Ansök till betan av Cryteks free-to-play-FPS nu

Robot
Ansök till betan av Cryteks free-to-play-FPS nu

Warface är Cryteks första gratis sociala "förstapersonspangartjänst" som snart drar in i öppen beta. Spika ditt användarnamn idag och spana in klassuppvisningsrullen i vårt arkiv.

#crytek, #warface


Medlem
Ansök till betan av Cryteks free-to-play-FPS nu

Är det bara jag eller finns det ingen länk ?

Medlem

Kanske ska ha länken också? http://www.warface.com/


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Det kan vara så, att en länk saknades, eller så är ni trötta. Eller så är jag trött. Eller så är vi trötta. Eller så...


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

BF...?...?...?

Medlem

"You gentlemen are.. Warface"

va?

Medlem

smells like bf3 klasser.

nåväl det måste inte vara dåligt, var det bara jag eller räkna ni också ihop bara *spoiler* 4 klasser? Engi, Medic, Rifleman och Sniper ?

Medlem

vadå MMOFPS? vanligt FPS som BF eller?

Medlem

"You gentlemen are.. Warface"

va?

hahaha

Medlem

"facepalm"
Warface... oh god.... Tycker synd om dom lite bara.... Lite.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Kan ju vara nått.

Medlem

Är man med på Gface är man automatiskt med och har sitt användarnamn klart för Warface.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

verkar vara säsong för lökiga trailers..

Medlem

Asså, var står det om att det är ett mmo på deras sida? Kunde inte se det ngnstanns Verkar ju vara ett free-fps?

Medlem

Kan vara kul att sysselsätta sig med medans man väntar på något bättre, men det är verkligen inte ett MMOFPS.

Medlem

Hmm, både pve och pvp, kan det vara nått? Aja, kostar ju inget att signa upp iaf.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

warface = Wide-eyed, adrenalin-filled psycho grimace on one's face as you charge in to battle.

http://www.youtube.com/watch?v=O6vHOR8lzTg

Medlem
Skrivet av Harpa:

Det kan vara så, att en länk saknades, eller så är ni trötta. Eller så är jag trött. Eller så är vi trötta. Eller så...

ni va nog väldig väldigt trötta eller väldigt väldigt dåliga på att läsa ! länken är under bilden

Medlem
Skrivet av sandyjao:
Skrivet av Harpa:

Det kan vara så, att en länk saknades, eller så är ni trötta. Eller så är jag trött. Eller så är vi trötta. Eller så...

ni va nog väldig väldigt trötta eller väldigt väldigt dåliga på att läsa ! länken är under bilden

HerpDerp, EFTER korrigeringen ja


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skrivet av OneMinuteAgo:

vadå MMOFPS? vanligt FPS som BF eller?

Haha! Du ger oss asgarv! Vet du ens vad "MMO" betyder? "Massive Multiplayer Online"

Medlem

Allting med det här känns som en parodi... namnen på spelet och tjänsten, bilden i bakgrunden på sidan, kvinnan som talar i trailern. Det enda som saknas är humorn.

Hade det inte varit Crytek bakom hade jag inte varit det minsta intresserad vid det här laget.

Medlem

Äääsh, varför när vi har BF3.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

Äääsh, varför när vi har BF3.

Därför att BF3 tycks aldrig lämna Beta


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skrivet av dotque:
Skrivet av MadMartigaN:

Äääsh, varför när vi har BF3.

Därför att BF3 tycks aldrig lämna Beta

Haha! BÄST!

1
Skriv svar