Mass effect 3 Problem

Medlem
Mass effect 3 Problem

Hej har fått mitt mass effect 3 från posten och när jag skrev in kod och allt så sa den att koden inte stämde men jag fick mitt mass effect 3 i origin. dock så måste jag ladda ner det jag kan inte sätta i skivan och installera från den för då begär den att jag ska skriva i koden, och om jag gör de så säger den att den redan är använd så kan jag inte installera vidare. någon som vet vad som e fel?

Ps jag har spelet i origin så jag e inte lurad vill bara slippa ladda ner 10 gb spel....

MvH

Medlem

Du har mer tur än mig iaf. Posten verkar ha slarvat bort min Collectors edition så jag har surt köpt en digital version i väntan på att det ev. dyker upp och tankar nu ner de där 10Gb...

Medlem

ouch aa det kan inte va roligt, hoppas du iaf bor istan och har bättre än min lina osm tankar i den otroliga hastigheten av 900 kb

Medlem

Jag hade EXAKT samma problem, skrev till deras supportchatt och dom bad mig stänga av brandväggen men det funkade inte, och jag sa att jag provat starta om dator, origin och installerat om origin men inte löst sig.
Efter en stunds väntande så bad personen jag pratade med om ursäkt "for the inconvinience" och sa att dom skulle kolla upp problemet men att jag nu fick ladda ner spelet istället.

Har 1 timme kvar nu på min download.

Medlem

Hmm konstigt problem ni stött på. Skrev in mina koder i Origin. Väntade tills jag såg att alla mina DLC vapen fanns på Origin. Efter det så satte jag bara i skivan och satte igång installationen. Origin poppade upp och började installera från skivan.

Origin behövde visserligen uppdateras när jag startade den, så ni kanske saknar uppdateringen av Origin? I changeloggen så stod det att de lagt till Mass Effect 3 plus andra spel i deras "bibliotek".

Medlem

Bara jag som har problem med att logga in på origin?

Medlem

Samma problem och får också tanka ner det med 900 KB/s. Origin uppdaterades för mig innan jag började skriva in koder etc, så det är nog inte det som är felet. Så länge det inte blir fel åt andra hållet, att man köper download-versionen och behöver en DVD för att installera så kan man ju leva med det. ^^

OML
Medlem

Jag har samma problem som oddjobb och alair jag också, det tar ca 4h för mig att få ned.

1
Skriv svar