Trolla framför tv:n i maj med Sorcery

Robot
Trolla framför tv:n i maj med Sorcery

Utvecklarna av Playstation Move-titeln Sorcery har frammanat ett släppdatum.

#sorcery


Medlem
Trolla framför tv:n i maj med Sorcery

Ser underbart ut synd bara att man inte har ps3

Medlem
Medlem

DETTA har jag väntat på! SHIT! I AM FREAKING HARRY POTTER !!!
edit: jag är inte ironisk, är verkligen sugen på detta.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Man har väntat.

Köpte Playstation Move och det enda jag spelat och tyckt varit roligt med Move hitills har varit pingisen i sport champions. Ge mig ett renodlat pingisspel!

Medlem

Oi, Varför viftar han med en lila sexleksak i videon?

Medlem

Ser tråkigt ut... Delvis för att allt såg otroligt enkelt ut..
Sen ser det ut som en dålig disney saga.. Du är en liten pojke som ska hämta magi för att besegra den dumma häxan..

Sen ser jag inte riktigt hur man ska få ett bra flow i sitt gameplay med dessa olika moves.. blir klumpigt att byta magi och faktiskt göra saker i en annan takt än långsamt.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

hade ju vart skoj om man använt move-kontrollen som i harry potter eller nått till olika trollformler. Swish and flick någon? inte som nån jävla shake wheight...

Medlem

Att vifta med den där dildon är kanske kul en eller två minuter... spela igenom ett helt spel på det sättet. Nej tack.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Såg otroligt jävla dåligt ut.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Att vifta med den där dildon är kanske kul en eller två minuter... spela igenom ett helt spel på det sättet. Nej tack.

haha

Är inte heller så mycket för sådant, men måste erkänna att jag haft roligt med att spela bord-tennis på kinect hos en polare då det var fest, typ vad det är menat för imo.

Medlem
Skrivet av Droppz:
Skrivet av Tybalt:

Att vifta med den där dildon är kanske kul en eller två minuter... spela igenom ett helt spel på det sättet. Nej tack.

haha

Är inte heller så mycket för sådant, men måste erkänna att jag haft roligt med att spela bord-tennis på kinect hos en polare då det var fest, typ vad det är menat för imo.

Det kan jag tänka mig. Hittade ni alternativa användningsområden för staven senare på kvällen?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Det kan jag tänka mig. Hittade ni alternativa användningsområden för staven senare på kvällen?

Njae, men finns säkert ett flertal användningsområden för dem lite mer erfarna spelarna. Föredrar musen framför dessa stavar.

1
Skriv svar