Porsche-bilar till Forza 4 i vår

Robot
Porsche-bilar till Forza 4 i vår

30-talet tyska sportvagnsmodeller kompletterar den redan svulstiga bilparken.

#nyhetstips, #forza-motorsport-4


dzl
Medlem
Porsche-bilar till Forza 4 i vår

200 spänn för 2 nya biljävlar?! Vilket skämt.

Medlem
Skrivet av dzl:

200 spänn för 2 nya biljävlar?! Vilket skämt.

Dags att skaffa glasögon? Det står klart och tydligt att det är 30 nya modeller.

dzl
Medlem
Skrivet av Flying Bacon:
Skrivet av dzl:

200 spänn för 2 nya biljävlar?! Vilket skämt.

Dags att skaffa glasögon? Det står klart och tydligt att det är 30 nya modeller.

Läsa är överskattat.

Redaktör
Skrivet av dzl:
Skrivet av Flying Bacon:
Skrivet av dzl:

200 spänn för 2 nya biljävlar?! Vilket skämt.

Dags att skaffa glasögon? Det står klart och tydligt att det är 30 nya modeller.

Läsa är överskattat.

Hehe.


signatur
Medlem

Lol. Porsche...

CTI
Medlem

Det här innehåller DLC´n

The expansion pack will add 30 models of Porsche ( 7 modeller har aldrig funnits i tidigare Forza), 20 new events for World Tour mode ( ca 5h gameplay enligt Turn 10) and 10 new Achievements.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av Flying Bacon:
Skrivet av dzl:

200 spänn för 2 nya biljävlar?! Vilket skämt.

Dags att skaffa glasögon? Det står klart och tydligt att det är 30 nya modeller.

Porsche har ju bara gjort typ 5 bilar. Sen att 911 finns med typ 50 versioner och med eller utan tak är en annan sak http://www.porsche.com/usa/models/911/

Medlem

Kul att man ska betala en halvt spel för 30 bilar Mjölka!


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Flying Bacon:
Skrivet av dzl:

200 spänn för 2 nya biljävlar?! Vilket skämt.

Dags att skaffa glasögon? Det står klart och tydligt att det är 30 nya modeller.

Porsche har ju bara gjort typ 5 bilar. Sen att 911 finns med typ 50 versioner och med eller utan tak är en annan sak http://www.porsche.com/usa/models/911/

Många porschemodeller var ju inte med i den listan, te.x. 944 är en trevlig bil. Hade en vän som hade en sån, tyvärr kramade han den runt en lyktstolpe.

http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche

Kika där.

Medlem
Skrivet av Ondfaen:
Skrivet av matnojje:
Skrivet av Flying Bacon:
Skrivet av dzl:

200 spänn för 2 nya biljävlar?! Vilket skämt.

Dags att skaffa glasögon? Det står klart och tydligt att det är 30 nya modeller.

Porsche har ju bara gjort typ 5 bilar. Sen att 911 finns med typ 50 versioner och med eller utan tak är en annan sak http://www.porsche.com/usa/models/911/

Många porschemodeller var ju inte med i den listan, te.x. 944 är en trevlig bil. Hade en vän som hade en sån, tyvärr kramade han den runt en lyktstolpe.

http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche

Kika där.

Sant, jag hoppas på Porsche 909, Porsche 804 och Porsche 901 i forza.

Medlem

Det är ju fan att det ska finnas 2 såpass bra bilspel och ändå ska det krävas en ny konsol, en ny ratt och ett nytt spel. Släpp Forza till PS3 plz och spara mig massa tusenlappar, Porsche har jag ju längtat efter sen NFS: Porsche Unlimited.

Medlem
Skrivet av abominable:

Det är ju fan att det ska finnas 2 såpass bra bilspel och ändå ska det krävas en ny konsol, en ny ratt och ett nytt spel. Släpp Forza till PS3 plz och spara mig massa tusenlappar, Porsche har jag ju längtat efter sen NFS: Porsche Unlimited.

Eller så kan microsoft fixa så man kan änvända samma rattar.

Medlem

Hade Forza 4 haft stöd för G27 hade jag köpt all DLC direkt. Nu? Nja..

KoP
Medlem
Skrivet av Haziza:

Kul att man ska betala en halvt spel för 30 bilar Mjölka!

Säg vad man vill men dom inbitna Forza fansen kommer betala utan att blinka. Vi har ju hittills fått nöja oss med Porsche i form av ett par Ruf‘ar. Dessutom är Porschar roliga banbilar.

CTI
Medlem
Skrivet av kebbe:

Hade Forza 4 haft stöd för G27 hade jag köpt all DLC direkt. Nu? Nja..

Ja faen vad gött det hade varit med G27 stöd i Xboxen, nu sitter jag med en äldre Logitech ratt till X-lådan och G27 till Ps3:an och Pc´n.

Och lätt jobbig att man måste ha 3 plattformar för att få sim gasa ordentligt, dessa I-lands problem


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av CTI:
Skrivet av kebbe:

Hade Forza 4 haft stöd för G27 hade jag köpt all DLC direkt. Nu? Nja..

Ja faen vad gött det hade varit med G27 stöd i Xboxen, nu sitter jag med en äldre Logitech ratt till X-lådan och G27 till Ps3:an och Pc´n.

Och lätt jobbig att man måste ha 3 plattformar för att få sim gasa ordentligt, dessa I-lands problem

Eller annars köper man ju bara adaptern som ett företag har tagit fram för att kunna använda G25/G27 till 360:P

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:
Skrivet av CTI:
Skrivet av kebbe:

Hade Forza 4 haft stöd för G27 hade jag köpt all DLC direkt. Nu? Nja..

Ja faen vad gött det hade varit med G27 stöd i Xboxen, nu sitter jag med en äldre Logitech ratt till X-lådan och G27 till Ps3:an och Pc´n.

Och lätt jobbig att man måste ha 3 plattformar för att få sim gasa ordentligt, dessa I-lands problem

Eller annars köper man ju bara adaptern som ett företag har tagit fram för att kunna använda G25/G27 till 360:P

Verkar fungera halvtaskigt av vad jag har sett. Man vet ju inte hur force-feedback fungerar i ett spel som inte har stöd för ratten?

CTI
Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av X-TroNiC:
Skrivet av CTI:
Skrivet av kebbe:

Hade Forza 4 haft stöd för G27 hade jag köpt all DLC direkt. Nu? Nja..

Ja faen vad gött det hade varit med G27 stöd i Xboxen, nu sitter jag med en äldre Logitech ratt till X-lådan och G27 till Ps3:an och Pc´n.

Och lätt jobbig att man måste ha 3 plattformar för att få sim gasa ordentligt, dessa I-lands problem

Eller annars köper man ju bara adaptern som ett företag har tagit fram för att kunna använda G25/G27 till 360:P

Verkar fungera halvtaskigt av vad jag har sett. Man vet ju inte hur force-feedback fungerar i ett spel som inte har stöd för ratten?

Har har inte läst något postivt om den, typ det funkar så där.
Lr har har det kommit något ny verre? länka gärna till adaptern du menar.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Underbara ord. Är inbiten Forza-spelare. Har även inskaffat Fanatecs CSR Elite-ratt, pedaler samt wheelstand. Att porsche-bilarna inte fanns med ifrån början var en riktigt besvikelse. Det känns faktiskt att det har saknats något när man ska välja bland alla bilar, även att det fanns två Ruf:ar. Men jag betalar gladligen 200 kr för 30 porschar. Som en del säger är de bland de roligare banbilarna, och vem vill inte trimma en Porsche.

MVH Andreas

Medlem

Yes!

Nu ska det smiskas rekord på ringen!

Medlem

en annan nyhet är att de igår skulle patcha spelets multiplayer balance, samt öka lvl cap från 150 till 999.

CTI
Medlem

Hmm detta kan man fundera på, Porsche DLC´n har 20 nya events och hur många gråa event rutor (tomma events) har det funnits sedan day on av Forza 4?

Jo 20st, sedan kan man dra lite olika slutsatser av det.

Tex att Porsche bilarna och eventsen var klara och EA tvinga turn 10 att ta bort dom, och nu ska vi få pröjsa för något som varit klart hela tiden.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

1
Skriv svar