Robot
Journey

Skaparna bakom Flower, Cloud och Flow är tillbaka. Bered er på en annorlunda resa där hjärtat är bästa walkthroughn.

#journey, #thatgamecompany, #flow


Medlem
Journey

Det här var den bästa upplevelsen jag haft med ett spel på väldigt länge!

Troligen så är det även det vackraste spelet jag någonsin spelat. Fantastiskt!

Avstängd

Låter som ett väldigt intressant spel som kanske inte lockar alla. Fin recension.

Medlem

Ska nog spela igenom Flow såväl som Flower först.

Inaktiv

Tycker att Linda Grip är FZ bästa skribent!

Medlem

Du är en mycket MYCKET duktig skribent Linda.
Tycker om att läsa dina recensioner ! Ska ge detta spel en chans sen!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Ser ut som trattar ju.

Medlem

Det här spelet är ett måste blev kör i det när första trailern kom, "Känslo spel" är nog något alla bor spela när man haft en super dag och bara vill slappna av
För övrigt skulle det absolut bästa vara ett sådan spel med open world i 1:5 av månen där man bara kan glida runt och njuta med random spawn och alla i samma värld


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Intressant! Ska testas. När kommer det ut, vilka plattformar kommer det till mer, var kan man köpa det?

Redaktör
Skrivet av marrree:

Intressant! Ska testas. När kommer det ut, vilka plattformar kommer det till mer, var kan man köpa det?

Släpps 14 mars på PSN, bara till PS3.


signatur
Medlem

Wow, just wow.
Dagar som detta jag önskar jag hade kvar min PS3:a. Ser helt fantastiskt ut. Låter underbart. Jag gråter inombords.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Skulle lätt överväga att köpa en PS3:a bara för detta spel ...

Medlem
Skrivet av Tompa:

Släpps 14 mars på PSN, bara till PS3.

Det släpptes igår för de som har PS+.

Medlem

Fantastisk recension, Linda

Det här spelet verkar vara något i hästlängd. Äntligen börjar en del utvecklare ge oss spel där spelaren själv får använda hjärnan och fantasin. Tummen upp! Närmare oldschool än så här kan man nog inte komma.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ett av årets bästa spel, guaranteed!

Medlem

Fast musiken i Flow var inte bra. Tvärtom stjälpte den mer än den hjälpte. Angående multiplayer så misstänker jag att det kommer dyka upp folk som iallafall försöker flyga på varandra om det nu är det värsta man kan göra. Eller stå ivägen för dig eller flyga framför.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jag spelade det till 3e banan och stötte på spelare som jag inte interagerade med sen mötte jag en person som jag kommunicerade med på det enda sättet som går och den här korta men helt otroliga upplevelsen är utan tvekan den bästa jag haft i ett spel.

Vi spelade igenom resten av spelet tillsammans, och det här spelet berör som inget annat,

Helt klart ett mästerligt spel!

Medlem

Mest intressanta spelet och så släpps det bara till en sketen konsol...

Ser otroligt mycket fram emot den 14:e.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Ser väldigt läckert ut. Synd att det inte finns till något annat format.

Medlem

Ser helt klart spännande ut! Men jag ska ju inte köpa fler spel har jag ju sagt (blir kanske ett undantag)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Ser helt klart spännande ut! Men jag ska ju inte köpa fler spel har jag ju sagt (blir kanske ett undantag)

Vad gör du då på en spelsida om du inte ska köpa spel?! x)

Medlem
Medlem

PS3. Meh.

Varför kunde det inte finnas ETT system för spel och dylikt. Nintendos nytänkande och franchises, Microsofts onlinetjänst, en PCs mångfaldighet och Sonys... ööh... hrm.. ja...

Kommer aldrig hända men...

Medlem

Mja jag är skeptisk, men den dag jag testar det kanske jag blir omvänd.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av warh0g:

Ser helt klart spännande ut! Men jag ska ju inte köpa fler spel har jag ju sagt (blir kanske ett undantag)

Vad gör du då på en spelsida om du inte ska köpa spel?! x)

Man kan se på fotboll utan att spela det?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Skulle vara kul om det kom till PC.

Medlem

Skall kollas upp. Tack för en bra recension.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

PS3. Meh.

Varför kunde det inte finnas ETT system för spel och dylikt. Nintendos nytänkande och franchises, Microsofts onlinetjänst, en PCs mångfaldighet och Sonys... ööh... hrm.. ja...

Kommer aldrig hända men...

Tss, vilket barnsligt inlägg^^ Bara för att Ps3 har ett så brilljant spel som Journey behöver man ju inte börja trolla Sony

Enda felet med Journey är att det var för kort!


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Blir grymt nyfiken.

12
Skriv svar