit: Jag ser nu på debut bilden att det är en stad i bakgrunden. Beskåda mina vänner.

Medlem

Är detta från filmen Patrioten eller en remake?

Medlem
Skrivet av Element_Five:
Skrivet av båtsman:

Är inte detta utvecklat vid sidan av Brotherhood och Revelations? Alltså de började med det här efter tvåan och så har någon annan tagit hand om de två expansionerna. Det om något bäddar för att vi återigen kan få ett roligt AC.

EDIT: Wikipedia säger att så är fallet iaf.

Och så ÄR fallet!

Spelet har man arbetar på i ca tre år. Alltså strax efter tvåan.

Detta låter bra!

Medlem

Inte min favorittidsepok, men ser fram emot mer nyheter.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Protosstrator:

Är detta från filmen Patrioten eller en remake?

Ingetdera, finns andra inspirationskällor i denna eran!


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av Element_Five:
Skrivet av Reize:

Fantastiskt låg kvalité på CGI:n

Det är inte CGI...

Jo det är det.


signatur

Imperator

Medlem

vart tog Europa och all trevlig historia där vägen? Varför ska allt hamna i USA hela tiden *mutter*. Som en vis man en gång sa "Iam from Europe where history comes from".

Medlem
Skrivet av Wartex:

Missvisande att det heter AssCreed 3 när det är typ det femte spelet i serien, icke inkluderat spelen för mobiler etc.
Lite väl mycket klipp och klistra mellan dessa spel imo, och tvivlar inte på att det kommer vara samma sak nu. Den "häftiga nya hjälten" ser ut som en beige altair, och med "exponentiellt utökad mängd gameplay" antar jag att de menar fler värdelösa skattkistor att leta reda på.

Skeptisk får man vara, men detta är inte riktigt samma sak som de två senaste spelen, utan en "ordentlig" uppföljare till AC2. Ubisoft har lagt 3 ggr mer tid på att fixa detta spel jämfört med AC: Revelations, så det vore vara i lite annan klass denna gång....

Medlem
Skrivet av Muawijhe:

vart tog Europa och all trevlig historia där vägen? Varför ska allt hamna i USA hela tiden *mutter*. Som en vis man en gång sa "Iam from Europe where history comes from".

Varför ska vi vara där vi redan har varit?

Skrivet av Reize:
Skrivet av Element_Five:
Skrivet av Reize:

Fantastiskt låg kvalité på CGI:n

Det är inte CGI...

Jo det är det.

Det är CGI. Men man får en känsla av att dom har velat ligga så nära ingame som möjligt för att lura tittarna. Lura dom att det är ltie snyggare än vanligt ingame. Vilket det inte kommer vara. Inte i någons törre skala iaf.

Medlem

Ser riktigt faktiskt riktigt intressant ut.

Medlem

Rätt kul att det är många som pratar om mjölkning, men då verkar inte dom spelat spelen. Dom är fantastiskt bra Mer Asscreed till folket!

Inaktiv

det är cgi .. krysslådan klarar inte sån detaljrikedom

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Muawijhe:

vart tog Europa och all trevlig historia där vägen? Varför ska allt hamna i USA hela tiden *mutter*. Som en vis man en gång sa "Iam from Europe where history comes from".

Varför ska vi vara där vi redan har varit?

Skrivet av Reize:
Skrivet av Element_Five:
Skrivet av Reize:

Fantastiskt låg kvalité på CGI:n

Det är inte CGI...

Jo det är det.

Det är CGI. Men man får en känsla av att dom har velat ligga så nära ingame som möjligt för att lura tittarna. Lura dom att det är ltie snyggare än vanligt ingame. Vilket det inte kommer vara. Inte i någons törre skala iaf.

Nej det är faktiskt helt gjort med ingamemotorn och ingen CGI!

http://www.gamers-globe.dk/nyhed/2012/03/05/her-er-assassins-...


signatur

Gamer since day one!

Medlem

det är inga spoilers i filmen och asscreed 3 kommer äga i serien för revelations var halvgjort om man tycker det var spoiler i filmen så vet ni inte vad spoiler är

Inaktiv
Skrivet av Element_Five:
Skrivet av nils45:
Skrivet av Muawijhe:

vart tog Europa och all trevlig historia där vägen? Varför ska allt hamna i USA hela tiden *mutter*. Som en vis man en gång sa "Iam from Europe where history comes from".

Varför ska vi vara där vi redan har varit?

Skrivet av Reize:
Skrivet av Element_Five:
Skrivet av Reize:

Fantastiskt låg kvalité på CGI:n

Det är inte CGI...

Jo det är det.

Det är CGI. Men man får en känsla av att dom har velat ligga så nära ingame som möjligt för att lura tittarna. Lura dom att det är ltie snyggare än vanligt ingame. Vilket det inte kommer vara. Inte i någons törre skala iaf.

Nej det är faktiskt helt gjort med ingamemotorn och ingen CGI!

http://www.gamers-globe.dk/nyhed/2012/03/05/her-er-assassins-...

men det kommer va nerskalat ganska mkt när dom släpper spelet, för det ska orka med andra beräkningar som ai och kontroller osv

Medlem

Tror jag dock inte, grafik som denna har vi sett i andra spel som släppts nyligen.
Men som sagt den som lever får se!


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Element_Five:
Skrivet av nils45:
Skrivet av Muawijhe:

vart tog Europa och all trevlig historia där vägen? Varför ska allt hamna i USA hela tiden *mutter*. Som en vis man en gång sa "Iam from Europe where history comes from".

Varför ska vi vara där vi redan har varit?

Skrivet av Reize:
Skrivet av Element_Five:
Skrivet av Reize:

Fantastiskt låg kvalité på CGI:n

Det är inte CGI...

Jo det är det.

Det är CGI. Men man får en känsla av att dom har velat ligga så nära ingame som möjligt för att lura tittarna. Lura dom att det är ltie snyggare än vanligt ingame. Vilket det inte kommer vara. Inte i någons törre skala iaf.

Nej det är faktiskt helt gjort med ingamemotorn och ingen CGI!

http://www.gamers-globe.dk/nyhed/2012/03/05/her-er-assassins-...

men det kommer va nerskalat ganska mkt när dom släpper spelet, för det ska orka med andra beräkningar som ai och kontroller osv

dumma jävel x_x


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kontrollerna tar rätt mycket minne och processor kraft

12
Skriv svar