Robot
Twisted Metal

Tio år har gått sedan David Jaffe senast förklarade krig mot bilismen. När nu Twisted Metal återvänder är mycket som förr. För mycket...?

#twisted-metal, #eat-sleep-play


Medlem
Twisted Metal

Jag hörde något om censur för ett tag sedan. Vad exakt är censurerat?


signatur

//Schmoo

Flakmonkey
Skrivet av Schmoo:

Jag hörde något om censur för ett tag sedan. Vad exakt är censurerat?

Har inte läst något om det så kan inte vara på det tyvärr. Det är dock rejält våldsamt som det är med mellansekvenser som knappast är lämpliga för barn, så det kan inte vara alltför mycket censur inblandat

Medlem
Skrivet av Schmoo:

Jag hörde något om censur för ett tag sedan. Vad exakt är censurerat?

Några In-game cutscenes klipptes samt några för våldsamma modeller har designats om. Rätt säker att Tyskland är jokern i dramat då dem är rätt hårda på censur och som följd får resten av europa drabbas.

Medlem

Fan det här måste ju bli kul i multiplayer! Finns väll inget annat Twisted Metal man kan lira online eller?

Medlem

Censuren borde vara med som minus om något..

Medlem

Ända spelet jag riktigt stört mig på för att det är konsolexklusivt då jag äger en krysslåda.

Älskar serien otroligt mycket. Minns väl vilken panik man hade första gången Minion jagade en i ettan.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Censur är inte alltid dåligt, om det nu sågs så grovt att det tonades ner så hjälper det väll bara spelet att nå en större publik.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det här är ett noterat köp. Inte idag, men senare.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Nu behövs det bara ett nytt Vigilant 8


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"Eller vad sägs om uppgiften att kidnappa det andra lagets ledare, släpa denne till en misilavfyrningsplats där han eller hon ska offras så att du kan skjuta iväg en kärnvapenrobot mot det försvarande laget?"

Låter likt Battletanx Tror detta blir köp


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Så hur är spelvärdet local multplayer? Nått att köpa bara för den sakens skull?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Flakmonkey
Skrivet av Ladestam:

Så hur är spelvärdet local multplayer? Nått att köpa bara för den sakens skull?

2-4 i splitscreen. Nu hade jag inte alltför stora möjligheter att testa att spela det med 3 kompisar här hemma, men har du bara rätt vänner har jag svårt att se hur det inte skulle vara hur kul som helst

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Ladestam:

Så hur är spelvärdet local multplayer? Nått att köpa bara för den sakens skull?

2-4 i splitscreen. Nu hade jag inte alltför stora möjligheter att testa att spela det med 3 kompisar här hemma, men har du bara rätt vänner har jag svårt att se hur det inte skulle vara hur kul som helst

Okej najs, då det är brist på splitscreen till ps3 så blir det nog att införskaffa spelet


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Inaktiv

Funkar multiplayer nudå, för det har ju vart en himmla massa problem om det, i dom recensioner man läst så påpekade samtliga om dåligt fungerande multiplayer.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Flakmonkey
Skrivet av KarateKurt:

Funkar multiplayer nudå, för det har ju vart en himmla massa problem om det, i dom recensioner man läst så påpekade samtliga om dåligt fungerande multiplayer.

Släpps flertalet patches för att ordna detta, senaste var vid månadsskiftet så det fungerar betydligt bättre. Kan ju höra mer om dem från David Jaffe på http://davidjaffe.biz/

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av KarateKurt:

Funkar multiplayer nudå, för det har ju vart en himmla massa problem om det, i dom recensioner man läst så påpekade samtliga om dåligt fungerande multiplayer.

Släpps flertalet patches för att ordna detta, senaste var vid månadsskiftet så det fungerar betydligt bättre. Kan ju höra mer om dem från David Jaffe på http://davidjaffe.biz/

Gott att höra


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

1
Skriv svar