Co-op för fyra i Assassin's Creed 3

Robot
Co-op för fyra i Assassin's Creed 3

Nämen, kooperativt lönnmördande? Xbox Live Marketplace har röjt ännu en detalj.

#assassins-creed-iii


Medlem
Co-op för fyra i Assassin's Creed 3

Det här gillar vi!

Medlem

Vad håller MS på med som röjer information i förtid för stora spel nuförtiden?


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Inaktiv

Skulle vara AWESOME med 4 player co-op!!!

Nerdgasmmmmmmm <3

Medlem
Medlem

Awsome skulle vara ass kul att spela med kompisar, förutom multiplayer då, undra om man kan slås mot varandra?

Medlem

Underbara nyheter!

Medlem

Det skulle ju vara förb***at gutt om det bra Co-Op missions, alltså lite större story-drivna, och inte bara som det brukar vara med skitupdrag man kan vara flera och uthärda, som tex. i Battlefield 3, det är ju typ bara stå där och skjut den första vågen, sen vänd dig om och skjut nästa våg.

Hoppas, hoppas, hoppas

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Det skulle ju vara förb***at gutt om det bra Co-Op missions, alltså lite större story-drivna, och inte bara som det brukar vara med skitupdrag man kan vara flera och uthärda, som tex. i Battlefield 3, det är ju typ bara stå där och skjut den första vågen, sen vänd dig om och skjut nästa våg.

Hoppas, hoppas, hoppas

+1
Skulle co op bli som i ditt inlägg så kommer jag tvinga minst två kompisar att köpa skiten tillsammans med mig


signatur

Game long and prosper

Medlem

fuckin awsome kommer lätt kunna slösa flera tusen på detta spelet

Inaktiv

Kan nån berätta vart hypen ligger i dessa spel? Har ettan till 360.. lirade i 2 timmar sen orkade jag inte. Bör jag lira igenom det eller?

Medlem

Gillade verkligen inte multiplayern i tidigare spel, så hoppas på detta!

Medlem

Hoppas att hela mainstoryn går att lira ihop. Fler spel borde följa Halo där man bara tryckt in extra spelare.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Kan nån berätta vart hypen ligger i dessa spel? Har ettan till 360.. lirade i 2 timmar sen orkade jag inte. Bör jag lira igenom det eller?

Ettan var ganska enformig, men pröva de andra spelen de är så sjukt mycket bättre

Medlem

Onlinefunktioner
■Flerspelarläge online 2 - 8 (Antagligen Multiplayer)??
■Hämtat innehåll
■Röstmeddelande

Skrivet av bond12:
Skrivet av showerguy:

Kan nån berätta vart hypen ligger i dessa spel? Har ettan till 360.. lirade i 2 timmar sen orkade jag inte. Bör jag lira igenom det eller?

Ettan var ganska enformig, men pröva de andra spelen de är så sjukt mycket bättre

+1
Men gillade du inte ens de 2 första timmarna innan det blev enformigt är nog de här spelen inget för dig


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Multiplayern spelar inte så stor roll eftersom jag ogillar tanken att betala 2 ggr för att spela ett spel. Jag förstår mig ärligt talat inte på er andra som gör det.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar